Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 396
  • 123 818

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ensimmäistä kertaa tilaa ja aikaa, miehiä maalilla ja TAA valmiina keskittämään niin syötetään suoraan jalkaan sinisille.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sitten ei ole minullakaan. Tarkennatko tietämätöntä?
Pulisicin lienee selvä, mutta noissa käsi naamaan -tilanteissa tulkitaan, onko kyseessä selkeä pallontavoittelutilanne. Tuossa oli selkeästi, joten punaiseen korttiin ei ollut mitään selkeää perustetta. Keltainen taas oli ihan selvä peli. Pulisicin tilanteessa voi käyttää paljon enemmän tulkintaa, eikä tuokaan keltainen mikään virhe ollut.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Komea maali. Nyt vaan kurinalaista puolustusta ja pari maalia vastahyökkäyksistä, niin hyvä tulee.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei tuosta ulos voi heittää eikä onneksi tullutkaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vieläkö joku sanoo Konatea hitaaksi?
Onko joku jossain sanonut? Itse olen siinä käsityksessä, että se on hänen vahvuutensa.

Ps. TAA on huono keskittämään.
 

Fordél

Jäsen
Onko joku jossain sanonut? Itse olen siinä käsityksessä, että se on hänen vahvuutensa.

Ps. TAA on huono keskittämään.
Tällä viitattiin varmastikin aiheellisesti allekirjoittaneen lausuntoon ekan Pool-esiintymisen jälkeen. Siinä Konate näytti vähän kankealta ja löysältä liikkeissään, mutta tosiaan juoksunopeus on huippua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös