Meinaatko puujalka Fodenia?Kuka toi Cityn "saarekepää" vasemmalla laidassa on, joka ei osaa palloa haltuun ottaa.
Siis Phil Foden?Kuka toi Cityn "saarekepää" vasemmalla laidassa on, joka ei osaa palloa haltuun ottaa.
Joo jos sillä teippiä päässä ja hiustupsu näkyy.Meinaatko puujalka Fodenia?
Siis Phil Foden?
Itse olen sitä mieltä, että futiksessa pitäisi ottaa käyttöön joku aivotärähdys -protokolla. Eipä tuossa oikein ole mitään järjen hiventäkänä, että tuollaisten pääiskujen jälkeen annetaan jatkaa peliä.
Toivotaan näin. Punaisten kakkosmiehistö kentällä näyttää kyllä tällä hetkellä vaan siltä, että pieni riski piilee sillekin, jotta pari kertaa tuollainen ”hups” ja peli onkin jännää. Hyviä elementtejä tässä on ollut mutta tasapaino vähän mättää.Oli. Saavat starat levätä vaihtopenkillä ja keskittyä cup-peliin Cityä vastaan.
Erittäin hyvältä näyttää nyt.Kyllä mä toivon, että Tico vie tämän pelin jatkoajalle :)
Ei ne mitenkään "ihon alla" ole, mä vain halveksun tuollaista jalkapalloa koko sydämestäni. Taidotonta, taktisesti ohutta ja kauhealla tunteenpalolla rappaamista. Ei sytytä.Hö, ei näytelty pelejä lähibaareissani joten tulin himaan, näköjään 0-0. En tiedä kuinka pahasti Tico on päässyt @V-G- ihon alle (paitsi että joku Felipe pitäisi olla jo ulkona), mutta toivotaan ennennäkemättömiä itkuja pelin jälkeen :)
Voihan se olla, että se on semmoinen juhanitamminen joka ei anna kellekään tilaa hengittää (en tiedä), ja luultavasti en itse haluaisi pelata hänen vaativassa valmennuksessaan. Mutta kyllä se silti saa joukkueestaan parhaan aina irti.On kyllä vastenmielinen kitisijä tämä Simeone, joka vitun tilanne on dumarien vika.
Ei minusta ole taktisesti ohutta jos vetää taktiikan vastustajan mukaan ainoana tavoitteena saavuttaa menestystä kuin viihdyttää vierasjoukkueen faneja.Ei ne mitenkään "ihon alla" ole, mä vain halveksun tuollaista jalkapalloa koko sydämestäni. Taidotonta, taktisesti ohutta ja kauhealla tunteenpalolla rappaamista. Ei sytytä.
Mites muuten illan duo Tico kentällä ja Virkkunen selostamossa maistuu veli @V-G- :lle? Kaksi ilmeistä suosikkia samaan aikaan lauteilla.Ei ne mitenkään "ihon alla" ole, mä vain halveksun tuollaista jalkapalloa koko sydämestäni. Taidotonta, taktisesti ohutta ja kauhealla tunteenpalolla rappaamista. Ei sytytä.
Oli kyllä hieno!Firmino 3-1
Mitä sillä koolla on väliä kun Simeone ei siellä pysy kuitenkaan?Miten tuo "valmentajan" alueen koko määräytyy. Vandalla se näyttää todella isolta kun jollain stadioneilla se on paljon pienempi ?
Mulla on telkkari mutella ja Pantera kuulokkeissa. Virkkusesta pitäisi tosiaan saada alennusta tilauksesta.Mites muuten illan duo Tico kentällä ja Virkkunen selostamossa maistuu veli @V-G- :lle? Kaksi ilmeistä suosikkia samaan aikaan lauteilla.