Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 296 497
  • 123 822

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ehkä Lukakullakaan ei ollut?
Ei voi miestä syyttää. Skyn studiossakaan ei ollut mitään käryä mitä silloin haettiin. Se oli kamalaa.

Tuosta olisi melkein voinut pilkun antaa. No, nykysäännöt ovat pääasiassa parannus verrattuna vanhoihin, niin menkööt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt meni Virkkunen mutelle. Ei vaan pysty.

Tajusin just, että tässä on vastakkain italialainen ja espanjalainen joukkue. Ei saatana, tulee vaikeat vikat 70 minuuttia mulle.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Nyt meni Virkkunen mutelle. Ei vaan pysty.

Tajusin just, että tässä on vastakkain italialainen ja espanjalainen joukkue. Ei saatana, tulee vaikeat vikat 70 minuuttia mulle.
Kyllä tätä kuuntelee kerran kaks näin finaaleissa ku ei tarvi streaamejä hakea
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jos Lautaro siirtyy Barcelonaan niin siinä on muuten seuraava sadan miljoonan hutiostos Barcalle. Loistava pelaaja, mutta ei Barcelonaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos Lautaro siirtyy Barcelonaan niin siinä on muuten seuraava sadan miljoonan hutiostos Barcalle. Loistava pelaaja, mutta ei Barcelonaan.
Onko Lautaro loistava? Mä olen nähnyt vain ihan kourallisen pelejä häneltä, eikä tuo nyt minään ihan messiaana ole jäänyt verkkokalvoille.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olikos se Bakun Arsu-Chelsea finaali viime vuonna? On hieman eri tempo ollut tässä matsissa. Tunnelmakin on noin yleisön puolesta vähintään samalla tasolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Miten Inter on noin paska?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös