Velja Engströmkin on kyllä hyvä, itse tykännyt myös jääkiekon ja Liigan puolella, kun on selostanut, niin noussut myös siellä rankingeissa suht ylös. Ainoat traumat Engströmistä jäivät noista juuri käydyistä Qatarin MM-kisoissa, kun yhdessä Hollanin pelissä veti (ilmeisesti osin tietämättömästi?) Matthijs de Ligtin täysin kölin alta ja sanoi de Ligtin pelanneen surkean alkukauden ja, että de Ligtin pelaaminen ja vaikutus ei ole näkynyt millään muotoa Bayernin pelissä, korkeintaan negatiivisessa mielessä. Vaikka todellisuudessa - ihan tilastojakin katselemalla - on de Ligtin merkitys Bayernille ollut alkukaudesta massiivinen ja de Ligt oli kyllä todella hyvä ja betonisen varma syyskaudella (kun katsoo tilastoista mm. Bayernin nollapelejä ja päästettyjä maaleja de Ligtin ollessa kentällä versus kun ei ole ollut kentällä, niin ero on jopa massiivinen eli de Ligtin vaikutus Bayernin peliin ja puolustamiseen on ollut todella valtaisa).Itse olen tykästynyt Velja Engströmiin viime aikoina. Tosin harmittavan vähän hän saa varsinkin isompia otteluja selostettavaksi.
Mutta, eipä sitä aina voi osua nappiin, ei edes joka kerta. Hyvä selostaja Engströmin toki omasta mielestänikin isossa kuvassa on, vaikka tuolla kertaa olivat hieman kotiläksyt jääneet ehkä tekemättä...