Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 606 398
  • 128 841
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Everton kyllä ihan kusessa omalla puoliskolla Unitedin toimivan prässin kanssa.

Samaan aikaan Saudi-Arabiassa.

Liitteet

• E4701B94-A161-4A5A-8081-43E6577A2050.jpeg
    E4701B94-A161-4A5A-8081-43E6577A2050.jpeg
    486,6 KB · kertaa luettu: 63

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tsiibus mikä syötönkatko ja pystysyöttö Caselta. "Steady Eddie", joka ei osaa syöttää, sanoi Souness...

Suosikkijoukkue
Tsiibus mikä syötönkatko ja pystysyöttö Caselta. "Steady Eddie", joka ei osaa syöttää, sanoi Souness...
Nuo syötöt on kyllä jotain sellaista, mistä ei ollut itsellä tietoa, että pystyy antamaan. Tasoa Modric.

Taavetti patjat yhteen noissa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuusinen.

Kiljunta lähes samalla tasolla, pelaajille vittuilu onneksi huomattavasti vähäisempää.
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa. On toki suht usein vähän hakoteillä kun lähtee asiantuntemaan, mutta noin selostamisessa mielestäni oikein hyvä. Virkkusta taas ei pysty kuuntelemaan lainkaan. Hänen pelinsä mulla on aina mutella.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa. On toki suht usein vähän hakoteillä kun lähtee asiantuntemaan, mutta noin selostamisessa mielestäni oikein hyvä. Virkkusta taas ei pysty kuuntelemaan lainkaan. Hänen pelinsä mulla on aina mutella.
Sama. Tosin Virkkustakin kuuntelen, mutta Innanen tuo kyllä vuosi vuodelta enemmän ja enemmän telkkarin ulos heitto -fantasioita mieleen.

Suosikkijoukkue
Innasen selostuksessa on kyllä jotain tiettyjä juttuja, jotka ärsyttää kun niihin alkanut enemmän kiinnittää huomiota. Esim kaikki kansallisuudet on franskeja, danskeja, svenskejä ja norskeja.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Saamaa mieltä Kuusisesta. Vaikka Chelsea fani onkin, niin on kyllä viime vuosien aikaan saanut piilotettua tuota selostuksissa ihan hyvin. Virkkusta ei kyllä jaksa kuunnella kuin pakon edessä ja varsinkin sen La Liga ihannointi on vienyt oman mielenkiinnon hänestä täysin. Toki osaltaan varmaan johtuu siitä, että selostaa La Ligaa pääsääntöisesti. Innanen on eniten kassalla kyllä mitä valioliigassa tapahtuu, on tapahtunut tai tulee tapahtumaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Emt, mun makuun Kuusinen on lopulta ehkä se paras futisselostaja Suomessa.
Nokitan KainuTerolla. On mielestäni yksi Suomen parhaista ja samalla aliarvotuimmista selostajista. Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mihin se Kainulaisen dissaaminen oikein perustuu, ehkä siihen kun ei huuda, kilju ja huohottele liioitellusti koko ajan. Selostaa ja kertoo hyvin peliä, rauhallisella äänellä, myös ihan suht hyvällä ja analyyttiselläkni otteella, eikä kuitenkaan tee itsestään numeroa tai sitä peliä suurempaa, vaan on koko ajan siellä selostamossa palvelemassa sitä peliä ja katsojia. Hyvä lätkäselostaja, mutta mielestäni jopa vielä timanttisempi futis-selostaja. Toki Kuusinen myös yhtälailla kyllä hyvä.

Innanen on kyllä taas jotain ihan muuta...kuinkahan usein sitä on tultu laitettua ViaPlayltakin joku futismatsi kesken kaiken käyntiin, katseltua sitä jokun 1,5 minuuttia ja tullut luultua, että ei tätä vissiin sitten selosta kukaan, kunnes kuuluu yhtäkkiä tyhjyydestä kuuluu Innasen apaattinen ääni "ja van Dijk pallossa", jonka jälkeen taas minuutti tolkulla pelkkää hiljaisuutta. Ei ainakaan äänihuulet rasitu Innasen tyylillä, tehdään vaan se minimienminimi, mitä täytyy ja kerrotaan ne itsestäänselvyyttäkin itsestäänselvemmät asiat, mitkä kaikki katsojat kentältä kyllä näkee tai sellaiset asiat, joilla ei sen suuremmin pelin kannalta edes ole väliä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sori nyt vaan tästä kritiikistä, mutta Antony on jokaisen hänen kauttaan tulevan vastahyökkäyksen automaattinen turmio, koska oikea jalka on olemassa pelkästään joka toisen juoksuaskeleen ottamista varten. Vasemmalla jalalla ei paljoa oikealta laidalta syötellä.

Hänen on pakko alkaa treenata oikeaa jalkaansa.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Nokitan KainuTerolla. On mielestäni yksi Suomen parhaista ja samalla aliarvotuimmista selostajista. Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mihin se Kainulaisen dissaaminen oikein perustuu, ehkä siihen kun ei huuda, kilju ja huohottele liioitellusti koko ajan. Selostaa ja kertoo hyvin peliä, rauhallisella äänellä, myös ihan suht hyvällä ja analyyttiselläkni otteella, eikä kuitenkaan tee itsestään numeroa tai sitä peliä suurempaa, vaan on koko ajan siellä selostamossa palvelemassa sitä peliä ja katsojia. Hyvä lätkäselostaja, mutta mielestäni jopa vielä timanttisempi futis-selostaja. Toki Kuusinen myös yhtälailla kyllä hyvä.

Innanen on kyllä taas jotain ihan muuta...kuinkahan usein sitä on tultu laitettua ViaPlayltakin joku futismatsi kesken kaiken käyntiin, katseltua sitä jokun 1,5 minuuttia ja tullut luultua, että ei tätä vissiin sitten selosta kukaan, kunnes kuuluu yhtäkkiä tyhjyydestä kuuluu Innasen apaattinen ääni "ja van Dijk pallossa", jonka jälkeen taas minuutti tolkulla pelkkää hiljaisuutta. Ei ainakaan äänihuulet rasitu Innasen tyylillä, tehdään vaan se minimienminimi, mitä täytyy ja kerrotaan ne itsestäänselvyyttäkin itsestäänselvemmät asiat, mitkä kaikki katsojat kentältä kyllä näkee tai sellaiset asiat, joilla ei sen suuremmin pelin kannalta edes ole väliä.
Itse olen tykästynyt Velja Engströmiin viime aikoina. Tosin harmittavan vähän hän saa varsinkin isompia otteluja selostettavaksi.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nokitan KainuTerolla. On mielestäni yksi Suomen parhaista ja samalla aliarvotuimmista selostajista. Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt, että mihin se Kainulaisen dissaaminen oikein perustuu, ehkä siihen kun ei huuda, kilju ja huohottele liioitellusti koko ajan. Selostaa ja kertoo hyvin peliä, rauhallisella äänellä, myös ihan suht hyvällä ja analyyttiselläkni otteella, eikä kuitenkaan tee irtsestään numero tai peliä suurempaa, vaan on koko ajan siellä selostamossa palvelemassa sitä peliä ja katsojia. Hyvä lätkäselostaja, mutta mielestäni jopa vielä timanttisempi futisselostaja.
Juu, Kainulainen on munkin kirjoissa top3:ssa. Juurikin tuo rauhallisuus ja pelin "raportointi" vetoaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy