Oli, mutta olihan Tottenhamin puolustus oli kyllä löysä tuossa. Kädet selän takana löntystelivät.Olipa hyvin rakennettu maali.
Ei nimittäin kovin usein nää tuota, että Unitedin ysi pelaa boksissa onnistuneen seinän……Olipa hyvin rakennettu maali.
On niitä pelejä totta kai ollut paljon. Toki sellainenkin on vain pakko hyväksyä, sillä vastapainona on se puoli, että tulee vireessä ollessaan kolmen pakin välistä maalipaikalle. Nämä ovat näitä. Mutta siis tänään on ollut hyvä, ja itse asiassa on näyttänyt eloisalta viime peleissä muutoinkin.Joo onhan se noinkin, mutta lähinnä kyrpii tuo syöttöpeli, tai tarkemmin sanottuna sen puute. Rasselta on nähty aika monta kymmentä tuollaista peliä, jossa mies puskee ja puskee yksin, eikä tulosta synny.
Samoin se oli silloin alkukaudesta. Rashford oli se, joka haki Højlundia. Muut sitten varsin vähän.Tämä Rashford-Hojlund alkaa vaikuttamaan ihan lupaavalta tutkaparilta. Ainakin tänään.
Ehdottomasti noin, mutta itse ainakin vaadin Rasselta huippuesitystä aina, kun mies kentälle astelee, sillä niin tärkeä pelaaja on Unitedille. Eli todella paljon useammin pitäisi olla iltoja, kun mies toimittaa.On niitä pelejä totta kai ollut paljon. Toki sellainenkin on vain pakko hyväksyä, sillä vastapainona on se puoli, että tulee vireessä ollessaan kolmen pakin välistä maalipaikalle. Nämä ovat näitä. Mutta siis tänään on ollut hyvä, ja itse asiassa on näyttänyt eloisalta viime peleissä muutoinkin.
Juu, aina kun ei tule tehoja, pitää olla pettynyt.Ehdottomasti noin, mutta itse ainakin vaadin Rasselta huippuesitystä aina, kun mies kentälle astelee, sillä niin tärkeä pelaaja on Unitedille. Eli todella paljon useammin pitäisi olla iltoja, kun mies toimittaa.
Itseäkin se kuljettaminen turhauttaa mutta se on sanottava, että pääsee pallon kanssa niin lähelle maalia, että sitten se syöttöpaikka on aina käytännössä vaarallinen maalipaikka.On niitä pelejä totta kai ollut paljon. Toki sellainenkin on vain pakko hyväksyä, sillä vastapainona on se puoli, että tulee vireessä ollessaan kolmen pakin välistä maalipaikalle. Nämä ovat näitä. Mutta siis tänään on ollut hyvä, ja itse asiassa on näyttänyt eloisalta viime peleissä muutoinkin.
United ja kulmatilanteet. Ei enää jaksaisi.
Case ja Licha varmaan vikaksi vartiksi kehiin.Olisi kyllä hyvä tukkia keskikenttä vaihtamalla Eriksen Casemiroon, siksi ten Hag ei varmasti niin tee.
Onneksi ei menty tähän lankaan vaan otettiin heti tasoitus.Case ja Licha varmaan vikaksi vartiksi kehiin.
Timon on ehkä parempi keskittyäkin syöttelyyn.Siellä taas vähän tötöiltiin ja Werner otti jo syötön.