Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 287 528
  • 123 818

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Paskaa peliä, mutta taas kerran maailman neljän parhaan sakissa. Sehän riittää, kun voittaa.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Kyllähän tämä maistuu niin perkeleen hyvältä! Benzema ja Modric, käsittämättömän kovia pelaajia
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä en ymmärrä tuota, että kun ollaan tappiolla niin ruvetaan vain roiskimaan palloa ja hakemaan täysin toivotaan-toivotaan -ratkaisuja. Nuo eivät tuo ikinä mitään. Mieluummin itse ohjestaisin rakentamaan ne maalipaikat, vaikka pelikellossa olisi vain 2-3 min jäljellä.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikä tuon Hyypiän lisäarvo on tuolla studiossa?
 

redpecka

Jäsen
Ihmeellisen jyrkän kimmokkeen ottaa kesken ilmalennon. Tuossa pitää osata jo taivuttaa avaruutta.
- - - -
Kattelin koosteesta tuota Chelsean hylättyä 0-3-maalia. Lehdessä luki, että tilannetta edelsi madridilaisen käsivirhe, en koosteesta ainakaan huomannut sellaista. Onko se tapahtunut siis aikaisemmin jossain toisella puolella kenttää kenties? (Tuossa vaiheessa itse kattelin vielä Villarrealin matsia.)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ihmeellisen jyrkän kimmokkeen ottaa kesken ilmalennon. Tuossa pitää osata jo taivuttaa avaruutta.
- - - -
Kattelin koosteesta tuota Chelsean hylättyä 0-3-maalia. Lehdessä luki, että tilannetta edelsi madridilaisen käsivirhe, en koosteesta ainakaan huomannut sellaista. Onko se tapahtunut siis aikaisemmin jossain toisella puolella kenttää kenties? (Tuossa vaiheessa itse kattelin vielä Villarrealin matsia.)
Eikun pallo osui Alonson käteen juuri ennen maalia.
 

redpecka

Jäsen
Eikun pallo osui Alonson käteen juuri ennen maalia.
Okei, nyt tajusin. Seurasin vain noita madridilaisia tuossa, mutta se olikin siis tuo chelsealainen laukoja itse, ok.

Ihan selvähän tuo on eikä siitä kai kukaan purnannutkaan paljoa mitä nyt Tuchel pelin jälkeen syytti dumaria, ettei viitsinyt mennä itse tarkistamaan videolta tilannetta vaan luotti korvanappiin. Enkä nyt Tucheliakaan syytä mistään, vituttaahan tippuminen.
 

redpecka

Jäsen
Taidanpa mennä baariin kattelee Atletin peliä, sen verran kevättä rinnassa. Ja viime pelissä C-Moressa oli joku englantilainen selostaja ja Oblakista tuli Jano Black. Tai Jan O'Black.

Luultavasti peli on hirveetä katteltavaa, hirveetä rimpuilua Simeonen porukalta ja Peppiksen La Ciudad de Mánchester tekee vain tarvittavan.
 

Liitteet

  • Atlético - Man. Ciudad.PNG
    Atlético - Man. Ciudad.PNG
    54,5 KB · kertaa luettu: 30

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ui juma! Nyt on tunnelmaa. Vihellyskonsertin alta ei kuulu Champions League hymniä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On muuten otettu eka kymppi Fodenia todella kovaa ja nyt ihan teloitusmeiningillä. Selkeästi strategiapuolen juttuja. Korttia kehiin tai lähtee tuomarin käsistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös