Mutta toisaalta on ollut ilo saada todeta lukematommia hyviä maaleja, jotka live-dumarit hylänneet, mutta video-oikeus korjannut oikeusmurhan. (... ja rankkarit sun muut.)
Mutta eikö jalkapalloon ole kuitenkin kuulunut ns. Inhimillisyys eri tilanteissa.
Itse en ole mikään futisfani, tulee kyllä telkkarista katseltua näitä isompia matseja, kun Cmore nyt näkyy
Näistä VAR tuomioista osasta olen sitä mieltä että VMP. Viikolla kelattiin videoita jossa Cityn pelaaja "puskee" samassa pallon tavoittelutilanteessa pallon Leipzikin pelaajan käteen... VAR arpoo pallon pilkulle. Mun mielestä pelitilanne, jossa molemmat tavoitteli palloa kuten kulman jälkeen tavoitellaan.
Sitten myöhemmin Cityn moke vetää täysin pystyyn Leipzikin hyökkääjän ryntäämällä reilusti 16 boxin ulkopuolella. Sen sijaan että moke olisi palkittu suoralla punaisella, jonka olisi voinut antaa, palkitaan Leipzikin mies keltaisella. JEP. Kun kerran on VAR ja minuuttitolkulla välillä mietitään oliko kengän kärki 2 cm paitsiossa, tai arvotaan oliko käsiosuma vai ei niin sit pitäisi katsoa myös nämä pystyynajotkin.
Ja kyllä City oli parempi ottelussa, mutta olisiko tilanne ollut toinen kun olisivat joutuneet pelaamaan vajaalla?