Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 576
  • 123 822

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Se oli nopea kuitti. Kunnon jyräys.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
:D :D

Uskomaton finaali menossa!!
Hurlumheitä, onhan tämä viihdyttävää. Mulla on litra herneenpalkoja hampaiden väleissä tuon Sevillan porukan suhteen. Ja toisaalta ei vaparitilanteessa olisi saanut jäädä De Jong noin vartioimatta vaikka olikin laidalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Onko Lautaro loistava? Mä olen nähnyt vain ihan kourallisen pelejä häneltä, eikä tuo nyt minään ihan messiaana ole jäänyt verkkokalvoille.

22v ja kaikki tärkeät ominaisuudet löytyy ihan sinne huipulle. Conte saanut todella paljon irti kaverista ja Lukakun kanssa yhteispeli toimii helvetin hyvin. Juu vielä on duunia edessä jonkun verran sinne huipputasolle. Siirto Barcelonaan Suarezin korvaajaksi olisi vaan tällä hetkellä väärä. Ei Lautaro ole parhaimmillaan ns. piikissä ykköskärkenä. Nyt kun toimii Lukakun alapuolella linkkinä eli keskikentän ja hyökkäyksen välillä niin näkyy ne vahvuudet. Eli selkä maalia päin pelaaminen ja liike vahvuutena. Lautaro on fiksu pelaaja ja ominaisuudet sopii ns. kakkoskärjeksi tai valeysiksi. Ei ole se ns. leading striker kuten Suarez jne. Mun mielestä Martinezissa aika paljon samaa kuin Griezmannissa. Ja sehän näkyi miten hyvin se meni Barcassa kun ostetaan pelaaja väärään rooliin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Hurlumheitä, onhan tämä viihdyttävää. Mulla on litra herneenpalkoja hampaiden välissä tuon Sevillan porukan suhteen. Ja toisaalta ei vaparitilanteessa olisi saanut jäädä De Jong noin vartioimatta vaikka olikin laidalla.

Se on sentään hyvä että tulivat molemmat onnistuneista vapareista. Ei maalikarkelot ole merkki viihdyttävästä pelistä jos maalit tulevat avoimista ovista mutta vaparitilanteissa on aina taikaa mukana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Se on sentään hyvä että tulivat molemmat onnistuneista vapareista. Ei maalikarkelot ole merkki viihdyttävästä pelistä jos maalit tulevat avoimista ovista mutta vaparitilanteissa on aina taikaa mukana.
Juu, neljä maalia ja kaikki erikoistilanteista poikkeaa selkeästi välierästä, jossa ManU eteni maalipaikoille pelitilanteissa solkenaan. Tässä pelissä on vielä toistaiseksi ollut aika vähän pelitilannemaalipaikkoja, oikeastaan vain puolittaisia, mutta peli menee kovalla temmolla päästä päähän. Vähän sellaista sirkusfutista. En sano, ettei puolustaminen kiinnosta joukkueita, mutta voisivat toteuttaa sitä paremminkin.
 

redpecka

Jäsen
Ei vakuuta toi Interin portteero oikein meikäläistä. Kuka ihme Handano-jotain onkaan. Kaikki tekeminen surkeeta ja aerial ability olematon. Ainakin tässä pelissä, joka eka jonka tietoisesti häneltä katson.
 

Barney

Jäsen
Mitä, vieläkö toi Ashley Young elää ja pelaa? Mulla oli se kymmenen vuotta vanhassa FM-pelissä joskus...
Tietenkin pelaa. Young nousi kyllä omiin suosikkeihin silloin kun hän taklasi Di Marian Old Traffordin metalliaitaa päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös