Jos laskee pelinumerot yhteen niin menee hitusen yliTuo Ticon topparipari vaikuttaa siltä että yhteenlaskettu ÄO on 42.
Ei tullut keltainen liukkarista vaan väkivaltaisuudesta sen jälkeen.Pehmeä keltainen. Ymmärretävä reaktio.
Mitä se teki sen jälkeen?Ei tullut keltainen liukkarista vaan väkivaltaisuudesta sen jälkeen.
Kasvata nyt ballsit tuomari ja se punainen sieltä taskusta.
Onneksi olkoon.Felipe lensi vihdoin ulos. Montakymmentä minuuttia liian myöhään, mutta selvä peli.
"Followthrough second kick"Mitä se teki sen jälkeen?
Siis mikä toinen potku? Vai oliko tuohon liukkariin sit kuitenkin liittyvä? Itse en siitä jälkeisestä hässäkästä pystynyt poimii mitään mikä olisi selittänyt Felipen toisen keltaisen."Followthrough second kick"
Sen liukkarin jälkeen teki potkuliikkeen / liikkeitä kohti Fodenia, ja ilmeisesti myös osui nilkoille.Siis mikä toinen potku? Vai oliko tuohon liukkariin sit kuitenkin liittyvä? Itse en siitä jälkeisestä hässäkästä pystynyt poimii mitään mikä olisi selittänyt Felipen toisen keltaisen.
No mun mielestä tosi heppoinen.Sen liukkarin jälkeen teki potkuliikkeen / liikkeitä kohti Fodenia, ja ilmeisesti myös osui nilkoille.