Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 278 752
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aikamoinen Fergie time.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Äh. Cavani on paitsiossa.
 

Barney

Jäsen
Tämä oli muuten henkisesti ihan helvetin iso voitto tuolle joukkueelle. Top-4 paikka on saletti tämän voiton jälkeen, sillä nyt avautui kaikki henkiset lukot.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Viis minuuttia lisäaikaa. Onneks kävin sydänfilmissä pari viikkoa sitten niin ei tartte jännittää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Miltäköhän tuo tuntuu Rassen kaltaisesta omasta kasvatista ja manchesrilaisesta pojasta tehdä tuollainen maali Stretford endin edessä... mulla on kokovartalokananliha ihan vaan telkkarista katsoessa.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Kun kattoo hidastusta, niin tuntuu kyllä että ollaan kalja velkaa VAR- tuomarille. Pienet marginaalit...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä vähän veikkaan, et tosta maalista tulee vielä isomminkin sanomista, jos ei niitä viivoja näytetä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kyllä maistuu, ai jumankekka kun maistuu. 92 ja puoli minuuttia hakattiin päätä seinään ja viimeisestä hyökkäyksestä voittomaali. Kerrankin näin tällä kaudella.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Jumalauta. Iso voitto. Nyt reilu pari viikkoa taukoa, uutta kaveria sisään ja lepoa.
 

Barney

Jäsen
Hyökkääviä vaihtoja ottelun lopussa. Oikea asenne Ralfilla.
Otetaan tästä vielä kiinni. Joku toinen valmentaja olisi halunnut näin tärkeässä ottelussa varmistaa vähintään tasapelin (esim. Moyes, joka kävi myös itse pelaajiensa lisäksi pelaamaan aikaa). Ralf heitti Brunon keskikentän pohjalle ja vaihtoi kaksi hyökkäävää pelaajaa kentälle. Nyt se rohkeus kannatti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös