Pulisicin lienee selvä, mutta noissa käsi naamaan -tilanteissa tulkitaan, onko kyseessä selkeä pallontavoittelutilanne. Tuossa oli selkeästi, joten punaiseen korttiin ei ollut mitään selkeää perustetta. Keltainen taas oli ihan selvä peli. Pulisicin tilanteessa voi käyttää paljon enemmän tulkintaa, eikä tuokaan keltainen mikään virhe ollut.Sitten ei ole minullakaan. Tarkennatko tietämätöntä?
Alonson puolustamisen taso ei ole kyllä korkealla.
Ei, kauheasti paljon enemmän ei kuitenkaan olisi tarvinnut tehdä niin olisi katsellut joulukorttia. Typerää joka tapauksessa Mountilta.Ei tuosta ulos voi heittää eikä onneksi tullutkaan.
Onko joku jossain sanonut? Itse olen siinä käsityksessä, että se on hänen vahvuutensa.Vieläkö joku sanoo Konatea hitaaksi?
Nimenomaan. Melkolailla kädet ylhäällä päähän näytti hakevan. Nyt jäi uusinnasta kyllä näkemättä. Ei näytä sipuli kestävän kelsean pojilla.Olisin kyllä halunnut nähdä sen Mountin käden liikkeen uudestaan.
Tällä viitattiin varmastikin aiheellisesti allekirjoittaneen lausuntoon ekan Pool-esiintymisen jälkeen. Siinä Konate näytti vähän kankealta ja löysältä liikkeissään, mutta tosiaan juoksunopeus on huippua.Onko joku jossain sanonut? Itse olen siinä käsityksessä, että se on hänen vahvuutensa.
Ps. TAA on huono keskittämään.
Lukaku varmasti nauttii kun peli ei kulje ilman häntä.
Ok. Mietinkin että mistä mahtoi olla kyse.Tällä viitattiin varmastikin aiheellisesti allekirjoittaneen lausuntoon ekan Pool-esiintymisen jälkeen. Siinä Konate näytti vähän kankealta ja löysältä liikkeissään, mutta tosiaan juoksunopeus on huippua.
Toki isoimmat ongelmat puolustuksessa johon Lukakulla ei ole osuutta. Ei siinä kyllähän Lukaku tuonne hyökkäykseen mahtuisi.Lukaku varmasti nauttii kun peli ei kulje ilman häntä.