Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 611 011
  • 128 913

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Voisko 70/30 pallonhallinnalla ja toisen joukkueen yksi ainoa pitkä hyökkäys vaikutta siihen kelle vihelletään enempi rikkeitä?
On varmasti merkitystä, mutta onko noin paljon?

Mä nyt vain näin ensimmäisellä puoliajalla samanlaisia pallontavoittelu-/syötönvastaanottotilanteita, joista toisista puhallettiin rike ja toisista ei. Valkopaitaiset rikotut pelaajat pysyivät pystyssä, tummapaitaiset rikotut pelaajat olivat nurmen pinnassa => tummapaitainen joukkue sai huomattavasti enemmän vapaapotkuja - pääasiassa keskialueelta.

En ymmärrä tätä!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suarez viimeisillä voimillaan käy kättelemässä tuomaria ja kiittää yleisöä. Herrasmies viimeisen päälle. Nilkuttaa vaihtoon.

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Viimeisen niitin iskee Neymar.

Harmi, että peli lässähti Suarezin riparimaaliin. Sen jälkeen Juventus ei enää päässyt palloon käsiksi ja joutui rikkomaan varmaan sata kertaa ennen loppuvihellystä, melkoinen antikliimaksi ottelun loppu mutta oikea joukkue ehdottomasti voitti.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On varmasti merkitystä, mutta onko noin paljon?

Mä nyt vain näin ensimmäisellä puoliajalla samanlaisia pallontavoittelu-/syötönvastaanottotilanteita, joista toisista puhallettiin rike ja toisista ei. Valkopaitaiset rikotut pelaajat pysyivät pystyssä, tummapaitaiset rikotut pelaajat olivat nurmen pinnassa => tummapaitainen joukkue sai huomattavasti enemmän vapaapotkuja - pääasiassa keskialueelta.

En ymmärrä tätä!
Kyllä ainakin mun mielestä Juventus varsinkin alussa pelasi tosi kovaa ja fyysisesti... Mä en tosin mitään jalkapallosta tiedäkäään...

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Olipa hyvä ja viihdyttävä matsi! Juventuksella oli se oma aikansa mutta eivät onnistuneet.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Buffonia nöyrryytettiin.. Olis tuomari voinu viheltää pelin vaa poikki

Missä kohtaa peli edes päättyi? Saako tuolla tavalla muka ryntäillä kameramiesten läpi maalin tehtyään ja ilman paitaakin siellä oltiin.

Nämä pitää tutkia ja UEFAn otettava tiukka linja mahdollisiin sääntörikkeisiin vai onko sekin läpimätä pulju.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Xavi tais saada kapteenin nauhan mennessään kentälle, joten pääsee siis nostelemaan pokaalia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy