Peli ei siis ole ainoa joka seisoo?Siellä taas joku Leedsin pelaaja vetää käteen ja peli seisoo.
Minä väitän niin. Siis hirvittävää höntyilemistä. Ja voin mennä specsaversille jos kustannat? Ja ne oppitunnit kiinnostaa eniten kiitos.Ja jos joku väittää, että Lisandro Martinez ei ole Valioliigan paras toppari tällä kaudella tähän mennessä, niin suostun kyllä kustantamaan hänelle näkötestin ja pitämään pari ilmaista futis-oppituntia.
Pun intended.Peli ei siis ole ainoa joka seisoo?
No sinä väität, mutta Arsenal-fanien likinäkö tai futisymmärrys nyt eivät ole korjattavissa millään joten saat olla vapaasti mitä mieltä haluat.Minä väitän niin. Siis hirvittävää höntyilemistä. Ja voin mennä specsaversille jos kustannat?
No mutta, lupasit mulle oppitunnit ja ilmaisen käynnin Specsaversille. Pidän kiinni siitä mitä lupasit.No sinä väität, mutta Arsenal-fanien likinäkö tai futisymmärrys nyt eivät ole korjattavissa millään joten saat olla vapaasti mitä mieltä haluat.
Hymiö.
Joo, pidän. En tosin luvannut specsaversista mitään :D Ilmoittele kun olet Haagassa niin täältä pesee!No mutta, lupasit mulle oppitunnit ja ilmaisen käynnin Specsaversille. Pidän kiinni siitä mitä lupasit.
Käy mulle joku muukin mesta tuohon näön tarkastukseen. Ajattelin vain sinun kukkaroa tuossa.Joo, pidän. En tosin luvannut specsaversista mitään :D Ilmoittele kun olet Haagassa niin täältä pesee!
Suoritan myös näkötestin itse.Käy mulle joku muukin mesta tuohon näön tarkastukseen. Ajattelin vain sinun kukkaroa tuossa.
On kyllä ihan uskomattoman paskoja syöttöjä tänään.Fred voi perkele sentään nyt. Olin jo alkanut taas lämmetä hänelle, mutta on kyllä pelannut aivan kammottavan pelin tänään.
Kyllä tällä vauhdilla hävitään TOP4-sijoitus. Tuo rinki on todella kapea ja pelejä paljon.Ainakin kolmatta kertaa hävittiin mestaruus tällä kaudella.
Eihän niillä ole edes vielä uutta päävalmentajaa.Oli United kokonaisuutena vaikka kuinka helvetisti parempi, mutta Jaksojen alut olivat niin uskomattoman paskoja, että peiliin pelaajien pitää katsoa.
No. Nyt Leeds on pelannut tämän valmentajan potku-boostin. Sunnuntaina katsotaan sitten uudelleen.