Lyhyesti: ei.Athleticin MUN-WHU -seurannasta silmiin pomppasi seuraava: "The game will not be televised in the UK.". Tuli vähän sellainen mitä vittua -fiilis, eikö siellä tosiaan ole meidän tapaamme mahdollista katsoa kaikkia pelejä? Vai miten nuo TV-oikeudet siellä menevät?
Tuolta lisätietoa.Athleticin MUN-WHU -seurannasta silmiin pomppasi seuraava: "The game will not be televised in the UK.". Tuli vähän sellainen mitä vittua -fiilis, eikö siellä tosiaan ole meidän tapaamme mahdollista katsoa kaikkia pelejä? Vai miten nuo TV-oikeudet siellä menevät?
Areola. Englanniksi.Jäi kiusaamaan, kenen nimi on Nännipiha? Miksi kieleksi?
Lyhyesti: ei.
UK on yksi tyyliin viidestä maasta maailmassa, jossa ei ole mahdollista katsoa kaikkia pelejä Valioliigaa.
Areola.Jäi kiusaamaan, kenen nimi on Nännipiha? Miksi kieleksi?
Striimit jäävät tosiaan ainoiksi vaihtoehdoiksi. Ihan kehitysmaa tässä suhteessa.Mitenhän paikalliset fanit siellä seuraavat matsia jos ei paikan päällä? Liekkö @maken veivi jr. Striimeillä
Britit ja perinteistä luopuminen… ei oikein tule luonnostaan siellä.Ok, aikamoista. Striimit ja vpn huomioiden aika vaikea kuvitella, että tuo laki kauheasti lisätuloja nykyaikana tuo seuroille.
Mulla on vitosen veto ja päivämatseista neljä vierasvoittoa. Hih.Tänään olis saattanut tulla risteillä rahaa pitkävedossa.
Ja heti Wolvesille maali. Jinx.Tänään olis saattanut tulla risteillä rahaa pitkävedossa.