Viimeisten vuosien aikana on kiristetty sääntöjä, miten palloton pelaaja vaikuttaa peliin. Jos Rüdiger olisi blokannut Kelleherin näkölinjan olisi se se paitsio. Mutta oikea tuomio toki nyt.Mikä VAR-tarkistus. Voi luoja..
Viimeisten vuosien aikana on kiristetty sääntöjä, miten palloton pelaaja vaikuttaa peliin. Jos Rüdiger olisi blokannut Kelleherin näkölinjan olisi se se paitsio. Mutta oikea tuomio toki nyt.Mikä VAR-tarkistus. Voi luoja..
Nyt saivat ns. hengen päälle.Vaikuttaa toki. Mietin vaan pelillistä antia.
Joo tällä hetkellä tuskin kukaan kaipaa Lukakua.Nyt saivat ns. hengen päälle.
Nyt saivat ns. hengen päälle.
Kante on aika hyvä pelaaja tuossa keskikentällä.
Voi jeesus mitä peliä!
Viimeisten vuosien aikana on kiristetty sääntöjä, miten palloton pelaaja vaikuttaa peliin. Jos Rüdiger olisi blokannut Kelleherin näkölinjan olisi se se paitsio. Mutta oikea tuomio toki nyt.
Sylettää tuollainen, kun betsit sisässä Poolin kautta. Varmaan häviävät, mutta itse en betsaus suuntaa käännä pelin aikana.Hyvää sekoilua kaikenkaikkiaan. Pool sössi johtonsa. Ei voi mitään.
Kyllähän peliin voi vaikuttaa hyvinkin paljon, vaikka ei koske palloon. Kyllähän maskia saa tehdä ellei ole paitsiossa.Mä en ymmärrä miten voi olla paitsio jos pallo ei osu. En kyllä muutenkaan ymmärrä ettei maskia muka saa tehdä futiksessa.
Haisee siltä että tehdään kaikkea ettei maaleja tulisi.
Ok, asia selkiintyi. Välillä kyllä paitsiossa olevat vaikuttaa peliin enemmän kun joku juoksee taustalta läpi. Se tuntuu välillä väärältä, mutta toki on maaleja lisäävä elementti.Kyllähän peliin voi vaikuttaa hyvinkin paljon, vaikka ei koske palloon. Kyllähän maskia saa tehdä ellei ole paitsiossa.
Jep. Harvemmin toki näissä peleissä loistaa, tarve saattaa iskeä seuraavan kerran kun Pulisic on kärjessä Burnleyta vastaan.Joo tällä hetkellä tuskin kukaan kaipaa Lukakua.
Onko Kantella huonoja päiviä? Itse en montaa muista nähneeni.Kante on kivalla pelipäällä tänään.
Onko Kantella huonoja päiviä? Itse en montaa muista nähneeni.
Joo tällä hetkellä tuskin kukaan kaipaa Lukakua.