Ei sillä ole väliä. Aina kun valmentaja saa potkut, joukkue pelaa ainakin yhden pelin todella paljon paremmin kuin potkuihin johtaneiden pelien aikana. Uusi valmentaja voi sitten tuoda toisenlaisen boostin jos on tuodakseen tai sitten ei. Solskjaer toi, Rangnick ei, eikä esimerkiksi Joneskaan.Eihän niillä ole edes vielä uutta päävalmentajaa.
Ymmärrän pointin toki. Mutta ei se oikein selitä sitä, että Leedsillä oli kakkosvalmentaja puikoissa joka oli Marhcin aikana mukana. Dyche alisti Arsenalia ja ihan ansaitusti, mutta sai sentään mallia viikon olla mukana ennen ottelua.Ei sillä ole väliä. Aina kun valmentaja saa potkut, joukkue pelaa ainakin yhden pelin todella paljon paremmin kuin potkuihin johtaneiden pelien aikana. Uusi valmentaja voi sitten tuoda toisenlaisen boostin jos on tuodakseen tai sitten ei. Solskjaer toi, Rangnick ei, eikä esimerkiksi Joneskaan.
Mä en sinänsä lähesty tätä ollenkaan valmentajan näkökulmasta. En oikein edes usko, että valmentaja on voinut tehdä mitään sen ihmeellisempää kuin tsempata ja sanoa, että pitäkää Bruno ja Rashford kiinni. Enemmän tuossa on kyse juuri siitä oman kunnian palauttamisesta kun kaikki on mennyt niin huonosti, että valmentajakin sai potkut. Siltähän Leedskin näytti tänään: aivan hakusessa kaikki puolustusmekanismit, pallolliset etäisyydet ja hyökkäysalueen juoksujen ajoitukset, mutta aivan armoton tsemppi ja halu työskennellä. Sillä saatiin tänään horjutettua Unitedin vähän repaleista joukkuetta.Ymmärrän pointin toki. Mutta ei se oikein selitä sitä, että Leedsillä oli kakkosvalmentaja puikoissa joka oli Marhcin aikana mukana. Dyche alisti Arsenalia ja ihan ansaitusti, mutta sai sentään mallia viikon olla mukana ennen ottelua.
Leedsin olisi pitänyt voittaa Arsenal syksyllä jo kotonaan. Arsenal selviytyi tuosta tuurilla. Hirveä energia jolla pystyivät laittamaan Arsenalin ihan kuseen. Ei siellä silloinkaan ollut mitään rakenteita puolustuksen osalta, mutta olisivat ansainneet vähintään tasurin tai jopa voiton.Mä en sinänsä lähesty tätä ollenkaan valmentajan näkökulmasta. En oikein edes usko, että valmentaja on voinut tehdä mitään sen ihmeellisempää kuin tsempata ja sanoa, että pitäkää Bruno ja Rashford kiinni. Enemmän tuossa on kyse juuri siitä oman kunnian palauttamisesta kun kaikki on mennyt niin huonosti, että valmentajakin sai potkut. Siltähän Leedskin näytti tänään: aivan hakusessa kaikki puolustusmekanismit, pallolliset etäisyydet ja hyökkäysalueen juoksujen ajoitukset, mutta aivan armoton tsemppi ja halu työskennellä. Sillä saatiin tänään horjutettua Unitedin vähän repaleista joukkuetta.
Voi olla, mutta eipä se tuohon pointtiin vaikuta. Kyllähän Sotonkin voitti Cityn pelaamalla aika pitkälti samalla tavalla kuin ovat tällä kaudella pelanneet surkein tuloksin. Toisin sanoen, voi se boosti tulla muustakin kuin valmentajan potkuista.Leedsin olisi pitänyt voittaa Arsenal syksyllä jo kotonaan. Arsenal selviytyi tuosta tuurilla. Hirveä energia jolla pystyivät laittamaan Arsenalin ihan kuseen. Ei siellä silloinkaan ollut mitään rakenteita puolustuksen osalta, mutta olisivat ansainneet vähintään tasurin tai jopa voiton.
Väitit kuitenkin alunperin, että ManU kohtasi ns. pahimpaan aikaan Leedsin, koska valmentaja oli potkittu pois. Oma pointtini on lähinnä siinä, että Leeds on pelannut keskimäärin samalla pelikirjalla kokoajan ja ei tuo esitys eronnut mitenkään sellaisesta esityksestä mitä ovat suorittaneet jo aiemminkin.Voi olla, mutta eipä se tuohon pointtiin vaikuta. Kyllähän Sotonkin voitti Cityn pelaamalla aika pitkälti samalla tavalla kuin ovat tällä kaudella pelanneet surkein tuloksin. Toisin sanoen, voi se boosti tulla muustakin kuin valmentajan potkuista.
Pitäydyn tässä näkemyksessäni. Se, että Leeds on laittanut aiemmin Arsenalin tiukille ei tarkoita, etteikö juuri valmentajan potkujen jälkeen olisi kaikkein todennäköisintä ottaa vastaan se epätoivon vimmalla täysillä pelaava joukkue. Evertonkin pelasi syksyllä Palacea vastaan hienon pelin jne.Väitit kuitenkin alunperin, että ManU kohtasi ns. pahimpaan aikaan Leedsin, koska valmentaja oli potkittu pois.
Niin pelasi Everton hienon pelin. Hemmetti vieköön, tulen kyllä sinun oppikouluusi opettelemaan jalkapallon saloja, koska olet sen velkaa minulle. Siis oikeasti kustannan itse omat matkani sinun opetukseen. Ei sitä tarvitse pelätä.Pitäydyn tässä näkemyksessäni. Se, että Leeds on laittanut aiemmin Arsenalin tiukille ei tarkoita, etteikö juuri valmentajan potkujen jälkeen olisi kaikkein todennäköisintä ottaa vastaan se epätoivon vimmalla täysillä pelaava joukkue. Evertonkin pelasi syksyllä Palacea vastaan hienon pelin jne.
Tervetuloa! Talo tarjoaa bisset ja korvatulpat jottei ihan mene hermot pätemiseen.Niin pelasi Everton hienon pelin. Hemmetti vieköön, tulen kyllä sinun oppikouluusi opettelemaan jalkapallon saloja, koska olet sen velkaa minulle. Siis oikeasti kustannan itse omat matkani sinun opetukseen. Ei sitä tarvitse pelätä.
Kiitos. Kiinnostaa oikeasti tuo koulu. Siis ymmärrän, että olet ManU fani ja yritän ymmärtää sitä sairautta johon olet sairastanut. Mutta tuo koulustus minkä lupasit minulle, niin maksan sen any day.Tervetuloa! Talo tarjoaa bisset ja korvatulpat jottei ihan mene hermot pätemiseen.
Ite laittaisin vastamelukuullokkeet ja joisin vaan ne ilmaiset bisset.Kiitos. Kiinnostaa oikeasti tuo koulu. Siis ymmärrän, että olet ManU fani ja yritän ymmärtää sitä sairautta johon olet sairastanut. Mutta tuo koulustus minkä lupasit minulle, niin maksan sen any day.
Oli kyllä taas erikoinen… selvä pilkku minusta.Käsivirhe ja pilkun paikka.