Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 497 093
  • 126 886

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Xavi tais saada kapteenin nauhan mennessään kentälle, joten pääsee siis nostelemaan pokaalia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Missä kohtaa peli edes päättyi? Saako tuolla tavalla muka ryntäillä kameramiesten läpi maalin tehtyään ja ilman paitaakin siellä oltiin.

Nämä pitää tutkia ja UEFAn otettava tiukka linja mahdollisiin sääntörikkeisiin vai onko sekin läpimätä pulju.

Blatter ja Unisef nää on päättänyt jo ajat sitten, saatana. Viime vuonna Real Madridin annettiin säälistä voittaa, nyt meni maku siitäkin. Kiitos, Platini.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Miksi noille jaetaan hopeamitalit? Koska pelataan pronssiottelu?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kyllä ainakin mun mielestä Juventus varsinkin alussa pelasi tosi kovaa ja fyysisesti...
Kyllä, ehdottomasti! Suurempi kysymys mun mielestäni onkin se, että pelasiko sääntöjen vastaisesti?

Jossain keskialueen syötönvastaanottotilanteessa selostaja Tapio Suominenkin sanoi, että pelaaja (Luis Suarez?) käytännössä kaatui jo ennen kontaktia. Tiesi, että takaa tulee pelaaja selkään => maihin => vapaapotku...

Mä en tosin mitään jalkapallosta tiedäkäään...
En minäkään - ja tämän jälkeen en tiedä haluanko katsoakaan ennen seuraavia arvokisoja. Edellinen televisiosta seuraamani ottelu taisi olla joku Hollannin matsi viime kesän MM-kisoista... en mä kyllä tollaista hyppyrottailua nähnyt MM-kisoissa ollenkaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Xaville, Pirlolle, ja Buffonille peukkua täältä. Pirlon aika lopettaa tosin meni jo vuosi sitten, mutta ei poista sitä että mies pelasi huikean uran ja on jäätävän kova jalkapalloilija. Neymar sen sijaan voisi juosta ja eksyä vaikka Saharan aavikolle. Ei kauheasti voi arvostaa Barcan voittoa tuon jalkapallon syövän takia. Oksettava pelaaja.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Vaikka en Barcasta ja etenkään Suarezista, Neymarista ja Busquetsista tippaakaan tykkää, niin on tuo pikkupoikamainen into hienoa nähdä. Siitä urheilussa kuitenkin loppujen lopuksi on kysymys.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Noi leikkaa jotain maaliverkkoa irti. En oo ennen nähnyt moista. Koripallossa nämä verkon leikkaamiset.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mitä? Näyttääkö Yle sittenkin vielä ensi vuonna Mestareiden Liigaa? Olin siinä käsityksessä, että siirtyisi Viasatille.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Maksukanavapuoli siirtyy Maikkarilta Viasatille, mutta Ylellä jatkuu entiseen tapaan.
Okei, hyvähyvä. Taitaa muutenkin UEFA vaatia, että näitä pelejä näytetään myös ilmaiseksi näkyvyyden takia.

Ja näin sivuhuomiona on toi Dani Alves pelle. Ei Neymarkaan huivinsa kanssa miltään penaalin terävimmältä kynältä näytä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Maksukanavapuoli siirtyy Maikkarilta Viasatille, mutta Ylellä jatkuu entiseen tapaan.
Tuleeko maikkarille mitään uutta? Vai pysyykö Timanttiliiga, F1 ja Valioliiga ainoana tarjokkaana? On tää vaan saatanasta, kun tarvisi maksaa neljästä eri kanavapaketista, jotta näkisi kaiken haluamansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös