Siellä on taas yhdessä osoitteessa korkki auennut ja modeilla on viimeistään huomiselle lisähommia.
Joskus sitä pysähtyy miettimään että kuinka usein ja paljon joillekkin maistuu soppa.
Siellä on taas yhdessä osoitteessa korkki auennut ja modeilla on viimeistään huomiselle lisähommia.
Etkö ole ennen kuullut Hans Zimmerista, joka on säveltänyt musiikkia useisiin menestyneisiin elokuviin? Muistaakseni on säveltänyt mm. Gladiaattorin tunnusmusiikin.Dramaattinen Hans Zimmerin musiikki soi taustalla..
PikaGoogletin H.Zetan, hän on todellakin säveltäjä.
Hans Zimmer, mainion ovela saksalainen nimi, pitääpä tallentaa nupissani lymyävään daatapankkiin.
Hans Zimmer.
Onpa tuo itsellekin maistunut tässä viimeisen kuukauden aikana, tosin nyt pistetään korkki kiinni kun työt jatkuvat huomenna. Tai no siis teknisesti ottaen tänään.Joskus sitä pysähtyy miettimään että kuinka usein ja paljon joillekkin maistuu soppa.
Joskus sitä pysähtyy miettimään että kuinka usein ja paljon joillekkin maistuu soppa.
Ei tehnyt Lauri Törhösen Riisumiseen, tai en ole kyllä ihan varma siitäkään.Zimmerhän on säveltänyt suunnilleen puoleen maailman leffoista musiikin.
Zimmerhän on säveltänyt suunnilleen puoleen maailman leffoista musiikin.
Joko Nättinen on siirtynyt Anaheimiin?Ootteko muuten kuulleet, että Hans Zimmer on säveltänyt musiikkia elokuviin?
Joko Nättinen on siirtynyt Anaheimiin?
Onpa tuo itsellekin maistunut tässä viimeisen kuukauden aikana, tosin nyt pistetään korkki kiinni kun työt jatkuvat huomenna. Tai no siis teknisesti ottaen tänään.
No onhan tää vielä jäänyt aika kauas siitä viikon takaisesta itkukonsertista. Ihan vielä en poppareita hae.Siis tässäkö ketjussa? En ole huomannut vaikka kaikki viestit lukenut.
Ootko tavallisestikin tällainen vihjaileva paskahousu, vai nostattaako jatkuva ryyppääminen jotain pelkotiloja?Olisi ihanaa olla kalju läski, joka digaa heviä ja Buyernia. Tämä olisi nyt kaunis hetki siihen. Kaikilla meillä on tähtihetkemme. Meillä on nyt se. Lisää piirakkaa! Tilatkaa taksi!
Ootko tavallisestikin tällainen vihjaileva paskahousu, vai nostattaako jatkuva ryyppääminen jotain pelkotiloja?
Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Mä inhoan heviä. Ja hevin lisäksi inhoan paskahousuja, kenellä on olevinaan pokkaa, mutta oikeasti ei olekaan.Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Älä nyt viitsi sätkiä siinä. Kaikki täällä tietää mitä sinä vihjailet. Vitun säälittävää, oikeasti.Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Miten tolla Comanilla on 9 kansallista mestaruutta vaikka on vasta 24v? Vai oliko maikkarin grafiikat studioisännän tasolla?
En sitten tiedä onko alkoholilla miten paljon tekemistä kommentointisi kanssa, mutta on toi oman paremmuuden korostaminen ja lällättely mitä nytkin harrastat pitemmän päälle varsin raskasta luettavaa. Menisit nukkumaan.Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.