Pukki ei ollut paitsiossa. Olkapää ei ollut puolustavan pelaajan linjan etupuolella. Pallo oli sitäpaitsi lähtenyt 0,1 s ennen tuota pysäytyskuvaa.
Mihin tämä perustuu? Olitko VAR-kopissa?
Pukki ei ollut paitsiossa. Olkapää ei ollut puolustavan pelaajan linjan etupuolella. Pallo oli sitäpaitsi lähtenyt 0,1 s ennen tuota pysäytyskuvaa.
Mihin sun kommenttisi perustuu? Olitko VAR-kopissa?Mihin tämä perustuu? Olitko VAR-kopissa?
Mihin sun kommenttisi perustuu? Olitko VAR-kopissa?
Hei, kaikki tekevät virheitä. Nyt se tapahtui VAR-porukalle. Viiva on piirretty selkeästi ihan päin vittua. Myönnä pois.Mun kommentti perustuu omaan havaintoon pysäytetystä kuvasta ja ennen kaikkea VAR:n ratkaisuun. Mihis sun?
Jos olisi pakko veikata, niin VAR-kopissa saadaan vähän tarkemmin tarkasteltua pallon lähtöhetki ja pelaajan sijainti pallon lähtöhetkellä kuin Viasatin lähetyksestä. Jos ei saada, niin aika paska keksintö tämä VAR.Pukki ei ollut paitsiossa. Olkapää ei ollut puolustavan pelaajan linjan etupuolella. Pallo oli sitäpaitsi lähtenyt 0,1 s ennen tuota pysäytyskuvaa.
Sehän nyt temppu oliskin ollut kun Pukki olis suoraan täräyttäny siitä syötöstä olkapäällä maalin.Ja tottakai paitsio pitää ottaa siitä ruumiinosasta, jolla maalin voi tehdä. Esim. jos joku tekee maalin heti ekalla kosketuksella vaikka päällä niin onhan se olennaista oliko hän juuri pään osalta paitsiossa vaikka jalat olisivat olleet linjan oikealla puolella.
Hei, kaikki tekevät virheitä. Nyt se tapahtui VAR-porukalle. Viiva on piirretty selkeästi ihan päin vittua. Myönnä pois.
Sehän nyt temppu oliskin ollut kun Pukki olis suoraan täräyttäny siitä syötöstä olkapäällä maalin.
Hei, se kuva tuli n. 30 astetta pelaajakaksikon etuviistosta. Millä helvetillä ne yleensäkään voivat tuosta kulmasta edes käyttää koko vitun systeemiä? Jos se tulisi samalta linjalta sivusta, tai optimitapauksessa yläpuolelta, niin sitten tuohon systeemiin voisi jotenkin uskoakin. Mutta tuosta kulmasta noin suttuisesta kuvasta ihan lotolla hiusviiva - ei mene ihan oikein nyt. Mutta onhan se hienoa, että jotkut uskovat tuollaista viivaa mieluummin kuin silmiään. Pukin koivet olivat metrin pakin takana. Ei voi millään olla edes se parta lähelläkään paitsiota.Jos olisi pakko veikata, niin VAR-kopissa saadaan vähän tarkemmin tarkasteltua pallon lähtöhetki ja pelaajan sijainti pallon lähtöhetkellä kuin Viasatin lähetyksestä. Jos ei saada, niin aika paska keksintö tämä VAR.
Hupaisaa kommentointia. Kun kerran Pukki oli paitsiossa niin hän oli paitsiossa eikä maalia pidä hyväksyä. Nyt on tekniikka apuna, jolla se voidaan tarkistaa aivan eri tavalla kuin aikaisemmin ja silti valitetaan.
Ja tottakai paitsio pitää ottaa siitä ruumiinosasta, jolla maalin voi tehdä. Esim. jos joku tekee maalin heti ekalla kosketuksella vaikka päällä niin onhan se olennaista oliko hän juuri pään osalta paitsiossa vaikka jalat olisivat olleet linjan oikealla puolella.
Summa summarum, VAR on ok, kunhan se ei koske omaa jengiä ja Pukkia.
Hupaisaa kommentointia. Kun kerran Pukki oli paitsiossa niin hän oli paitsiossa eikä maalia pidä hyväksyä. Nyt on tekniikka apuna, jolla se voidaan tarkistaa aivan eri tavalla kuin aikaisemmin ja silti valitetaan.
summa summarum, VAR on ok, kunhan se ei koske omaa jengiä ja Pukkia.
Onko jossain kerrottu, että ne VAR-päätökset tehdään noissa televisiolähetyksessä näytettyjen kuvien perusteella? Luulisi, että siellä VAR-kopissa on vähän paremmat kuvat, joilla se päätös tehdään. Itse olen ainakin käsittänyt, että nuo piirretyt viivat ovat televisioyhtiöiden piirtämiä ja käsittääkseni mitään takeita siitä ei ole, että ne VAR-päätökset tehdään noiden televisiossa näkyvien kuvien perusteella.Hei, se kuva tuli n. 30 astetta pelaajakaksikon etuviistosta. Millä helvetillä ne yleensäkään voivat tuosta kulmasta edes käyttää koko vitun systeemiä?
No en minä nyt sitä, mutta näytti livekuvassa, että Pukki hyvin väisti paitsion. Itse olen Liverpool fanaatikko, mutta myötätunto on Norwitchin puolella sen peleissä, anteeksi.Hupaisaa kommentointia. Kun kerran Pukki oli paitsiossa niin hän oli paitsiossa eikä maalia pidä hyväksyä. Nyt on tekniikka apuna, jolla se voidaan tarkistaa aivan eri tavalla kuin aikaisemmin ja silti valitetaan.
Ja tottakai paitsio pitää ottaa siitä ruumiinosasta, jolla maalin voi tehdä. Esim. jos joku tekee maalin heti ekalla kosketuksella vaikka päällä niin onhan se olennaista oliko hän juuri pään osalta paitsiossa vaikka jalat olisivat olleet linjan oikealla puolella.
Summa summarum, VAR on ok, kunhan se ei koske omaa jengiä ja Pukkia.
Nyt ei puhuta pelkästä tästä tilanteesta. Oli Pukki tai oma joukkue vaan yleisesti jalkapallosta.
Kertooko tuo Linekerin kommentti jotain lajin asiantuntijoiden ajatuksista VARiin?
Tuskin turhaan on kritisoitu tuota tällä kaudella?
Onko jossain kerrottu, että ne VAR-päätökset tehdään noissa televisiolähetyksessä näytettyjen kuvien perusteella? Luulisi, että siellä VAR-kopissa on vähän paremmat kuvat, joilla se päätös tehdään. Itse olen ainakin käsittänyt, että nuo piirretyt viivat ovat televisioyhtiöiden piirtämiä ja käsittääkseni mitään takeita siitä ei ole, että ne VAR-päätökset tehdään noiden televisiossa näkyvien kuvien perusteella.
Kyllä mä tohon mittausjärjestelmään luotan. Mutta en luota siihen viivanvetäjään enää tämän jälkeen. Ja sitäpaitsi mulla on 40" LCD-tv kahden metrin päässä ja silmälasit päässä! Istun muuten nojatuolissa enkä sohvalla.Ainakin ne kuvat näyttävät hyvin samanlaisilta kuin mitä löytyy VAR-järjestelmän esittelystä Premier Leaguen sivuilta.
Silti ne päätökset tehdään varmasti pikkasen laadukkaamman datan ja kuvien pohjalta kuin mitä @Leon on käytössä kotisohvallaan.
VAR:kaan ei ole täydellinen, mutta parantaa olennaisesti tuomarien päätösten laatua ja oikeudenmukaisuutta. Virheitä on tapahtunut Valjussa VAR:kin, mutta ei käsittääkseni liittyen paitsioihin vaan tulkinnanvaraisiin päätöksiin, kuten käsivirheisiin.
Kyllä mä tohon mittausjärjestelmään luotan. Mutta en luota siihen viivanvetäjään enää tämän jälkeen. Ja sitäpaitsi mulla on 40" LCD-tv kahden metrin päässä ja silmälasit päässä! Istun muuten nojatuolissa enkä sohvalla.