Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 473 413
  • 126 345

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oot kyllä meitä suomipotkupallofaneja selvästi älykkäämpi yksilö.
Ei se älykkyydestä ole kiinni vaan puhtaasti kiinnostuksesta. Ei mua kiinnosta katsoa suomalaista seurajoukkuejalkapalloa lainkaan, toivoisin jopa että AC Oulu ei pelaisi Veikkausliigaa jotta Kärpät saisi enemmän huomiota ja rahaa Oulussa.

Italiassa Juventus kyllä hallitsee Napolia vastaan, mutta eipä nuo paikkoja aikaiseksi juuri saa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Bazinga eiku Muzinga teki peräti maalin. Toki jasossossa oli mut pitää olla vähään tyytyväinen.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Sanchez kaatoi viimeisenä miehenä Dzekon. Sai vain keltaisen. Yleisö, Mourinho ja fenerin pelaajat ottivat tuomion hyvin.

Fredin vapari vähän yli.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Banzai!
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei se älykkyydestä ole kiinni vaan puhtaasti kiinnostuksesta. Ei mua kiinnosta katsoa suomalaista seurajoukkuejalkapalloa lainkaan, toivoisin jopa että AC Oulu ei pelaisi Veikkausliigaa jotta Kärpät saisi enemmän huomiota ja rahaa Oulussa.
Ensin tiedät, että tänään ei pelata Veikkausliigaa ja sen perään ilmoitat, että Suomifutis ei kiinnosta.

Onnea KuPS!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Zirkzee on ihan saatanan hyvä pelaaja. Tykkään tuosta profiilista ihan älyttömästi. Ihan käänteentekevä pelaaja. Yoron kanssa Unitedin parhaat hankinnat kesältä.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
On on kesä ja yö!
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensin tiedät, että tänään ei pelata Veikkausliigaa ja sen perään ilmoitat, että Suomifutis ei kiinnosta.
Joo siitä tiesin, kun ei Livetulokset-sivustolla Veikkausliigaa näkynyt. Ihmettelin, että olinko minä mennyt sekaisin. En siis ollut.

Kerrottakoot, että en minä tuomitse jos joku haluaa seurata suomalaista jalkapalloilua.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Virhealtis. Siinäpä sana joka kuvaa Manchester Unitedin puolustusta tänäänkin. Sinänsä Crystal Palace ei juuri palloa saa keskialueen ylitse, mutta niinä kertoina kun saa, on Manu vaikeuksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös