Tässä vähän heikkolaatuinen, mutta tarpeellisen tuosta voi havaita.Kenelläkään heittää videoklippiä tuosta Nunezin 3 vs. 1 hyökkäyksen ratkaisusta?
Tää oli paljon paremmin sanottu kuin itse olin kirjoittamassa hiukan samasta asiasta.Mä en hiffaa tuota Forestia. Tämä on jo kuudes peli, jonka heiltä näen tällä kaudella, ja aina he pelaavat niin huonosti yhteen ettei mitään järkeä. Näyttää siltä, että eivät olisi koskaan edes kuulleet rondo-harjoituksista tai edes kanavia pitkin syöttämisestä. Tuossa pelaamisessa on kaikki aivan päin helvettiä - ihan toivotaan-toivotaan-pelaamista.
Tietysti se johtuu kesän siirtopolitiikasta, kun laitettiin jonkun pienen saarivaltion vuosibudjetin verran siihen, että uusittiin koko joukkue. Ei tuota vain voi tajuta! Olisivat käyttäneet saman rahan vaikka neljään tai viiteen laadukkaaseen avainpelaajaan ja muutamaan lainaan. No, sitä niittävät mitä kylvävät. Pudotus odottaa.
Samat aatokset. Tämä on kun katsoisi +60 puujalkaisten köpöukkojen höntsäilyä. Ja 150 miljoonaa...Mä en hiffaa tuota Forestia. Tämä on jo kuudes peli, jonka heiltä näen tällä kaudella, ja aina he pelaavat niin huonosti yhteen ettei mitään järkeä. Näyttää siltä, että eivät olisi koskaan edes kuulleet rondo-harjoituksista tai edes kanavia pitkin syöttämisestä. Tuossa pelaamisessa on kaikki aivan päin helvettiä - ihan toivotaan-toivotaan-pelaamista.
Tietysti se johtuu kesän siirtopolitiikasta, kun laitettiin jonkun pienen saarivaltion vuosibudjetin verran siihen, että uusittiin koko joukkue. Ei tuota vain voi tajuta! Olisivat käyttäneet saman rahan vaikka neljään tai viiteen laadukkaaseen avainpelaajaan ja muutamaan lainaan. No, sitä niittävät mitä kylvävät. Pudotus odottaa.
Mistä tuon näkee?Voi paska. Oon noussut tämän ketjun eniten kommentoineeksi. Joskus kauan sitten katoin että onneksi en saa @Axbor Nocturnea varmaan ikinä kiinni.
Klikkaa sitä ketjun kokonaisviestimäärää.Mistä tuon näkee?
Brighton yrittää liian läheltä tehdä maalia. Eikös Henderson päästä vain kaukovetoja?
Forest on kyllä todella huono. Aurier ollut ihan pulassa Trossardin kanssa ja veikkaan ettei kauaa ehdi toinen puoliaika vanhentua kun siltä laidalta helähtää.Eihän ne sille mitään voi, kun Forestilla on jatkuvasti avoimet ovet omaan boksiin. Siinä on kyllä harvinaisen huono joukkue.
Klikkaa sitä ketjun kokonaisviestimäärää.