Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 473 555
  • 126 345

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tää niin huutaa Rassen maalia.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tuhnuilee Crystal Palace. Kuten olen jo aiemmin maininnut, niin Manchester Unitedin puolustuksesta löytyy aivan liian helposti aivan liian isoja tiloja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hmm. Nyt siellä on kolme suoraviivaista hyökkääjää ja Erikseninkin lähdettyä vain Bruno, joka taitaa syöttelyn. Voi toimia, mutta avannee Palacelle mahdollisuuksia vastahyökkäyksiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Trolling is a art.

Tää on kato tätä. Mä haukun ManUa ja ManU-fanit taasen keskittyy muhun. Ja sit modet kertoo että ei saa postata ManU-ketjuun koska tulee aina niin monta raportointia ja että ei niissä viesteissä silleen vikaa ole mutta kun ne raportoinnit.

FIGHT THE POWER!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Zirkzeen vaihto vei luovuuden Unitedin hyökkäämisestä?
Eriksenin pois vaihtamisen kanssa, kyllä. Erikseniltä oli kyllä saatu se mitä oli mahdollista saada, mutta ZZ:llä oli vielä energiaa. Tämä näyttää juuri siltä, kuin teoriassa pystyi olettamaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkukauden paskat otteet eivät tänään riittäneet voittoon. Howelta väärä avauskokoonpano ja huolimatonta pelaamista monelta.
Se mitä minä olen Newcastlea alkukaudella seurannut, niin ei otteet varsinaisesti paskoja ole ollut ennen tätä ottelua. Ja ei, tämä ei tarkoita että joukkue olisi ollut hyvä. Odotukset lienee faneilla vain liian isot.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Toivottavasti Fenerbahce saisi maalin nyt nopeasti. Vähän alkaa lässähtämään peli.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tää on kato tätä. Mä haukun ManUa ja ManU-fanit taasen keskittyy muhun. Ja sit modet kertoo että ei saa postata ManU-ketjuun koska tulee aina niin monta raportointia ja että ei niissä viesteissä silleen vikaa ole mutta kun ne raportoinnit.

FIGHT THE POWER!
Some of those who give bananas
Are the same who support United.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös