Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 606 398
  • 128 841

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Itse olen tykästynyt Velja Engströmiin viime aikoina. Tosin harmittavan vähän hän saa varsinkin isompia otteluja selostettavaksi.
Velja Engströmkin on kyllä hyvä, itse tykännyt myös jääkiekon ja Liigan puolella, kun on selostanut, niin noussut myös siellä rankingeissa suht ylös. Ainoat traumat Engströmistä jäivät noista juuri käydyistä Qatarin MM-kisoissa, kun yhdessä Hollanin pelissä veti (ilmeisesti osin tietämättömästi?) Matthijs de Ligtin täysin kölin alta ja sanoi de Ligtin pelanneen surkean alkukauden ja, että de Ligtin pelaaminen ja vaikutus ei ole näkynyt millään muotoa Bayernin pelissä, korkeintaan negatiivisessa mielessä. Vaikka todellisuudessa - ihan tilastojakin katselemalla - on de Ligtin merkitys Bayernille ollut alkukaudesta massiivinen ja de Ligt oli kyllä todella hyvä ja betonisen varma syyskaudella (kun katsoo tilastoista mm. Bayernin nollapelejä ja päästettyjä maaleja de Ligtin ollessa kentällä versus kun ei ole ollut kentällä, niin ero on jopa massiivinen eli de Ligtin vaikutus Bayernin peliin ja puolustamiseen on ollut todella valtaisa).

Mutta, eipä sitä aina voi osua nappiin, ei edes joka kerta. Hyvä selostaja Engströmin toki omasta mielestänikin isossa kuvassa on, vaikka tuolla kertaa olivat hieman kotiläksyt jääneet ehkä tekemättä...

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Godfrey on käynyt kuumana Rashfordille koko illan, yrittänyt kolata ainakin kolmesti. Nyt sitten sai osuman perille saakka.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brunolta hieno laukaus, mutta just sen verran keskelle, että Pickfordin vauvakädet saivat yllettyä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Everton vaikuttaa kyllä todella, todella epätoivoiselta ja turhautuneelta joukkueelta. Sen tietysti ymmärtää täysin.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paitsio pelasti. Melkein voisi haluta Martinezin kentälle, koska Malacia on kyllä vähän liian viennissä tuolla.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas tällainen perus-VAR-paska: Everton-varvas oli sentin pidemmällä kuin ManU-kyynärpää. Todellista urheilua.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Fred tullut vahvasti sisään ja nyt sitten vielä cardio bro siihen rinnalle.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikään ei viesti tulevasta, pelin lopullisesti niittaavasta 3-1 -osumasta kuin Maguiren ja McTominayn vaihtaminen kentälle.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mieluummin Maguire vaparissa pallon taakse kuin Ronaldo.
Kyllä. Melkein sanoisin, että näkisin mieluummin itseni, sut, @maken veivi jr. n ja @Jeffrey n vaparia antamassa kuin Ronaldon. Itse tosin laittaisin sen ihan samalla tavalla muuriin, jos parin viime vuoden track record kertoo mitään.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Gray ollut kyllä aika hyvä, samoin Onana. Ei tää nyt mikään läpihuutojuttu ole ollut.

Jeffrey

Jäsen
Kyllä. Melkein sanoisin, että näkisin mieluummin itseni, sut, @maken veivi jr. n ja @Jeffrey n vaparia antamassa kuin Ronaldon. Itse tosin laittaisin sen ihan samalla tavalla muuriin, jos parin viime vuoden track record kertoo mitään.

Äläpä nyt... mä olen päässyt Urheilukanavan HesaCup koosteeseen mun vaparimaalilla. Tosin siihen maailman aikaan tyyli oli ala Beckham ja jalassa ne helvetisti hiertävät Predatorit.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äläpä nyt... mä olen päässyt Urheilukanavan HesaCup koosteeseen mun vaparimaalilla. Tosin siihen maailman aikaan tyyli oli ala Beckham ja jalassa ne helvetisti hiertävät Predatorit.
Olen mäkin tehnyt joskus 90-luvulla vaparimaalin puolen kentän takaa Malminkartanon Pedoissa.

Kerran Pedo, aina Pedo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy