Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Mæhlelta kunnon törkytaklaus. Punainenkaan ei olisi ollut mikään vääryys tuosta.
Millä perusteella sen olisi voinut antaa?
Mæhlelta kunnon törkytaklaus. Punainenkaan ei olisi ollut mikään vääryys tuosta.
No okei oli ehkä vähän sinivalkoiset lasit mulla päässä kun katsoin tilannetta uusinnalta.Millä perusteella sen olisi voinut antaa?
Piti jinxaaSan Marinon peli on muuten edelleen 0-0 !
Menikö jo kisapaikka. Hitsi kun just olin pääsemässä fiilikseen.Ja näin se Suomen kupla puhkesi, taas.
Eipä tämä kyllä yllättänyt.
Ei kai vielä, mutta jos totta puhutaan, niin kovan työn takana se tulee olemaan, vaikka lohko onkin joukkueiltaan ns. sopiva.Menikö jo kisapaikka. Hitsi kun just olin pääsemässä fiilikseen.
Sieltä tulee aina se 2-3 hyvää kosketusta, syöttöä ja jatkoa kunnes tulee se viimeinen syöttö tai veto ja aivan väärän paikkaan.Aika karmeita yrityksiä tai oikeastaan ihan normaalia Suomelta.
Paljon on tilaa Tanskan painottomalla puolella. Saa nähdä keksiikö Rive puoliajalla keinot hyödyntää tuon.
Vähän kyllä täytyy kyseenalaistaa Pukin paikkaa avauksessa. Ollut todella vaikea kausi Englannissakin ja samaan aikaan penkillä istuu paljon kuumempi Forss. No, eiköhän se sieltä kentälle pääse jossain vaiheessa.