Taisi olla huonoin kauden aloitus 35 vuoteen.Ten Hag on saanut kyllä Unitedin kovaan lentoon.
Hyvältä näyttää.
Taisi olla huonoin kauden aloitus 35 vuoteen.Ten Hag on saanut kyllä Unitedin kovaan lentoon.
Hyvältä näyttää.
Joo ei muuta kuin koko jengi pelaamaan kaikki yöt pleikkaria, niin kyllä sieltä se rentous löytyy tekemiseen.Tässä voidaan seuraavaksi alkaa miettiä, että mitä jos heitetään tämä Marko Virtasen ulkonäkö kaima vittuun ja otetaan vaikka se Jadon takaisin.
Eipä sen väliä ole mitä tekevät, mutta tulosta ei tule kyllä tällä touhullakaan.Joo ei muuta kuin koko jengi pelaamaan kaikki yöt pleikkaria, niin kyllä sieltä se rentous löytyy tekemiseen.
Tulihan se sieltä. Tämän ikiliikkujan kun saisi valjastettua tuottamaan sähköä.Täytyy kyllä sanoa, että jos oli Unitedilta surkea esitys, niin vähintään samaa voi kyllä sanoa tuomareista. Aivan uskomatonta paskaa.
Eipä sen väliä ole mitä tekevät, mutta tulosta ei tule kyllä tällä touhullakaan.
Taitaa olla Iso Kupla tämä Erik.
Uskoisin tuostakin rosterista jonkun saavan vähän enemmän irti.
Minä oon sentään kääntänyt sen niin, että en katso enää ollenkaan Evertonin pelejä, vaan näköjään ManUn pelit kiinnostaa. En tiiä, joku masokisti-sadisti -riita on päässä menossa.tästä sitä maksetaan 45e/kk. Ei vittu saatana.
Ten Hagin joukkue onkin nyt in tenth place...Ten Hag on saanut kyllä Unitedin kovaan lentoon.
Hyvältä näyttää.
On sillä aika paljon väliä. Niillä joukkueen pelisäännöillä on aika paljon enemmän vaikutusta tulevaisuuden menestykseen kuin muutaman ottelun lopputuloksella.Eipä sen väliä ole mitä tekevät, mutta tulosta ei tule kyllä tällä touhullakaan.
Taitaa olla Iso Kupla tämä Erik.
Uskoisin tuostakin rosterista jonkun saavan vähän enemmän irti.
Mulla on menossa katkolle ens kuussa jos otteet ei muutu, mä en halua kiduttaa itseäni.tästä sitä maksetaan 45e/kk. Ei vittu saatana.
Tuhnu Havertz nyt pilkusta. Saka antaa nyt muiden kasvattaa itseluottamusta antamalla niiden laukoa pilkut.
Miten noi pelisäännöt liittyy siihen, että kotona ei kyetä Palacea vastaan minkäänlaiseen hyökkäyspeliin?On sillä aika paljon väliä. Niillä joukkueen pelisäännöillä on aika paljon enemmän vaikutusta tulevaisuuden menestykseen kuin muutaman ottelun lopputuloksella.
Tässä voidaan seuraavaksi alkaa miettiä, että mitä jos heitetään tämä Marko Virtasen ulkonäkö kaima vittuun ja otetaan vaikka se Jadon takaisin.
Siitä se Cityn viiden pelin tappioputki alkoi. Mukavasti tuo jännitystä mestaruustaistoon se.Wolves voittaa Cityn. Ei helvetti... bileet!
Newcastlelle viides nollapeli putkeen ja neljä pokaalia tälle kaudelle vielä hyvin hyppysissä.
Ei tule yhtään pokaalia ihmisoikeuksista välittävälle sympaattiselle Newcastlelle.Newcastlelle viides nollapeli putkeen ja neljä pokaalia tälle kaudelle vielä hyvin hyppysissä.
Ei tule yhtään pokaalia ihmisoikeuksista välittävälle sympaattiselle Newcastlelle.