Jalkapallo – liveseuranta

• 6 758 189
  • 129 389

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dramaattinen Hans Zimmerin musiikki soi taustalla..
PikaGoogletin H.Zetan, hän on todellakin säveltäjä.
Hans Zimmer, mainion ovela saksalainen nimi, pitääpä tallentaa nupissani lymyävään daatapankkiin.
Hans Zimmer.
Etkö ole ennen kuullut Hans Zimmerista, joka on säveltänyt musiikkia useisiin menestyneisiin elokuviin? Muistaakseni on säveltänyt mm. Gladiaattorin tunnusmusiikin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joskus sitä pysähtyy miettimään että kuinka usein ja paljon joillekkin maistuu soppa.
Onpa tuo itsellekin maistunut tässä viimeisen kuukauden aikana, tosin nyt pistetään korkki kiinni kun työt jatkuvat huomenna. Tai no siis teknisesti ottaen tänään.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Ootteko muuten kuulleet, että Hans Zimmer on säveltänyt musiikkia elokuviin?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Neumanni ensi kaudeksi takaisin Barcelonaan ja ensi kaudella PSG voittaa Mestareiden liigan uusien hankintojensa Messin ja Cristiano Ronaldon johdolla.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Siis tässäkö ketjussa? En ole huomannut vaikka kaikki viestit lukenut.
No onhan tää vielä jäänyt aika kauas siitä viikon takaisesta itkukonsertista. Ihan vielä en poppareita hae.

Nick Neim

Jäsen
Olisi ihanaa olla kalju läski, joka digaa heviä ja Buyernia. Tämä olisi nyt kaunis hetki siihen. Kaikilla meillä on tähtihetkemme. Meillä on nyt se. Lisää piirakkaa! Tilatkaa taksi!
Ootko tavallisestikin tällainen vihjaileva paskahousu, vai nostattaako jatkuva ryyppääminen jotain pelkotiloja?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ootko tavallisestikin tällainen vihjaileva paskahousu, vai nostattaako jatkuva ryyppääminen jotain pelkotiloja?

Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ainakaan vielä kuullut sitä kappaletta Stern des Südens. Kieltämättä olen vähän pettynyt, kun sitä ei ole kuulunut, vaikka en mikään Bayernin kannattaja olekaan. Kenties se tuli MTV:n mainoskatkon aikana. Pitää sitten kuunnella se Youtubesta.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sen verran pitää eilen Virkkusta kritisoineena sanoa, että illan esitys oli erinomainen. Keskittyi itse asiaan eikä karjunut joka helvetin maalipotkua. Tätä lisää.

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten tolla Comanilla on 9 kansallista mestaruutta vaikka on vasta 24v? Vai oliko maikkarin grafiikat studioisännän tasolla?

Nick Neim

Jäsen
Olen pahoillani, jos kuvailut sopivat sinuun. Ei ollut tarkoitus. En vain tiennyt, onko teistä monikaan nähnyt eurooppalaista futista.
Mä inhoan heviä. Ja hevin lisäksi inhoan paskahousuja, kenellä on olevinaan pokkaa, mutta oikeasti ei olekaan.

Olen myös pahoillani, jos toinen vihankohteistani osuu sinuun.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älä nyt viitsi sätkiä siinä. Kaikki täällä tietää mitä sinä vihjailet. Vitun säälittävää, oikeasti.

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City

Liitteet

• sddefault.jpg
    sddefault.jpg
    41,1 KB · kertaa luettu: 220
Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
En sitten tiedä onko alkoholilla miten paljon tekemistä kommentointisi kanssa, mutta on toi oman paremmuuden korostaminen ja lällättely mitä nytkin harrastat pitemmän päälle varsin raskasta luettavaa. Menisit nukkumaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy