Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 228 028
  • 123 322

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mieluummin Maguire vaparissa pallon taakse kuin Ronaldo.
Kyllä. Melkein sanoisin, että näkisin mieluummin itseni, sut, @maken veivi jr. n ja @Jeffrey n vaparia antamassa kuin Ronaldon. Itse tosin laittaisin sen ihan samalla tavalla muuriin, jos parin viime vuoden track record kertoo mitään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Gray ollut kyllä aika hyvä, samoin Onana. Ei tää nyt mikään läpihuutojuttu ole ollut.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllä. Melkein sanoisin, että näkisin mieluummin itseni, sut, @maken veivi jr. n ja @Jeffrey n vaparia antamassa kuin Ronaldon. Itse tosin laittaisin sen ihan samalla tavalla muuriin, jos parin viime vuoden track record kertoo mitään.

Äläpä nyt... mä olen päässyt Urheilukanavan HesaCup koosteeseen mun vaparimaalilla. Tosin siihen maailman aikaan tyyli oli ala Beckham ja jalassa ne helvetisti hiertävät Predatorit.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Äläpä nyt... mä olen päässyt Urheilukanavan HesaCup koosteeseen mun vaparimaalilla. Tosin siihen maailman aikaan tyyli oli ala Beckham ja jalassa ne helvetisti hiertävät Predatorit.
Olen mäkin tehnyt joskus 90-luvulla vaparimaalin puolen kentän takaa Malminkartanon Pedoissa.

Kerran Pedo, aina Pedo.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Godfreyllä oli aika kiireinen käsi tuolla Garnachon pepulla tuon kaadon jälkeen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tammikuu ja FA cupin kolmas kierros viikonloppuna. On tässäkin oma fiiliksensä.
 

Jeffrey

Jäsen
Ei nyt ole dataa mikä on normaali määrä valioliiga joukkueiden välisiä kohtaamisia tässä kolmannella kierroksella, mutta 5 otteluparia kuullostaa ensialkuun aika mukavan paljolta. 32 parhaan joukossa siis maksimissaan alle puolet joukkueista on valioliiga joukkueita.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Palacelta jälleen heikko esitys ja otteluohjelma todella kova. Alkaisko Vieiran palli heilua?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Accrington Stanley puoliajalla johdossa, kohta alkaa toinen puoliaika.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tää selostaja sanoo koko ajan JOULINTON. Siis silleen lausuu jenkkinä Joe.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja onhan tuo osittainen kakkoskokoonpano hiukan ykkösiä heikompi. Isak vaikuttaa heti pirteältä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Valioliigajoukkueista tänään Bournemouth hävisi Burnleylle 2-4 kotonaan. Forest 4-1 Blackpoolille (tsiisus).
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Botman jäätävällä kanuunalla kolmestakympistä puoli metriä ohi. Toi nyt vielä puuttuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös