Jostain mä olin näkevinäni, että ensimmäisen puoliajan virheet olisivat menneet 15-4 Juvelle...
Ehkä Juven pelaajienkin pitäisi ruveta sukeltelemaan joka kontaktista?
Oli se!Hyvä herätys oli :D
Puhuiko Tapsa jotakin Litin tuplabuukkauksesta, jonka vuoksi äijä ei kommentoi vaan istuu jossain lipittämässä bisseä?
Siis mulle ei ole paskankaan väliä kumpi tämän voittaa! Mä vain ajattelin katsoa kenties seuratasolla maailman parasta jalkapallo-ottelua.Heh. "Ilman suosikkia."
Ei, en siis hauku yksittäistä pelaajaa, vaikka kaksi pelaajaa (Messi, Pirlo) otinkin esimerkeiksi. Barcelona on ollut ihan helvetisti pelillisesti, taktisesti ja taidollisesti edellä. Niin puolueettomin silmin, kun mä tätä voin katsoa, niin mielestäni ensimmäisellä puoliajalla rikkeet menivät kohtuullisen tasan. Juven pelaajilta tuli kaksi kovaa taklausta, joista ihan oikeutetusti korttikin nousi. Mutta muuten mielestäni peli oli molemmilta joukkueilta aivan samanlaista sukille potkimista ja selästä työntämistä, joista - mun oikeustajuni mukaan - pitäisi pelaajia rangaista tasapuolisesti. Barcan pelaajat (myös Messi) olivat vain helvetisti useammin katollaan, joista myös pilli soi.En toki ole tänään peliä katsonut, mutta Messin haukkuminen sukeltelusta haisee kyllä vahvasti ihan sille itselle.