Ensi kaudella #7 paitaan.Älä unohda Jamesin makoiluja nurmella.
Valitettavasti 30 minuutin pelaaminen ei riitä voittoon edes näitä putoajakandidaattejakaan vastaan.Onhan yksi piste selkeä pettymys tämän tason joukkuetta vastaan, mutta koko ottelu yhden vajaalla niin tyydytään tähän.
Järkyttävän heikko tuo Poolin penkki. Ratkaisua haetaan Oxulla ja Lällällälläällä.
Käsi ylös virheen merkiksi.
On, mutta ei kaikilla, asiakirjoittajat vaan hukkuu nillittäjien joukkoon.Kun en liikaa näitä keskusteluja seuraa, niin onko tämä yleistä, että Poolin jatkisfaneilla on näin pahasti pää jumissa? Aivan jumalattoman menkkaista kirjoittelua sarjajohtajan kannattajilta...
Yllättävän hyvä tunnelma oli mausoleumissa. Johtuu varmaan siitä, että Liverpool-fanit saivat ostettua lippuja myös kotijoukkueen "fanien" katsomonosiin.
Huomasin. Em esim leonia halua tuohon kastiin niputtaa.On, mutta ei kaikilla, asiakirjoittajat vaan hukkuu nillittäjien joukkoon.
On myös aina mielenkiintoista, kun joku tulee kertomaan, että joku on larppaaja tms.Näitä on kyllä aina mielenkiintoista nähdä, kun suomalainen lädilarppaaja kertoo kuka on oikeasti fani ja kuka ei. Ilmeisesti nämä paikalliset nyt eivät sitten ole ainakaan sinuun verrattuna?
On myös aina mielenkiintoista, kun joku tulee kertomaan, että joku on
Ilmeisesti olen ainakin kovempi fani kuin moni Manchesterissa, kun ei kotijoukkue saanut myytyä stadionia täyteen (ilman Liverpool-fanien apua) kauden suurimmassa matsissaan.
Eka lause jäi kesken. Syytän läppäriä.Tosta ensimmäisestä lauseesta ei käynyt ilmi, mitä yrität sanoa joten sitä nyt en pysty kommentoimaan.
Siis sinä katsoit matsin Porissa ja huutelit suomalaiselle keskustelupalstalle, niin miten se nyt sinusta tekee kovemman kannattajan kuin kenestäkään muustakaan?
Olet kyllä aika kova fani. Ei tuollaisia kyllä muilta joukkueilta taida löytyä.Väitän, että olen kovempi fani nähtyäni Liverpoolin matseja kahdella mantereella ja neljässä maassa
Väitän, että olen kovempi fani nähtyäni Liverpoolin matseja kahdella mantereella ja neljässä maassa, kuin ne manchesterilaiset, jotka jäivät kotiin lippujen ollessa saatavilla. Tunnelman kannalta onneksi Liverpool-fanit ostivat ne pois.
Kerropa sinä muoviseuran gloryhunter-fani, että kuinka kovia faneja ovat ne manchesterilaiset, jotka eivät menneet kotijoukkueen matsiin lippujen ollessa saatavilla?Olet kyllä aika kova fani. Ei tuollaisia kyllä muilta joukkueilta taida löytyä.
Ei vittu hei.
Väitän edelleen, että ne ManU-fanit jotka jäivät kotiin tänään kotiin, eivät ole todellisia faneja.Ahaa, no tässä meillä on sitten selkeästi radikaaleja näkemyseroja. Mä olen nähnyt New York Rangersin matsin kahdella mantereella, joka on todennäköisesti yksi manner enemmän kuin suurimmalla osalla Rangersin paikallisista kannattajista, mutta ei tulisi kuuna päivänä mieleenkään rinnastaa itseäni heihin, saati kertoa olevani heitä kovempi kannattaja. Paikallisuus ja se yhteisö on urheiluseurassa ja etenkin eurooppalaisessa kannattajakulttuurissa niin valtavan iso tekijä, ettei etäfanit sitä ikinä kykene samalla tavalla sisäistämään. Olivat he katsoneet sitten kyseisen seuran matsin vaikka pohjoisnavallakin saakka. Toiseksi, on aika kyseenalaista haukkua jotain paikallista paskaksi kannattajaksi omalta kotisohvalta jostain Porin perukoilta. En vaan ymmärrä millä natsoilla.
EDIT: Ja selvennykseksi: En ole New York Rangersin, enkä Manchester Unitedin kannattaja.