Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 277 237
  • 123 818

Jeffrey

Jäsen
City kavensi eron kärkeen takaisin viiteen pisteeseen. Seuraavat neljä ottelua molemmilla:

Arsenal: Spurs, ManU, Everton, Brentford
City: ManU, Spurs, Wolves, Spurs

Arsenalin viides ja Cityn kuudes peli sitten keskinäinen, jossa varmasti jo aika isot panokset. Ei mikään helppo ohjelma kummallakaan.

Kyllähän tuosta eilisestä pelistä oli tasapeli tilauksessa. Vaikka sekä Arsenalin että Cityn pelaaminen on todella hyvissä kantimissa niin jollain tapaa todennäköisempänä pidän Arsenalille sellaista muutaman pelin stiplausta jonka aikana heitä voisi olla mahdollisuus saada reilummin kiinni. Cityn kohdalla toiveet taas olisi siitä, että he tiputtelisivat pisteitä siellä täällä.

Kaikkineen hyvin tasainen sarja ja jo muutamien pelien mittainen voittoputki muttaa joukkueen asemaa kärkitaistossa ihan oleellisesti. Ottelusiirtojen takia varsinaista puolen kauden välietappia ei tänä vuonna saavuteta kun toinen kierros alkaa ennemmin kun ensimmäinen loppuu. Silti hyvä muistaa, että tässä on vielä yli puolet peleistä jäljellä.

Todella mielenkiintoinen ja hermoja raastava loppukausi on edessä. Jossa Unitedin kannalta kaikki ison epäonnistumisen ja ison onnistumisen välillä on jollain tapaa realistisia skenaarioita.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siinä ei kauaa nokka tuhissut. Hieno peli Martialilta keskiympyrässä, Rashford piti laidan leveänä, voitti helposti miehensä ja Antonylla oli sen jälkeen aika nannaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Everton kyllä ihan kusessa omalla puoliskolla Unitedin toimivan prässin kanssa.

Samaan aikaan Saudi-Arabiassa.
 

Liitteet

  • E4701B94-A161-4A5A-8081-43E6577A2050.jpeg
    E4701B94-A161-4A5A-8081-43E6577A2050.jpeg
    486,6 KB · kertaa luettu: 56

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tsiibus mikä syötönkatko ja pystysyöttö Caselta. "Steady Eddie", joka ei osaa syöttää, sanoi Souness...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vittu DDG :D
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tsiibus mikä syötönkatko ja pystysyöttö Caselta. "Steady Eddie", joka ei osaa syöttää, sanoi Souness...
Nuo syötöt on kyllä jotain sellaista, mistä ei ollut itsellä tietoa, että pystyy antamaan. Tasoa Modric.

Taavetti patjat yhteen noissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kuusinen.

Kiljunta lähes samalla tasolla, pelaajille vittuilu onneksi huomattavasti vähäisempää.
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa. On toki suht usein vähän hakoteillä kun lähtee asiantuntemaan, mutta noin selostamisessa mielestäni oikein hyvä. Virkkusta taas ei pysty kuuntelemaan lainkaan. Hänen pelinsä mulla on aina mutella.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa. On toki suht usein vähän hakoteillä kun lähtee asiantuntemaan, mutta noin selostamisessa mielestäni oikein hyvä. Virkkusta taas ei pysty kuuntelemaan lainkaan. Hänen pelinsä mulla on aina mutella.
Sama. Tosin Virkkustakin kuuntelen, mutta Innanen tuo kyllä vuosi vuodelta enemmän ja enemmän telkkarin ulos heitto -fantasioita mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Innasen selostuksessa on kyllä jotain tiettyjä juttuja, jotka ärsyttää kun niihin alkanut enemmän kiinnittää huomiota. Esim kaikki kansallisuudet on franskeja, danskeja, svenskejä ja norskeja.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa. On toki suht usein vähän hakoteillä kun lähtee asiantuntemaan, mutta noin selostamisessa mielestäni oikein hyvä. Virkkusta taas ei pysty kuuntelemaan lainkaan. Hänen pelinsä mulla on aina mutella.
Saamaa mieltä Kuusisesta. Vaikka Chelsea fani onkin, niin on kyllä viime vuosien aikaan saanut piilotettua tuota selostuksissa ihan hyvin. Virkkusta ei kyllä jaksa kuunnella kuin pakon edessä ja varsinkin sen La Liga ihannointi on vienyt oman mielenkiinnon hänestä täysin. Toki osaltaan varmaan johtuu siitä, että selostaa La Ligaa pääsääntöisesti. Innanen on eniten kassalla kyllä mitä valioliigassa tapahtuu, on tapahtunut tai tulee tapahtumaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös