Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 601
  • 123 818

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa.
Nokitan KainuTerolla. On mielestäni yksi Suomen parhaista ja samalla aliarvotuimmista selostajista. Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mihin se Kainulaisen dissaaminen oikein perustuu, ehkä siihen kun ei huuda, kilju ja huohottele liioitellusti koko ajan. Selostaa ja kertoo hyvin peliä, rauhallisella äänellä, myös ihan suht hyvällä ja analyyttiselläkni otteella, eikä kuitenkaan tee itsestään numeroa tai sitä peliä suurempaa, vaan on koko ajan siellä selostamossa palvelemassa sitä peliä ja katsojia. Hyvä lätkäselostaja, mutta mielestäni jopa vielä timanttisempi futis-selostaja. Toki Kuusinen myös yhtälailla kyllä hyvä.

Innanen on kyllä taas jotain ihan muuta...kuinkahan usein sitä on tultu laitettua ViaPlayltakin joku futismatsi kesken kaiken käyntiin, katseltua sitä jokun 1,5 minuuttia ja tullut luultua, että ei tätä vissiin sitten selosta kukaan, kunnes kuuluu yhtäkkiä tyhjyydestä kuuluu Innasen apaattinen ääni "ja van Dijk pallossa", jonka jälkeen taas minuutti tolkulla pelkkää hiljaisuutta. Ei ainakaan äänihuulet rasitu Innasen tyylillä, tehdään vaan se minimienminimi, mitä täytyy ja kerrotaan ne itsestäänselvyyttäkin itsestäänselvemmät asiat, mitkä kaikki katsojat kentältä kyllä näkee tai sellaiset asiat, joilla ei sen suuremmin pelin kannalta edes ole väliä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sori nyt vaan tästä kritiikistä, mutta Antony on jokaisen hänen kauttaan tulevan vastahyökkäyksen automaattinen turmio, koska oikea jalka on olemassa pelkästään joka toisen juoksuaskeleen ottamista varten. Vasemmalla jalalla ei paljoa oikealta laidalta syötellä.

Hänen on pakko alkaa treenata oikeaa jalkaansa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Nokitan KainuTerolla. On mielestäni yksi Suomen parhaista ja samalla aliarvotuimmista selostajista. Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mihin se Kainulaisen dissaaminen oikein perustuu, ehkä siihen kun ei huuda, kilju ja huohottele liioitellusti koko ajan. Selostaa ja kertoo hyvin peliä, rauhallisella äänellä, myös ihan suht hyvällä ja analyyttiselläkni otteella, eikä kuitenkaan tee itsestään numeroa tai sitä peliä suurempaa, vaan on koko ajan siellä selostamossa palvelemassa sitä peliä ja katsojia. Hyvä lätkäselostaja, mutta mielestäni jopa vielä timanttisempi futis-selostaja. Toki Kuusinen myös yhtälailla kyllä hyvä.

Innanen on kyllä taas jotain ihan muuta...kuinkahan usein sitä on tultu laitettua ViaPlayltakin joku futismatsi kesken kaiken käyntiin, katseltua sitä jokun 1,5 minuuttia ja tullut luultua, että ei tätä vissiin sitten selosta kukaan, kunnes kuuluu yhtäkkiä tyhjyydestä kuuluu Innasen apaattinen ääni "ja van Dijk pallossa", jonka jälkeen taas minuutti tolkulla pelkkää hiljaisuutta. Ei ainakaan äänihuulet rasitu Innasen tyylillä, tehdään vaan se minimienminimi, mitä täytyy ja kerrotaan ne itsestäänselvyyttäkin itsestäänselvemmät asiat, mitkä kaikki katsojat kentältä kyllä näkee tai sellaiset asiat, joilla ei sen suuremmin pelin kannalta edes ole väliä.
Itse olen tykästynyt Velja Engströmiin viime aikoina. Tosin harmittavan vähän hän saa varsinkin isompia otteluja selostettavaksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nokitan KainuTerolla. On mielestäni yksi Suomen parhaista ja samalla aliarvotuimmista selostajista. Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mihin se Kainulaisen dissaaminen oikein perustuu, ehkä siihen kun ei huuda, kilju ja huohottele liioitellusti koko ajan. Selostaa ja kertoo hyvin peliä, rauhallisella äänellä, myös ihan suht hyvällä ja analyyttiselläkni otteella, eikä kuitenkaan tee irtsestään numero tai peliä suurempaa, vaan on koko ajan siellä selostamossa palvelemassa sitä peliä ja katsojia. Hyvä lätkäselostaja, mutta mielestäni jopa vielä timanttisempi futisselostaja.
Juu, Kainulainen on munkin kirjoissa top3:ssa. Juurikin tuo rauhallisuus ja pelin "raportointi" vetoaa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Itse olen tykästynyt Velja Engströmiin viime aikoina. Tosin harmittavan vähän hän saa varsinkin isompia otteluja selostettavaksi.
Velja Engströmkin on kyllä hyvä, itse tykännyt myös jääkiekon ja Liigan puolella, kun on selostanut, niin noussut myös siellä rankingeissa suht ylös. Ainoat traumat Engströmistä jäivät noista juuri käydyistä Qatarin MM-kisoissa, kun yhdessä Hollanin pelissä veti (ilmeisesti osin tietämättömästi?) Matthijs de Ligtin täysin kölin alta ja sanoi de Ligtin pelanneen surkean alkukauden ja, että de Ligtin pelaaminen ja vaikutus ei ole näkynyt millään muotoa Bayernin pelissä, korkeintaan negatiivisessa mielessä. Vaikka todellisuudessa - ihan tilastojakin katselemalla - on de Ligtin merkitys Bayernille ollut alkukaudesta massiivinen ja de Ligt oli kyllä todella hyvä ja betonisen varma syyskaudella (kun katsoo tilastoista mm. Bayernin nollapelejä ja päästettyjä maaleja de Ligtin ollessa kentällä versus kun ei ole ollut kentällä, niin ero on jopa massiivinen eli de Ligtin vaikutus Bayernin peliin ja puolustamiseen on ollut todella valtaisa).

Mutta, eipä sitä aina voi osua nappiin, ei edes joka kerta. Hyvä selostaja Engströmin toki omasta mielestänikin isossa kuvassa on, vaikka tuolla kertaa olivat hieman kotiläksyt jääneet ehkä tekemättä...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Godfrey on käynyt kuumana Rashfordille koko illan, yrittänyt kolata ainakin kolmesti. Nyt sitten sai osuman perille saakka.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Brunolta hieno laukaus, mutta just sen verran keskelle, että Pickfordin vauvakädet saivat yllettyä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Everton vaikuttaa kyllä todella, todella epätoivoiselta ja turhautuneelta joukkueelta. Sen tietysti ymmärtää täysin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Paitsio pelasti. Melkein voisi haluta Martinezin kentälle, koska Malacia on kyllä vähän liian viennissä tuolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Taas tällainen perus-VAR-paska: Everton-varvas oli sentin pidemmällä kuin ManU-kyynärpää. Todellista urheilua.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Fred tullut vahvasti sisään ja nyt sitten vielä cardio bro siihen rinnalle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mikään ei viesti tulevasta, pelin lopullisesti niittaavasta 3-1 -osumasta kuin Maguiren ja McTominayn vaihtaminen kentälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös