Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 278
  • 123 822

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eihän ne sille mitään voi, kun Forestilla on jatkuvasti avoimet ovet omaan boksiin. Siinä on kyllä harvinaisen huono joukkue.
Forest on kyllä todella huono. Aurier ollut ihan pulassa Trossardin kanssa ja veikkaan ettei kauaa ehdi toinen puoliaika vanhentua kun siltä laidalta helähtää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Lokit hätäilee. Tuossakin pallonriistohyökkäyksessä oli kolme pelaajaa ns. toisessa aallossa vapaana mutta silti pelattiin Welbeckille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kyllä vaan vahvistuu se ajatus että Brighton on yhden hyvän kärjen päässä kunnollisesta taistelusta europaikoista.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Aikoinaan meidän ala-asteen itä-länsi koulujenvälinen futisottelu oli muistikuvieni mukaan mielikuvituksellisempaa peliä kuin Forestin pelaaminen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kyllä vaan vahvistuu se ajatus että Brighton on yhden hyvän kärjen päässä kunnollisesta taistelusta europaikoista.
Mä olen vähän eri mieltä. Toki ne vie usein peliä näitä heikompia vastaan ja yllättää säännöllisesti isompansa, mutta tuo keskikentän pelin edistäminen sakkaa liikaa jotta pystyisivät enempää isottelemaan. Lallana, MacAllister ja March ovat kaikki vähän tuollaisia välimallin ratkaisuja. Kun tuota pelaamista katsoo, niin jokainen syöttö ilmiselvä. Joo, laadukas, mutta täysin ennakoitavissa (Forest ei tähän ennustamiseen kykene!)

Siitä se maalinteko-ongelmakin kumpuaa, että se viimeinen syöttö maalipaikalle on useimmiten vähän niin ja näin. Esim. Welbeck on pelannut hyvin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mä olen vähän eri mieltä. Toki ne vie usein peliä näitä heikompia vastaan ja yllättää säännöllisesti isompansa, mutta tuo keskikentän pelin edistäminen sakkaa liikaa jotta pystyisivät enempää isottelemaan. Lallana, MacAllister ja March ovat kaikki vähän tuollaisia välimallin ratkaisuja. Kun tuota pelaamista katsoo, niin jokainen syöttö ilmiselvä. Joo, laadukas, mutta täysin ennakoitavissa (Forest ei tähän ennustamiseen kykene!)

Siitä se maalinteko-ongelmakin kumpuaa, että se viimeinen syöttö maalipaikalle on useimmiten vähän niin ja näin. Esim. Welbeck on pelannut hyvin.
Siis. En tarkoittanut että Brighton sinne kuuden joukkoon sinkoaisi itsensä pysyvästi. Vaan että sen verran hyvää tekemistä kuitenkin pelissä, että nappikaudella ja hyvällä maalintekijällä (esim. Wilsonin tasoinen realistinen vaihtoehto) europaikka olisi mahdollinen. Mulla myös siis oletus että De Zerbi tulee tekemään hyvää duunia lokkien peräsimessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Kyllä vaan vahvistuu se ajatus että Brighton on yhden hyvän kärjen päässä kunnollisesta taistelusta europaikoista.
Kyllä jos se on tekijämies. Toisaalta Brighton luo kyllä paikkoja muillekin ihan kiitettävästi. Hankala sanoa riittäisikö pelkästään yksi kärki. Mut hienoa katsella miten Brighton luo paikkoja jne. Toki ne europaikat Brightonille voivat olla myös kirous jos sinne asti kestäisivät.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siis. En tarkoittanut että Brighton sinne kuuden joukkoon sinkoaisi itsensä pysyvästi. Vaan että sen verran hyvää tekemistä kuitenkin pelissä, että nappikaudella ja hyvällä maalintekijällä (esim. Wilsonin tasoinen realistinen vaihtoehto) europaikka olisi mahdollinen. Mulla myös siis oletus että De Zerbi tulee tekemään hyvää duunia lokkien peräsimessä.
Juu, kyllä mä luulen että hiffasin pointin. Mun makuun Brighton pelaa oikein hyvin mutta liian robottimaisesti, jotta voisin ajatella yhden pelaajan vaikutuksen niin suureksi. Tuo pelitapa vaatisi keskikentälle useamman Trossardin ja Lampteyn tasoisen ja ennen kaikkea tyylisen pelaajan (rooli toki eri), jotta voisivat haastaa tosissaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hendersonilta sellainen MOTM-urakka. Seitsemän torjuntaa mm.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt on tiistai-ilta
Stokessa sataa (tihuttaa)
Rotherham johtaa 0-1 (72min)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Wolves ei ole tällä kaudella tehnyt kertaakaan yhtä maalia enempää. Pikkuhiljaa olisi syytä onnistua tuossa mikäli aikovat karistaa putoamispeikon harteilta. Tänään olisi hyvä päivä aloittaa...
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luulisi että toi Zaha menisi Liverpoolin, Manun jne vielä luokkaa kovemmissa nipuissa tosta noin, tuntuu että tekee tässä(kin) pelissä mitä haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös