Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 304 805
  • 123 829

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmissyöjä 2-1!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Heh. "Ilman suosikkia."
Siis mulle ei ole paskankaan väliä kumpi tämän voittaa! Mä vain ajattelin katsoa kenties seuratasolla maailman parasta jalkapallo-ottelua.

En toki ole tänään peliä katsonut, mutta Messin haukkuminen sukeltelusta haisee kyllä vahvasti ihan sille itselle.
Ei, en siis hauku yksittäistä pelaajaa, vaikka kaksi pelaajaa (Messi, Pirlo) otinkin esimerkeiksi. Barcelona on ollut ihan helvetisti pelillisesti, taktisesti ja taidollisesti edellä. Niin puolueettomin silmin, kun mä tätä voin katsoa, niin mielestäni ensimmäisellä puoliajalla rikkeet menivät kohtuullisen tasan. Juven pelaajilta tuli kaksi kovaa taklausta, joista ihan oikeutetusti korttikin nousi. Mutta muuten mielestäni peli oli molemmilta joukkueilta aivan samanlaista sukille potkimista ja selästä työntämistä, joista - mun oikeustajuni mukaan - pitäisi pelaajia rangaista tasapuolisesti. Barcan pelaajat (myös Messi) olivat vain helvetisti useammin katollaan, joista myös pilli soi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eipä tuohon olisi ehtinyt moni nuorempikaan maalivahti.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Joo kyllä se valitettavasti on niin että kun Barcaa vastaan alkaa pelaamaan valittamalla tuomarille niin noutaja tulee. Harmi koska Juvella oli kyllä momentum... Lähes Jumalan käsi...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Neymar puskee pallon maaliin, mutta käsivirhettä näyttää päätyviivalla heiluva tuomari.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Nyt oli dummy hököllä päätyviivalla. Käsivirhehän se oli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauskaa kun Neymar juoksee sormeaan heristellen tuomarille, kuin isommankin oikeusmurhan kärsineenä. Omasta päästä omaan käteen ja olkapäätä näyttelee tuomarille kädet ristissä anellen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Olisin tarkastanut videolta oliko Barcalla liikaa pelaajia kentällä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Vide nuo Barcan vastahyökkäykset tulevat lujaa...
 

BaronFIN

Jäsen
Mitäs mitäs... Ensimmäiset minuutit finaalia ja barcalaiset mussuttavat jokaikisen vihellyksen jälkeen. Miksi?

Hieno jengi pelaamaan palloa, mutta osaavat kyllä itkemisen jalon taidonkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös