Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 201 692
  • 123 028

diavolo

Jäsen
Olihan siinä kontakti vain jalkaan hidastuksen perusteella.
Sitä en kiistä. Siinä kohtaa vaan mennään metsään, kun peli jatkuu pitkän aikaa tilanteen jälkeen ja sitten kelaillaan, että olikohan siellä rikettä jossain. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta ei kuulu jalkapalloon. Ja tätä mieltä olen VARista ollut alusta asti.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Sitä en kiistä. Siinä kohtaa vaan mennään metsään, kun peli jatkuu pitkän aikaa tilanteen jälkeen ja sitten kelaillaan, että olikohan siellä rikettä jossain. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta ei kuulu jalkapalloon. Ja tätä mieltä olen VARista ollut alusta asti.
No tuosta samaa mieltä, että inhimilliset virheet kuuluu jalkapalloon ja ennen oli kaikki paremmin.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyllä nyt Hodgson saa mennä itseensä. Kortteja useammalla alla. Ayew olisi pitänyt ottaa aikoja sitten vaihtoon. Ja Liverpool kiittää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt lienee aika varmaa että Pool voittaa tämän pelin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja sitten vielä Johnstone rikki. Oi voi.

Toivottavasti. Palace kyllä osaa pelata aikaa, joten eiköhän tästä tasuri hierota.
Pakkohan pienempien on materiaaliylivoiman edessä mennä kilppariin. Mutta kyllä on kotijoukkueella tiukka tilanne molariosastolla, joten ihme on jos jotenkin tästä pinnan saavat.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Noin. Eipä mahda mitään. Mutta kyllä Hodarin olisi myös laittaa yhdeksikkönsä tiiviimmäksi keskeltä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Miettisin että veikö VAR myös Elliottin maalin samalla, kun Diazin maalia tarkistettiin. Hetken aikaa oli lähetyksessä tilanteena 1-1.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos McT on tuolla maaleja varten, niin menkööt Martialin tilalle, mutta keskikentällä ei voi enää jatkaa. Kamalaa katsottavaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Frankfurt johtaa Bayernia 5-1. Harvemmin Bayernia vastaan tehdään viittä maalia. Kanella on 0 maalia kasassa tänään.
 

Barney

Jäsen
Mikäköhän helvetti siinä on, että taas piti ensimmäinen puoliaika lönkötellä ja vasta sitten alkaa pelaamaan? Saa nähdä riittääkö aika Unitedin pelaajien viimeistelykyvyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös