Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
Vois joskus viheltää Taylor keltaisten repimisen.
Vois joskus viheltää Taylor keltaisten repimisen.
Mun mielestä viheltänyt tänään 100% oikein. Siis näin puolueettoman silmin.Kuulapää on ihan omalla tasollaan, ei mitään uutta sillä rintamalla.
100% oikein? Itse olen nähnyt rikkeitä, joita on jäänyt viheltämättä.Mun mielestä viheltänyt tänään 100% oikein. Siis näin puolueettoman silmin.
Jep, olisi jo kaksi maalia.Salah voisi nähdä Jotan näissä välillä.
Vähän tällaisia tuomarilinja-asioita. Nyt on ollut salliva linja, mutta se on ollut johdonmukainen ja tasapuolinen. Molemmat ovat selvinneet sellaisista repimisistä ja tönimisistä joista joskus vihelletään.100% oikein? Itse olen nähnyt rikkeitä, joita on jäänyt viheltämättä.
Mutta kuitenkin sellainen linja, että näytöltä katsoessa Taylor toteaakin sen virheeksi.Vähän tällaisia tuomarilinja-asioita. Nyt on ollut salliva linja, mutta se on ollut johdonmukainen ja tasapuolinen. Molemmat ovat selvinneet sellaisista repimisistä ja tönimisistä joista joskus vihelletään.
Niin ja sitten tuomitsi sen vapariksi Liverpoolille. Ei kai kukaan nyt ajattele, että hyvä tuomarointi on sellaista, että näkee jokaisen rikkeen?Mutta kuitenkin sellainen linja, että näytöltä katsoessa Taylor toteaakin sen virheeksi.
Sanoit että 100% oikein tuominnut. Mielestäni tuota voisi kutsua virheeksi.Niin ja sitten tuomitsi sen vapariksi Liverpoolille. Ei kai kukaan nyt ajattele, että hyvä tuomarointi on sellaista, että näkee jokaisen rikkeen?
No ei voi, koska tuomitsi siitä vaparin Liverpoolille kuten pitikin. VAR on tuomarin safety net. Nyt se toimi kuten pitääkin.Sanoit että 100% oikein tuominnut. Mielestäni tuota voisi kutsua virheeksi.
Ei varmasti, mutta useampi niin selkeä repiminen, että tod.näk. VAR olisi vienyt maalin, jos sellainen syntyisi jatkotilanteesta. Minun mielestäni se ei ole hyvää tuomitsemista, että selkeät rikkeet jätetään viheltämättä. Olkoot kuinka tasapuolista.Ja siis pointti ja konteksti oli siinä, ettei nämä repimisten viheltämättä jättämiset ole olleet mitenkään yksipuolisia.
Edelleen, nämä ovat linja-asioita. Olisi tuostakin joku voinut viheltää Alcantaralle punaisen.Ei varmasti, mutta useampi niin selkeä repiminen, että tod.näk. VAR olisi vienyt maalin, jos sellainen syntyisi jatkotilanteesta. Minun mielestäni se ei ole hyvää tuomitsemista, että selkeät rikkeey jätetään viheltämättä. Olkoot kuinka tasapuolista.