Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 603 857
  • 128 822

npc

Jäsen
Voe voe, siellä Cádiz tumpuloi ittensä ulos Copasta, mutta toisaalta tärkeämmät pelit on Ligan puolella ja sarjapaikan säilyttäminen.

Liekö Gironalla vastaavia päämääriä sarjan toisessa päässä kun ovat ottamassa kuokkaan alicantelaiselta Orihuelalta? Tosin siellä on vielä Sávio vaihtopenkillä, joten ei tämä vielä stroganofi ole Gironan osalta.

45 min: Orihuela (Segunda B) - Girona (tuleva LaLiga-mestari) 2-1

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sit jysähti! McNeil tykitti Trippierin mokan jälkeen verkot tötterölle. Voisi kutsua ansaituksi. Nyt tulee trilleriloppu.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskotteko kotona, peli on 2-0? Ja ette usko kotona, mutta molemmat maalit Trippierin piikkiin.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Everton kierrättää palloa ympäri kenttää kuin prime Barca ja juoksuttaa Newcastlea, kunnes murtautuu laidalta ja tekee 3-0. Upeaa kontrollointia. Saattoi olla paitsio.

npc

Jäsen
Liekö Gironalla vastaavia päämääriä sarjan toisessa päässä kun ovat ottamassa kuokkaan alicantelaiselta Orihuelalta? Tosin siellä on vielä Sávio vaihtopenkillä, joten ei tämä vielä stroganofi ole Gironan osalta.

45 min: Orihuela (Segunda B) - Girona (tuleva LaLiga-mestari) 2-1
No ei siinä kauan mennyt kun saatiin Sávio kentälle: 2-2 67min. Tosin ei Savis itse tehnyt, mutta syötteli ja aiheutti kaaosta ja pelkoa vastustajassa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saattoi olla paitsio.
Ei ollut paitsio, Trippier piti siitä huolen. Neljäs kerta tällä kaudella kun peli on päättymässä Goodisonilla 3-0; ei todella ole helppo paikka pelata, jos ei ole valmistautunut vastustajan antamaan haasteeseen kunnolla.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Summeri soittaa, Everton voittaa. Toffee ulos putoajan paikalta. Dychelle patsas uuden stadikan laitamille.

npc

Jäsen
No ei siinä kauan mennyt kun saatiin Sávio kentälle: 2-2 67min. Tosin ei Savis itse tehnyt, mutta syötteli ja aiheutti kaaosta ja pelkoa vastustajassa.
Nyt ratkee ihan hulluksi: 2-3. Sávio tuulettelemassa. No ei tehnyt itse, mutta oli kuvissa lähellä maalintekijää.

Sáviossa on aineksia Brasilian Kuboksi.

npc

Jäsen
82min 2-4, ei mitään mahiksia enää sinänsä urheilla alicantelaisilla.

Liitteet

• savio1.PNG
    savio1.PNG
    450,7 KB · kertaa luettu: 95
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

diavolo

Jäsen
Olihan siinä kontakti vain jalkaan hidastuksen perusteella.
Sitä en kiistä. Siinä kohtaa vaan mennään metsään, kun peli jatkuu pitkän aikaa tilanteen jälkeen ja sitten kelaillaan, että olikohan siellä rikettä jossain. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta ei kuulu jalkapalloon. Ja tätä mieltä olen VARista ollut alusta asti.

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Sitä en kiistä. Siinä kohtaa vaan mennään metsään, kun peli jatkuu pitkän aikaa tilanteen jälkeen ja sitten kelaillaan, että olikohan siellä rikettä jossain. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta ei kuulu jalkapalloon. Ja tätä mieltä olen VARista ollut alusta asti.
No tuosta samaa mieltä, että inhimilliset virheet kuuluu jalkapalloon ja ennen oli kaikki paremmin.

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyllä nyt Hodgson saa mennä itseensä. Kortteja useammalla alla. Ayew olisi pitänyt ottaa aikoja sitten vaihtoon. Ja Liverpool kiittää.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt lienee aika varmaa että Pool voittaa tämän pelin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy