Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 276 999
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
23 minuuttia pelattu ja Felipe olisi voinut lentää jo aivan hyvin pihalle. Saavutus sekin.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Aivan järkyttävä tuomarilinja tänään. Simeonen sikalauma saa rapata mielin määrin ja kortit pysyy taskussa, hyvä jos edes vaparin viheltää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei lähelläkään!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuka toi Cityn "saarekepää" vasemmalla laidassa on, joka ei osaa palloa haltuun ottaa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kuka toi Cityn "saarekepää" vasemmalla laidassa on, joka ei osaa palloa haltuun ottaa.
Siis Phil Foden?

Itse olen sitä mieltä, että futiksessa pitäisi ottaa käyttöön joku aivotärähdys -protokolla. Eipä tuossa oikein ole mitään järjen hiventäkänä, että tuollaisten pääiskujen jälkeen annetaan jatkaa peliä. Pelaajat varmasti joo haluaa jatkaa peliä, mutta jonkun muun (esim. joukkueen lääkäri) pitäisi viheltää peli poikki. Ihan pelaajien turvallisuuden vuoksi. Näki tuossakin, miten titityy Fodenkin oli.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis Phil Foden?

Itse olen sitä mieltä, että futiksessa pitäisi ottaa käyttöön joku aivotärähdys -protokolla. Eipä tuossa oikein ole mitään järjen hiventäkänä, että tuollaisten pääiskujen jälkeen annetaan jatkaa peliä.

Vois olla kyllä, sivuun vaan jos kovan tärskyn saa päähän.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Oli. Saavat starat levätä vaihtopenkillä ja keskittyä cup-peliin Cityä vastaan.
Toivotaan näin. Punaisten kakkosmiehistö kentällä näyttää kyllä tällä hetkellä vaan siltä, että pieni riski piilee sillekin, jotta pari kertaa tuollainen ”hups” ja peli onkin jännää. Hyviä elementtejä tässä on ollut mutta tasapaino vähän mättää.

Näistä paikoista pitäisi tehdä kyl…!
 

redpecka

Jäsen
Hö, ei näytelty pelejä lähibaareissani joten tulin himaan, näköjään 0-0. En tiedä kuinka pahasti Tico on päässyt @V-G- ihon alle (paitsi että joku Felipe pitäisi olla jo ulkona), mutta toivotaan ennennäkemättömiä itkuja pelin jälkeen :)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä mä toivon, että Tico vie tämän pelin jatkoajalle :)
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Joko alkaa Benfica taipumaan. Firmino 2-1.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hö, ei näytelty pelejä lähibaareissani joten tulin himaan, näköjään 0-0. En tiedä kuinka pahasti Tico on päässyt @V-G- ihon alle (paitsi että joku Felipe pitäisi olla jo ulkona), mutta toivotaan ennennäkemättömiä itkuja pelin jälkeen :)
Ei ne mitenkään "ihon alla" ole, mä vain halveksun tuollaista jalkapalloa koko sydämestäni. Taidotonta, taktisesti ohutta ja kauhealla tunteenpalolla rappaamista. Ei sytytä.
 

redpecka

Jäsen
On kyllä vastenmielinen kitisijä tämä Simeone, joka vitun tilanne on dumarien vika.
Voihan se olla, että se on semmoinen juhanitamminen joka ei anna kellekään tilaa hengittää (en tiedä), ja luultavasti en itse haluaisi pelata hänen vaativassa valmennuksessaan. Mutta kyllä se silti saa joukkueestaan parhaan aina irti.
 

redpecka

Jäsen
Ei ne mitenkään "ihon alla" ole, mä vain halveksun tuollaista jalkapalloa koko sydämestäni. Taidotonta, taktisesti ohutta ja kauhealla tunteenpalolla rappaamista. Ei sytytä.
Ei minusta ole taktisesti ohutta jos vetää taktiikan vastustajan mukaan ainoana tavoitteena saavuttaa menestystä kuin viihdyttää vierasjoukkueen faneja.

Itte arvostan Simeonea. Kovan luokan persoona.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Firmino 3-1
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ei ne mitenkään "ihon alla" ole, mä vain halveksun tuollaista jalkapalloa koko sydämestäni. Taidotonta, taktisesti ohutta ja kauhealla tunteenpalolla rappaamista. Ei sytytä.
Mites muuten illan duo Tico kentällä ja Virkkunen selostamossa maistuu veli @V-G- :lle? Kaksi ilmeistä suosikkia samaan aikaan lauteilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten tuo "valmentajan" alueen koko määräytyy. Vandalla se näyttää todella isolta kun jollain stadioneilla se on paljon pienempi ?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Maailman paras DeBryine jaksoi sitten pelata 65 minuuttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös