Jalkapallo – liveseuranta

• 6 599 013
  • 128 782

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt meni Virkkunen mutelle. Ei vaan pysty.

Tajusin just, että tässä on vastakkain italialainen ja espanjalainen joukkue. Ei saatana, tulee vaikeat vikat 70 minuuttia mulle.

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Nyt meni Virkkunen mutelle. Ei vaan pysty.

Tajusin just, että tässä on vastakkain italialainen ja espanjalainen joukkue. Ei saatana, tulee vaikeat vikat 70 minuuttia mulle.
Kyllä tätä kuuntelee kerran kaks näin finaaleissa ku ei tarvi streaamejä hakea

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
On tää kyllä karmeaa katseltavaa, kun italialainen ja espanjalainen joukkue pelaa vastakkain. Sitä parkumisen määrää.

Se on aina joko taidokkaat mutta itkevät espanjalais-italialaiset tai taidottomat mutta hiljaa pysyvät englantilais-saksalaiset(hymiö)

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos Lautaro siirtyy Barcelonaan niin siinä on muuten seuraava sadan miljoonan hutiostos Barcalle. Loistava pelaaja, mutta ei Barcelonaan.
Onko Lautaro loistava? Mä olen nähnyt vain ihan kourallisen pelejä häneltä, eikä tuo nyt minään ihan messiaana ole jäänyt verkkokalvoille.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olikos se Bakun Arsu-Chelsea finaali viime vuonna? On hieman eri tempo ollut tässä matsissa. Tunnelmakin on noin yleisön puolesta vähintään samalla tasolla.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs Ässät
  • 2.70
  • 4.00
  • 2.32
JYP vs Sport
  • 2.52
  • 4.10
  • 2.42
Jukurit vs SaiPa
  • 3.05
  • 4.35
  • 2.02
Kärpät vs Lukko
  • 3.10
  • 4.20
  • 2.04
TPS vs KalPa
  • 3.00
  • 4.35
  • 2.20
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy