No ei siinä kauan mennyt kun saatiin Sávio kentälle: 2-2 67min. Tosin ei Savis itse tehnyt, mutta syötteli ja aiheutti kaaosta ja pelkoa vastustajassa.Liekö Gironalla vastaavia päämääriä sarjan toisessa päässä kun ovat ottamassa kuokkaan alicantelaiselta Orihuelalta? Tosin siellä on vielä Sávio vaihtopenkillä, joten ei tämä vielä stroganofi ole Gironan osalta.
45 min: Orihuela (Segunda B) - Girona (tuleva LaLiga-mestari) 2-1
Ei ollut paitsio, Trippier piti siitä huolen. Neljäs kerta tällä kaudella kun peli on päättymässä Goodisonilla 3-0; ei todella ole helppo paikka pelata, jos ei ole valmistautunut vastustajan antamaan haasteeseen kunnolla.Saattoi olla paitsio.
Nyt ratkee ihan hulluksi: 2-3. Sávio tuulettelemassa. No ei tehnyt itse, mutta oli kuvissa lähellä maalintekijää.No ei siinä kauan mennyt kun saatiin Sávio kentälle: 2-2 67min. Tosin ei Savis itse tehnyt, mutta syötteli ja aiheutti kaaosta ja pelkoa vastustajassa.
Aivan järkyttävää että noin kauan pohditaan selvää rikettä.Kauan kesti VAR-tarkastus ja pelasti Poolin.
Olihan siinä kontakti vain jalkaan hidastuksen perusteella.VAR on vitsi.
Sitä en kiistä. Siinä kohtaa vaan mennään metsään, kun peli jatkuu pitkän aikaa tilanteen jälkeen ja sitten kelaillaan, että olikohan siellä rikettä jossain. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta ei kuulu jalkapalloon. Ja tätä mieltä olen VARista ollut alusta asti.Olihan siinä kontakti vain jalkaan hidastuksen perusteella.
No tuosta samaa mieltä, että inhimilliset virheet kuuluu jalkapalloon ja ennen oli kaikki paremmin.Sitä en kiistä. Siinä kohtaa vaan mennään metsään, kun peli jatkuu pitkän aikaa tilanteen jälkeen ja sitten kelaillaan, että olikohan siellä rikettä jossain. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta ei kuulu jalkapalloon. Ja tätä mieltä olen VARista ollut alusta asti.