Jalkapallo – liveseuranta

• 6 597 314
  • 128 782
Alkaa näyttämään siltä, että kohta joltain Newcastlen pelaajalta katkeaa pinna ja sitten lähtee pulkka sukille.
Brighton leikittelee niiden kustannuksella.
No nythän tää umpihidas Newcastlen suhari sitä yritti, mutta edes siinä ei onnistunut.

Wilson on kyllä ihan helvetin hyvä maalintekijä. Valitettavasti (Newcastlen kannalta) vähemmän kliinisempi pelaaja nokkimisjärjestyksessä edellä.

Itse peluuttaisin hyökkäyksessä Isakia vasemmalla ja Wilsonia keskellä. Oikealle ei sitten puolestaan olekaan yhtään hyvää vaihtoehtoa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyl nää viestit vaan korostaa sitä miksei oikein halua edes täällä enää Newcastlesta keskustella.
Parempi varmaan oppia sietämään näitä viestejä, jos ei pysty katkaisemaan omaa rakkautta seuraan moraalisten syiden takia. Ymmärrän kyllä sen jos ei pysty, mutta uhriutuminen ei kannata.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Tää oli tosi hyvä kuitti kun miettii minkä ajan ja mistä kaikesta oon täällä Newcastlesta keskustellut.
Vielä enemmän sääliksi käy ihan siellä stadikalla vuosia käyneitä pallokorvia. Sympaattisesta Shearerin seurasta kurkunleikkaajien pesukoneeksi. Kiva että kovimmat fanit saavat kuitenkin Saudi-Arabian maajoukkueen viihdyttämään sinne tulevan maajoukkuetauon ajaksi.

Vai eikö näistä ihan oikeista ongelmista pitäisi puhua?

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tavallaan ymmärrän näiden seurojen kannattajia, nimeomaan se oma intohimo seuraa kohtaan joka on raiskattu, on liian suuri, ettei ymmärretä (=haluta ymmärtää) faktoja, ja vängätään sekä vääristellään asioita siinä vaiheessa kun muut puhuvat asioista niiden oikeilla nimillä.
Ihan samanlainen vääntö tällähetkellä Pelicansin & Michal Jordanin ympärillä joka tuli ruplaliigasta Suomeen, ainoat puolustelijat lahtelaisia.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lievästi sanottuna vituttaa sellainen pieni asia, että kun etsii vaikkapa Valioliigan otteluista parhaita paloja youtubesta, ensimmäiset klipit, joita tarjotaan, ovat jostain FIFA -pelistä. Tämän asian olen pannut merkille jo useamman vuoden ajan, joten kyseessä ei ole mikään uusi trendi.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Parempi varmaan oppia sietämään näitä viestejä, jos ei pysty katkaisemaan omaa rakkautta seuraan moraalisten syiden takia. Ymmärrän kyllä sen jos ei pysty, mutta uhriutuminen ei kannata.

Tavallaan ymmärrän näiden seurojen kannattajia, nimeomaan se oma intohimo seuraa kohtaan joka on raiskattu, on liian suuri, ettei ymmärretä (=haluta ymmärtää) faktoja, ja vängätään sekä vääristellään asioita siinä vaiheessa kun muut puhuvat asioista niiden oikeilla nimillä.
Ihan samanlainen vääntö tällähetkellä Pelicansin & Michal Jordanin ympärillä joka tuli ruplaliigasta Suomeen, ainoat puolustelijat lahtelaisia.

Ihan semmoinen tyhmä kysymys, milloin olen puolustellut Newcastlen omistajia tai ollut puhumatta näistä asioista?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pointti mulla että suurin osa keskusteluista Newcastlesta on rättipään ja saudien huutelua. Ei mitään mielipidettä tai rakentavaa keskustelua peliotteista/joukkueen rakentamisesta jne. Mä olen varmaan myös eniten tuonut täällä esiin ongelmia Newcastlen omistajista ja sanonut myös useasti ettei olisi pitänyt hyväksyä ollenkaan tuota ostoa.

Mut ei siinä mitään, ei myös kiinnosta muiden mielipiteet. Mutta joskus täällä oli ihan mukava keskustella jalkapallosta ja oli jopa fiksua keskustelua. Nyt tuntuu että suurin osa haluaa vain mua näpäyttää ja se on ok. Tietysti se olisi mukavampaa jos kommenttien takana olisi edes jonkinlaista kompetenssia, mikä tuntuu mahdottomalta kyllä pyytää kun lukee ylläolevia kommentteja. Mutta eip mitään, jatkakaa vaan, mä en jaksa enää. Koska jossain muualla on varmasti myös paljon fiksumpaa keskustelua, niin ihmisoikeuksista, nykyjalkapallon ongelmista ja kaikesta muusta. Kuten myös Newcastlen paskoista omistajista. Silleen mä olen helppo luonne, ei ole vaikea luopua jostain joka lähinnä ärsyttää tai vituttaa typeryydellään. Kyl te tästä hyvän runkkuringin saatte vieläkin.

Ja joo, en ole yksin vaan tätä mieltä ettei tartte keksiä jotain viiden pennin heittoa mun kritiikkiin malliin ite olet.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Mun mielestä tässä ei nyt ymmärretä sitä, millaisen loven oman suosikkijoukkueen hylkääminen ihmisen elämään tekee. Mulla tietysti oma lehmä ojassa, koska tämä kävi itselleni Jokereiden kanssa ja silmäni avautuivat vasta kunnolla täysimittaisen sodan alettua. Se oli itselleni se viimeinen niitti, joka sai viimein päästämään irti. Mutta se oli vuosien prosessi. On helppo huudella sivusta, että pitäisi sitä ja tätä. Luulen itsensä suojelun olevan aika luontaista käytöstä ihmiselle ja sitä pyrkii näkemään asiat itselleen edullisella tavalla.

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ihan semmoinen tyhmä kysymys, milloin olen puolustellut Newcastlen omistajia tai ollut puhumatta näistä asioista?

En maininnut tai edes viitannut viestissäni puolusteluihin tai puhumattomuuteen. Pointtini oli, että Newcastle on ihan syystäkin melko vihattu seura ja niistä ei kannata kannattajan ottaa itseensä. Näitä viestejä öljyjengien tappioiden toivomisesta ja ilakoimisesta tulee hamaan loppuun asti.

E: @mikko600 Ja lisään vielä, että millään tavoin tarkoitus ei ole vittuilla tai naljailla sinulle. Ei ole varmasti helppoa olla Newcastlen kannattaja. Arvostan myös paljon antiasi jatkoajan futiskeskusteluihin ja toivoisin, että ymmärtäisit pointtini.

Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mun mielestä tässä ei nyt ymmärretä sitä, millaisen loven oman suosikkijoukkueen hylkääminen ihmisen elämään tekee. Mulla tietysti oma lehmä ojassa, koska tämä kävi itselleni Jokereiden kanssa ja silmäni avautuivat vasta kunnolla täysimittaisen sodan alettua. Se oli itselleni se viimeinen niitti, joka sai viimein päästämään irti. Mutta se oli vuosien prosessi. On helppo huudella sivusta, että pitäisi sitä ja tätä. Luulen itsensä suojelun olevan aika luontaista käytöstä ihmiselle ja sitä pyrkii näkemään asiat itselleen edullisella tavalla.

Niin kuin aikaisemmin sanoin, niin ymmärrän jos jatkaa kaikesta huolimatta seuran kannattamista. Enkä mä halua niille kannattajille asiasta vittuilla. En mä ole tällä palstalla kertaakaan ääneen ilakoinut Newcastlen tappioille. En siltikään toivo Newcastlelle mestaruuksia, enkä tule toivomaan niin kauan kuin ovat osa öljysheikkien propagandakoneistoa.

Pointtini oli, että jatkossa kannattaminen vaatii paksumpaa kuorta, koska varmasti löytyy jokaiselta palstalta huutelijoita.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mun mielestä tässä ei nyt ymmärretä sitä, millaisen loven oman suosikkijoukkueen hylkääminen ihmisen elämään tekee.
Pakko sanoa, että viime kauden jälkeen jopa toivoin, että Enic myy Spursin joillekin murhaajille, niin voisi lopettaa koko paskan seuraamisen. Koskaan en ole näin vähää kesän siirtoja seurannut kuin nyt ja esimerkiksi Chelsean kokoonpanoa piti vähä googletella. Newcastle, City, PSG, Qatar jne on jo tehnyt koko kv-jalkapallon seuraamisesta vähän ällöttävää. Olisi mukava keskittyä vain Tepsiin, mutta kun Ange toi seksipallon takaisin pohjois-Lontooseen ja ensi kuussa on firman juhlat Spurs Stadionilla, niin taas ollaan ihan vitun innoissaan tästä telkkarille huutamisesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy