Se on hienoa!Tänään oli varmaan seitsemän omaa poikaa kentällä. Vähän jo parantanut tapojaan.
Mistäköhän Licha sai kortin? Hyppäsi tasajalkaa, mutta ei osunut yhtän mihinkään. Outo, mutta ei yhtään mikään rike.
Minulle tuli mieleen torstaina nähty Rayan huikea tuplatorjunta tuosta.Tuosta tuplaseivistä tuli mieleen de Gea Arsenalia vastaan.
Sanoisin noin, hankala sanoa että yritti tavoitella palloa. Ellei sitten yrittänyt ottaa palloa haltuun kuten Atik Ismail aikanaan niin, että nousee seisomaan pallon päälle.Kai toi nyt oli luettavissa jollain tasolla vaaralliseksi pelaamiseksi, kun vastustajan jalat olivat siinä parin sentin päässä?
Ehkä, mutta koomista, kun Kamadakaan ei reagoinut mitenkään. Näytti vähän siltä, että Lichan päätös muuttui x:stä y:hyn kesken ilmalennon.Kai toi nyt oli luettavissa jollain tasolla vaaralliseksi pelaamiseksi, kun vastustajan jalat olivat siinä parin sentin päässä?
Tälle kaudelle tuota oikein alleviivattiin, että normaali peliasento tuskin poikii käsivirhettä ja läheltä tullut laukaus tai suunnanmuutos otetaan huomioon lieventävänä tekijänä. Eli enää noista ei tule pilkkua ikinä. Mun makuun hyvä niin.Joskus tuo olisi ollut käsivirhe mutta nää on näitä. Tänään näin ja huomenna noin.
Hyvä niin jos ei tule. Toivottavasti näin pysyykin.Tälle kaudelle tuota oikein alleviivattiin, että normaali peliasento tuskin poikii käsivirhettä ja läheltä tullut laukaus tai suunnanmuutos otetaan huomioon lieventävänä tekijänä. Eli enää noista ei tule pilkkua ikinä. Mun makuun hyvä niin.