Hurlumheitä, onhan tämä viihdyttävää. Mulla on litra herneenpalkoja hampaiden väleissä tuon Sevillan porukan suhteen. Ja toisaalta ei vaparitilanteessa olisi saanut jäädä De Jong noin vartioimatta vaikka olikin laidalla.:D :D
Uskomaton finaali menossa!!
Onko Lautaro loistava? Mä olen nähnyt vain ihan kourallisen pelejä häneltä, eikä tuo nyt minään ihan messiaana ole jäänyt verkkokalvoille.
Hurlumheitä, onhan tämä viihdyttävää. Mulla on litra herneenpalkoja hampaiden välissä tuon Sevillan porukan suhteen. Ja toisaalta ei vaparitilanteessa olisi saanut jäädä De Jong noin vartioimatta vaikka olikin laidalla.
Juu, neljä maalia ja kaikki erikoistilanteista poikkeaa selkeästi välierästä, jossa ManU eteni maalipaikoille pelitilanteissa solkenaan. Tässä pelissä on vielä toistaiseksi ollut aika vähän pelitilannemaalipaikkoja, oikeastaan vain puolittaisia, mutta peli menee kovalla temmolla päästä päähän. Vähän sellaista sirkusfutista. En sano, ettei puolustaminen kiinnosta joukkueita, mutta voisivat toteuttaa sitä paremminkin.Se on sentään hyvä että tulivat molemmat onnistuneista vapareista. Ei maalikarkelot ole merkki viihdyttävästä pelistä jos maalit tulevat avoimista ovista mutta vaparitilanteissa on aina taikaa mukana.
Conte laittoi kovan prässin ja nyt Sevilla ei pääse eteenpäin millään. Jännää.Sevilja laittanut seuraavan vaihteen peliin ja pelaa aggressiivisesti ja hallitsee. Vihreetä shakkia. Mitä tekee Conte?
Unohtunut koko Eriksen. Ai se vielä pelaa? Joskushan sitä vietiin jopa Barcaan. Näköjään 28v.Inter vois jo ottaa Eriksenin kehiin.
Jep, Interin pitäis hakea lisää pystypalloja kärjille. Tohon hieromiseen ei tunnu riittävän syöttötaito.Nyt otti Sevillan veskari ison torjunnan
Tietenkin pelaa. Young nousi kyllä omiin suosikkeihin silloin kun hän taklasi Di Marian Old Traffordin metalliaitaa päin.Mitä, vieläkö toi Ashley Young elää ja pelaa? Mulla oli se kymmenen vuotta vanhassa FM-pelissä joskus...