Oli kyllä huono, ja jo alkujaan vitutti kun Arsenal pääs aloittamaan.Porton maalivahti ihan kujalla pilkuissa. 3 kertaa väärään kulmaan aavistus ja kerran jähmettyi paikalleen
Oli kyllä huono, ja jo alkujaan vitutti kun Arsenal pääs aloittamaan.Porton maalivahti ihan kujalla pilkuissa. 3 kertaa väärään kulmaan aavistus ja kerran jähmettyi paikalleen
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?Olipa paskoja pilkkuja Portolta... Näinkin voi käydä ja Arsenal jatkaa. Toivottavasti se ei harmita ketään, nyt kävi tuuri tässä kisassa. Itseäni ainakin vituttaisi ihan helvetisti jos olisin Spurs tai Pool fani. Kivaltahan se tuntuu kun joskus tuuri käy näissä arpajaisissa.
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?
Auts. Aika heikkoa jos totta.
Ei ole mennyt ohi. Kyseisellä nimimerkillä vain on tapana toistuvasti yöaikaan kännissä(?) haastaa riitaa milloin kenenkin kanssa.Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?
Ei ole mennyt ohi. Kyseisellä nimimerkillä vain on tapana toistuvasti yöaikaan kännissä(?) haastaa riitaa milloin kenenkin kanssa.
Kuulinko mä ihan pieleen vai vihellettiinkö Madridissa kun sänppäri hymni soi?
Luton on tehnyt vain hienoja maaleja tänään ja siinä samalla noussut viivan yläpuolelle.Luton kylvettää Bournemouthia, johtavat jo 0-2.
e. Ekan puoliajan jälkeen 0-3.