Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kyllä tuhnuilee Crystal Palace. Kuten olen jo aiemmin maininnut, niin Manchester Unitedin puolustuksesta löytyy aivan liian helposti aivan liian isoja tiloja.
Hyvä niin jos ei tule. Toivottavasti näin pysyykin.
Hyvät vaihdot.
Eiköhän tuo taas yhteen maalin riitä.Kaverien keskustelussa tuli myös parhaat lempinimet kehiin. Pirkka-Haaland ja anti-Rodri.
No ei olisi ollut punainenkaan vääryys. Tyhmä pelaaja on tyhmä.
Mikäs työtapaturma Harakoilla tapahtui mökkiläisten vieraana?
Trolling is a art.
Eriksenin pois vaihtamisen kanssa, kyllä. Erikseniltä oli kyllä saatu se mitä oli mahdollista saada, mutta ZZ:llä oli vielä energiaa. Tämä näyttää juuri siltä, kuin teoriassa pystyi olettamaan.Zirkzeen vaihto vei luovuuden Unitedin hyökkäämisestä?
Se mitä minä olen Newcastlea alkukaudella seurannut, niin ei otteet varsinaisesti paskoja ole ollut ennen tätä ottelua. Ja ei, tämä ei tarkoita että joukkue olisi ollut hyvä. Odotukset lienee faneilla vain liian isot.Alkukauden paskat otteet eivät tänään riittäneet voittoon. Howelta väärä avauskokoonpano ja huolimatonta pelaamista monelta.
Odotukset lienee faneilla vain liian isot.
Some of those who give bananasTää on kato tätä. Mä haukun ManUa ja ManU-fanit taasen keskittyy muhun. Ja sit modet kertoo että ei saa postata ManU-ketjuun koska tulee aina niin monta raportointia ja että ei niissä viesteissä silleen vikaa ole mutta kun ne raportoinnit.
FIGHT THE POWER!
No eikö asia näin ole? Se mitä minä olen mediasta lukenut, niin fanit odottavat UCL-paikkaa. Realismi on kuitenkin se, että viisi parempaa joukkuetta pitäisi löytyä tälle kaudelle.Joo just tää. Tsiisus.
Niin kävi ja koko hyökkäyspeli lässähti.Zirkzeen vaihto vei luovuuden Unitedin hyökkäämisestä?
Pastori lähetti pallon taivaanporteille.Fred veti varmaan 20 metriä maalin yli vedon. Muuten kyllä ollut pirteä peli.