Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Burn kääntyy kuin Viking Line.
Vähän tuollainen köyhän miehen Aki Hyryläinen?
Jatkuvasti kolisee karille?
Burn kääntyy kuin Viking Line.
Vähän tuollainen köyhän miehen Aki Hyryläinen?
Ymmärrän oikein hyvin ettet tahdo aiheesta keskustella.Kyl nää viestit vaan korostaa sitä miksei oikein halua edes täällä enää Newcastlesta keskustella.
No nythän tää umpihidas Newcastlen suhari sitä yritti, mutta edes siinä ei onnistunut.Alkaa näyttämään siltä, että kohta joltain Newcastlen pelaajalta katkeaa pinna ja sitten lähtee pulkka sukille.
Brighton leikittelee niiden kustannuksella.
Ymmärrän oikein hyvin ettet tahdo aiheesta keskustella.
Melkein tekisi mieli sanoa, että alkaa olemaan Juha Taivaista ikävä. Melkein.Innanen on kyllä ihan vitun raskas selostaja :D
Parempi varmaan oppia sietämään näitä viestejä, jos ei pysty katkaisemaan omaa rakkautta seuraan moraalisten syiden takia. Ymmärrän kyllä sen jos ei pysty, mutta uhriutuminen ei kannata.Kyl nää viestit vaan korostaa sitä miksei oikein halua edes täällä enää Newcastlesta keskustella.
Vielä enemmän sääliksi käy ihan siellä stadikalla vuosia käyneitä pallokorvia. Sympaattisesta Shearerin seurasta kurkunleikkaajien pesukoneeksi. Kiva että kovimmat fanit saavat kuitenkin Saudi-Arabian maajoukkueen viihdyttämään sinne tulevan maajoukkuetauon ajaksi.Tää oli tosi hyvä kuitti kun miettii minkä ajan ja mistä kaikesta oon täällä Newcastlesta keskustellut.
Parempi varmaan oppia sietämään näitä viestejä, jos ei pysty katkaisemaan omaa rakkautta seuraan moraalisten syiden takia. Ymmärrän kyllä sen jos ei pysty, mutta uhriutuminen ei kannata.
Tavallaan ymmärrän näiden seurojen kannattajia, nimeomaan se oma intohimo seuraa kohtaan joka on raiskattu, on liian suuri, ettei ymmärretä (=haluta ymmärtää) faktoja, ja vängätään sekä vääristellään asioita siinä vaiheessa kun muut puhuvat asioista niiden oikeilla nimillä.
Ihan samanlainen vääntö tällähetkellä Pelicansin & Michal Jordanin ympärillä joka tuli ruplaliigasta Suomeen, ainoat puolustelijat lahtelaisia.
Ihan semmoinen tyhmä kysymys, milloin olen puolustellut Newcastlen omistajia tai ollut puhumatta näistä asioista?
Mun mielestä tässä ei nyt ymmärretä sitä, millaisen loven oman suosikkijoukkueen hylkääminen ihmisen elämään tekee. Mulla tietysti oma lehmä ojassa, koska tämä kävi itselleni Jokereiden kanssa ja silmäni avautuivat vasta kunnolla täysimittaisen sodan alettua. Se oli itselleni se viimeinen niitti, joka sai viimein päästämään irti. Mutta se oli vuosien prosessi. On helppo huudella sivusta, että pitäisi sitä ja tätä. Luulen itsensä suojelun olevan aika luontaista käytöstä ihmiselle ja sitä pyrkii näkemään asiat itselleen edullisella tavalla.
Ootko sitä mieltä että sinun jokaisessa viestissä tässä liveseuranta-ketjusta näitä löytyy?Ei mitään mielipidettä tai rakentavaa keskustelua peliotteista/joukkueen rakentamisesta jne
Ootko sitä mieltä että sinun jokaisessa viestissä tässä liveseuranta-ketjusta näitä löytyy?
Ja joo, en ole yksin vaan tätä mieltä ettei tartte keksiä jotain viiden pennin heittoa mun kritiikkiin malliin ite olet.
Pakko sanoa, että viime kauden jälkeen jopa toivoin, että Enic myy Spursin joillekin murhaajille, niin voisi lopettaa koko paskan seuraamisen. Koskaan en ole näin vähää kesän siirtoja seurannut kuin nyt ja esimerkiksi Chelsean kokoonpanoa piti vähä googletella. Newcastle, City, PSG, Qatar jne on jo tehnyt koko kv-jalkapallon seuraamisesta vähän ällöttävää. Olisi mukava keskittyä vain Tepsiin, mutta kun Ange toi seksipallon takaisin pohjois-Lontooseen ja ensi kuussa on firman juhlat Spurs Stadionilla, niin taas ollaan ihan vitun innoissaan tästä telkkarille huutamisesta.Mun mielestä tässä ei nyt ymmärretä sitä, millaisen loven oman suosikkijoukkueen hylkääminen ihmisen elämään tekee.