Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 278
  • 123 822

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kulmapotku vaihtui maalipotkuksi ja siitä vastahyökkäys ja no kiistan alainen maali ja pepe laukee housuihinsa
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja sanotaan sekin vielä, että Fabinhohan vähän töni Hålandia ja alkoi jo siinä menettää tasapainoaan. Turhaan Håland nappasi paidasta kiinni.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
100% oikein? Itse olen nähnyt rikkeitä, joita on jäänyt viheltämättä.
Vähän tällaisia tuomarilinja-asioita. Nyt on ollut salliva linja, mutta se on ollut johdonmukainen ja tasapuolinen. Molemmat ovat selvinneet sellaisista repimisistä ja tönimisistä joista joskus vihelletään.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Vähän tällaisia tuomarilinja-asioita. Nyt on ollut salliva linja, mutta se on ollut johdonmukainen ja tasapuolinen. Molemmat ovat selvinneet sellaisista repimisistä ja tönimisistä joista joskus vihelletään.
Mutta kuitenkin sellainen linja, että näytöltä katsoessa Taylor toteaakin sen virheeksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mutta kuitenkin sellainen linja, että näytöltä katsoessa Taylor toteaakin sen virheeksi.
Niin ja sitten tuomitsi sen vapariksi Liverpoolille. Ei kai kukaan nyt ajattele, että hyvä tuomarointi on sellaista, että näkee jokaisen rikkeen?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sanoit että 100% oikein tuominnut. Mielestäni tuota voisi kutsua virheeksi.
No ei voi, koska tuomitsi siitä vaparin Liverpoolille kuten pitikin. VAR on tuomarin safety net. Nyt se toimi kuten pitääkin.

Ja siis pointti ja konteksti oli siinä, ettei nämä repimisten viheltämättä jättämiset ole olleet mitenkään yksipuolisia.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ja siis pointti ja konteksti oli siinä, ettei nämä repimisten viheltämättä jättämiset ole olleet mitenkään yksipuolisia.
Ei varmasti, mutta useampi niin selkeä repiminen, että tod.näk. VAR olisi vienyt maalin, jos sellainen syntyisi jatkotilanteesta. Minun mielestäni se ei ole hyvää tuomitsemista, että selkeät rikkeet jätetään viheltämättä. Olkoot kuinka tasapuolista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Newcastle muuten nyt päästänyt vähiten maaleja Valioliigassa tällä kaudella. Aikamoista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei varmasti, mutta useampi niin selkeä repiminen, että tod.näk. VAR olisi vienyt maalin, jos sellainen syntyisi jatkotilanteesta. Minun mielestäni se ei ole hyvää tuomitsemista, että selkeät rikkeey jätetään viheltämättä. Olkoot kuinka tasapuolista.
Edelleen, nämä ovat linja-asioita. Olisi tuostakin joku voinut viheltää Alcantaralle punaisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös