maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
On tuo Weghorstin juoksu jotenkin sympaattisen näköistä, vähän tulee sellainen olo että kuka vaan meistä voi päästä Valioliigaan.
Fulham, Bournemouth ja West Ham -peleissä osuneet kertaalleen.
Helvetin hidas ja kömpelö, silti kokoajan jokapuolella kenttää.On tuo Weghorstin juoksu jotenkin sympaattisen näköistä, vähän tulee sellainen olo että kuka vaan meistä voi päästä Valioliigaan.
Jep, jäi huomaamatta tuo PL kun ei se Chelseankaan kohdallakaan mikään olennainen määre ole. He kun eivät ole tehneet maaleja FA cupissa tai Mestareiden liigassakaan.Itse asiassa ei. Katoppa uudestaan tän kalenterivuoden Valioliiga-pelit.
Juu tuossa taas pallonmenetys niin heti täysiä perään ja riisto. Ihan päällikkö. Jos se liike olisi parempaa, niin olisi oikeasti ihan huippuhyökkääjä.Helvetin hidas ja kömpelö, silti kokoajan jokapuolella kenttää.
Rashfordin kohdalla lukema onkin jo 13 mikäli kaikki kilpailut lasketaan.Jep, jäi huomaamatta tuo PL kun ei se Chelseankaan kohdallakaan mikään olennainen määre ole. He kun eivät ole tehneet maaleja FA cupissa tai Mestareiden liigassakaan.
Tää ei nyt aukene mulle.Neymar oli loukkaantunut tänään PSGn matsissa.
Tää ei nyt aukene mulle.
Vanha vitsi että aina loukkaantuu kun siskon synttärit lähenee.
Millä tavalla onnellisten tähtien alla? Eikö tuo enemmän kerro siitä, että ei ole päässyt tekemään noita maaleja niin helpoista paikoista?Tosin katsoin, että onhan Rashford myös vetänyt aika lailla onnellisten tähtien alla kun maaliodottama samalta ajalta on noin 4,8. Ja kuitenkin siis kahdeksan tehtyä maalia.
Eikö tuo ole pilkku sata kertaa sadasta?
En kanssa ymmärrä miksei palloa pilkulle tuosta viety. Päivänselvä käsivirhe.Eikö tuo ole pilkku sata kertaa sadasta?
Pallohan pelattiin käteen reippaasti alle puolestatoista metristä (muistaakseni se on "etäisyysraja"), joten pilkku nolla kertaa sadasta.
Lisäksi omaan silmään näytti että pelasi kädellä palloa.Nojoo mutta siinä oltiin myös täysin luonnottomassa asennossa.
Millä tavalla onnellisten tähtien alla? Eikö tuo enemmän kerro siitä, että ei ole päässyt tekemään noita maaleja niin helpoista paikoista?