Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 572
  • 123 818

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Loistavaa! Olisihan tuossa ollut paikkaa lisämaaleihinkin, mutta pisteet kyllä kelpaavat.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
En sano että parempi joukkue voitti, mutta enemmän vaarallisia maalipaikkoja luonut joukkue voitti ansaitusti. Paremmalla syöttöpelillä noin 4-0 olisi voinut päättyä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tykkäävät nyt, mutta loppukaudesta tämä tulos harmittaa kun Liverpool vie viimeisen europelipaikan Arsenalin nenän edestä.
Nyt tuli päästettyä räkäinen tyrskähdys.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jaahas kuulemma ennakkosuosikkina otteluun lähtenyt Newcastle on jäänyt tasuriin Old Traffordilla.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Cavanilla muuten tällä kaudella kasassa La Ligassa jo 3+1, eli enemmän tehoja kuin Unitedissa viime kaudella yhteensä. Pelasi toki pieniä minuutteja mutta kuitenkin. Uruguay kyllä tarvitsisi tikissä olevaa Cavania kisoihin. Nunezin ja Suarezin varaan ei voi liikaa laskea, eikä Valverdestakaan mitään maalipyssyä kannata odottaa, vaikka kauden alku onkin ollut hänellä todella hyvä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Nottingham osti kolme vasenta puolustajaa kesällä, joten loogisesti tänään vasempana pakkina avaa oikealla nähty Neco Williams.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä en hiffaa tuota Forestia. Tämä on jo kuudes peli, jonka heiltä näen tällä kaudella, ja aina he pelaavat niin huonosti yhteen ettei mitään järkeä. Näyttää siltä, että eivät olisi koskaan edes kuulleet rondo-harjoituksista tai edes kanavia pitkin syöttämisestä. Tuossa pelaamisessa on kaikki aivan päin helvettiä - ihan toivotaan-toivotaan-pelaamista.

Tietysti se johtuu kesän siirtopolitiikasta, kun laitettiin jonkun pienen saarivaltion vuosibudjetin verran siihen, että uusittiin koko joukkue. Ei tuota vain voi tajuta! Olisivat käyttäneet saman rahan vaikka neljään tai viiteen laadukkaaseen avainpelaajaan ja muutamaan lainaan. No, sitä niittävät mitä kylvävät. Pudotus odottaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mä en hiffaa tuota Forestia. Tämä on jo kuudes peli, jonka heiltä näen tällä kaudella, ja aina he pelaavat niin huonosti yhteen ettei mitään järkeä. Näyttää siltä, että eivät olisi koskaan edes kuulleet rondo-harjoituksista tai edes kanavia pitkin syöttämisestä. Tuossa pelaamisessa on kaikki aivan päin helvettiä - ihan toivotaan-toivotaan-pelaamista.

Tietysti se johtuu kesän siirtopolitiikasta, kun laitettiin jonkun pienen saarivaltion vuosibudjetin verran siihen, että uusittiin koko joukkue. Ei tuota vain voi tajuta! Olisivat käyttäneet saman rahan vaikka neljään tai viiteen laadukkaaseen avainpelaajaan ja muutamaan lainaan. No, sitä niittävät mitä kylvävät. Pudotus odottaa.
Tää oli paljon paremmin sanottu kuin itse olin kirjoittamassa hiukan samasta asiasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Mä en hiffaa tuota Forestia. Tämä on jo kuudes peli, jonka heiltä näen tällä kaudella, ja aina he pelaavat niin huonosti yhteen ettei mitään järkeä. Näyttää siltä, että eivät olisi koskaan edes kuulleet rondo-harjoituksista tai edes kanavia pitkin syöttämisestä. Tuossa pelaamisessa on kaikki aivan päin helvettiä - ihan toivotaan-toivotaan-pelaamista.

Tietysti se johtuu kesän siirtopolitiikasta, kun laitettiin jonkun pienen saarivaltion vuosibudjetin verran siihen, että uusittiin koko joukkue. Ei tuota vain voi tajuta! Olisivat käyttäneet saman rahan vaikka neljään tai viiteen laadukkaaseen avainpelaajaan ja muutamaan lainaan. No, sitä niittävät mitä kylvävät. Pudotus odottaa.
Samat aatokset. Tämä on kun katsoisi +60 puujalkaisten köpöukkojen höntsäilyä. Ja 150 miljoonaa...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Johnson taitaa olla Valioliigan paskin avaava kärki. Tosin kykyä on, mutta ihan väärässä valmennuksessa, joukkueessa ja sarjatasolla. Yksi vuosi divarissa olisi tehnyt hyvää kehitykselle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tää Forestin kokoonpano tuntuu samalta kuin Football Managerissa kokeilee pelaajia vaan eri paikalla ja toivoo että jotain menisi oikein.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ai että mä tykkään Leandro Trossardista. Teknisesti taitava ja ikinä ei voi olla varma mikä ratkaisu takataskusta löytyy mihinkin tilanteeseen. Upea pelaaja. Valioliigan viihdyttävin. Allan Saint-Maximin olisi viihdyttävämpi, jos olisi joskus ehjänä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Voi paska. Oon noussut tämän ketjun eniten kommentoineeksi. Joskus kauan sitten katoin että onneksi en saa @Axbor Nocturnea varmaan ikinä kiinni.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Voi paska. Oon noussut tämän ketjun eniten kommentoineeksi. Joskus kauan sitten katoin että onneksi en saa @Axbor Nocturnea varmaan ikinä kiinni.
Mistä tuon näkee?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Liitteet

  • 76EE09C2-BD56-41EB-B27B-19CE0BCF0C8A.png
    76EE09C2-BD56-41EB-B27B-19CE0BCF0C8A.png
    354,2 KB · kertaa luettu: 57

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Kyllä Brighton jonkun oikeasti laadukkaan wingerin tuohon Marchin tilalle tarvitsee. Joukkue muuten ihan Europelitasoa mutta March mahtuisi muista joukkueista lähinnä vain Bournemoutin avaukseen. Myöskään uusi straikkeri ei tekisi lainkaan hullumpaa, toki Welbeck pelannut parasta kauttaan vuosiin tähän mennessä
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Brighton yrittää liian läheltä tehdä maalia. Eikös Henderson päästä vain kaukovetoja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös