Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 041 256
  • 120 293

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Väitän, että olen kovempi fani nähtyäni Liverpoolin matseja kahdella mantereella ja neljässä maassa
Olet kyllä aika kova fani. Ei tuollaisia kyllä muilta joukkueilta taida löytyä.

Ei vittu hei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Väitän, että olen kovempi fani nähtyäni Liverpoolin matseja kahdella mantereella ja neljässä maassa, kuin ne manchesterilaiset, jotka jäivät kotiin lippujen ollessa saatavilla. Tunnelman kannalta onneksi Liverpool-fanit ostivat ne pois.

Ahaa, no tässä meillä on sitten selkeästi radikaaleja näkemyseroja. Mä olen nähnyt New York Rangersin matsin kahdella mantereella, joka on todennäköisesti yksi manner enemmän kuin suurimmalla osalla Rangersin paikallisista kannattajista, mutta ei tulisi kuuna päivänä mieleenkään rinnastaa itseäni heihin, saati kertoa olevani heitä kovempi kannattaja. Paikallisuus ja se yhteisö on urheiluseurassa ja etenkin eurooppalaisessa kannattajakulttuurissa niin valtavan iso tekijä, ettei etäfanit sitä ikinä kykene samalla tavalla sisäistämään. Olivat he katsoneet sitten kyseisen seuran matsin vaikka pohjoisnavallakin saakka. Toiseksi, on aika kyseenalaista haukkua jotain paikallista paskaksi kannattajaksi omalta kotisohvalta jostain Porin perukoilta. En vaan ymmärrä millä natsoilla.

EDIT: Ja selvennykseksi: En ole New York Rangersin, enkä Manchester Unitedin kannattaja.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olet kyllä aika kova fani. Ei tuollaisia kyllä muilta joukkueilta taida löytyä.

Ei vittu hei.
Kerropa sinä muoviseuran gloryhunter-fani, että kuinka kovia faneja ovat ne manchesterilaiset, jotka eivät menneet kotijoukkueen matsiin lippujen ollessa saatavilla?
Siis yleensä näiden ja muidenkin matsien ollessa loppuunmyytyjä viikkoja aiemmin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ahaa, no tässä meillä on sitten selkeästi radikaaleja näkemyseroja. Mä olen nähnyt New York Rangersin matsin kahdella mantereella, joka on todennäköisesti yksi manner enemmän kuin suurimmalla osalla Rangersin paikallisista kannattajista, mutta ei tulisi kuuna päivänä mieleenkään rinnastaa itseäni heihin, saati kertoa olevani heitä kovempi kannattaja. Paikallisuus ja se yhteisö on urheiluseurassa ja etenkin eurooppalaisessa kannattajakulttuurissa niin valtavan iso tekijä, ettei etäfanit sitä ikinä kykene samalla tavalla sisäistämään. Olivat he katsoneet sitten kyseisen seuran matsin vaikka pohjoisnavallakin saakka. Toiseksi, on aika kyseenalaista haukkua jotain paikallista paskaksi kannattajaksi omalta kotisohvalta jostain Porin perukoilta. En vaan ymmärrä millä natsoilla.

EDIT: Ja selvennykseksi: En ole New York Rangersin, enkä Manchester Unitedin kannattaja.
Väitän edelleen, että ne ManU-fanit jotka jäivät kotiin tänään kotiin, eivät ole todellisia faneja.
Siksi moni etäkannattaja voi olla kovempi fani.
Toki jos maantieteellinen sijainti on ainoa oikea määre fanitettavan joukkueen suhteen, niin täytynee lopettaa urheilun seuraaminen, koska asun Raumalla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kyllä tuosta Pool-fanien tarpeesta provosoida kertoo aika hyvin se, että kukaan ei ole kirjoittanut omaan kausiketjuun tänään, kun siellä ei voi vittuilla muille vaan pitäisi kommentoida asiaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllä tuosta Pool-fanien tarpeesta provosoida kertoo aika hyvin se, että kukaan ei ole kirjoittanut omaan kausiketjuun tänään, kun siellä ei voi vittuilla muille vaan pitäisi kommentoida asiaa.
Noo, eiköhän se kuittailu ole ollut molemminpuolista. Kuuluu lajin luonteeseen, kun Pool ja ManU ottavat yhteen.

Ymmärrän kyllä ManU:n kannattajien harmistumisen, kun oma joukkue ei muistanut pelin kestävän 90 min ja kaikki hyvät kettuilut jäivät käyttämättä tai ensi kertaan.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Väitän edelleen, että ne ManU-fanit jotka jäivät kotiin tänään kotiin, eivät ole todellisia faneja.
Siksi moni etäkannattaja voi olla kovempi fani.
Toki jos maantieteellinen sijainti on ainoa oikea määre fanitettavan joukkueen suhteen, niin täytynee lopettaa urheilun seuraaminen, koska asun Raumalla.

Mielipiteesi sallitakoon, mutta itse en lähtisi tuollaista julistamaan.

Eikä tarvitse uhriutua. Tottakai sä voit Liverpoolia fanittaa, et vain samalla tavalla kuin paikalliset.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Vaikka itse olen Unitedin puolella niin voin rehellisesti sanoa että kyllä siinä tapahtui rike. Siis siinä kohtaa mistä United lähti vastahyökkäykseen

Nyt kyllä ansaitsisit Alex Fergusonin hiustenkuivaajakäsittelyn. Näissä otteluissa ei kuulu olla rehellinen :)
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mun mielestä viihdyttävää tämä palstallakin näkyvä nokittelu. Enkä itse millään tasolla "vihaa" poolin faneja tai edes joukkuetta. Toivon todella että pool menee tänä vuonna mestaruuteen asti.

United ehkä sitten joskus 2030 mestari.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Kerropa sinä muoviseuran gloryhunter-fani, että kuinka kovia faneja ovat ne manchesterilaiset, jotka eivät menneet kotijoukkueen matsiin lippujen ollessa saatavilla?
Söpöä. Riittääkö gloryhunter kerhoon muuten yksi valioliiga-mestaruus, vai pitääkö olla enemmän? Nollakerhosta on ainakin helppo muille huudella. :peukku:
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän vaikea oli valita katsottavaa, kun kaikki oli jotenkin epätasaisen oloisia pareja. Päädyin Galatasarayn ja Real Madridin ottelua katsomaan sillä ajatuksella, että kiihkeä kotiyleisö tasoittaisi voimasuhteita. Mutta aika vaisuja on nekin olleet Real Madridin mentyä johtoon.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

LaiLaiLei

Jäsen
Vauhdikkaasti on menty päästä päähän Ajax - Chelsea ottelussa. Viihdyttävää peliä. Joku voisi tosin käydä kuiskaamassa Antsalle, että kentällä ei ketään Williamia ole.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Elikkä. Klubi ja Ahvenanmaa voitti matsinsa pilkuilla, kohtaavat välierässä, jonka voittaja kohtaa finaalissa Hongan. Euroliiga-karsinnassa.

Vai miten se meni.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Dortmund-Inter tulee tänään tosiaan Subilta myös. Näin vaan muistutuksena.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Mertarannan selostus aiheuttaa päänsärkyä, ei tiedä yhtään pelaajaa etukäteen, luonnehti juuri Batshuayta maaliruiskuksi ja on jatkuvasti pihalla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös