Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 130 942
  • 122 114

Barney

Jäsen
Alkaako kevät tällä kaudella jo lokakuussa, kun otetaan keskikastin joukkueilta turpaan? Mielenkiinnolla odotan, että missä vaiheessa kautta ne Liverpoolin jokavuotiset mestaruushaaveet taas kaatuvat.
 

Salama44

Jäsen
Ihan surkea filmaaminen Liverpoolin pelaajalta tuossa maalia edeltävässä tilanteessa. Jäädä nyt kierimään kentän pintaan kun toinen vain pysähtyy taakse ja tuskin hipaisee. Ai, ai että sattui. Kyllä on pohkeet yhtä kireällä kuin valmentajan pinna.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tästä keskustelusta näkee miksi VAR ei toimi. Saisivat luopua koko roskasta.
Mun mielestä ei tarvi luopua, mutta muokata pitää ja rajusti.

Olihan tuo ihan selvä rike. Mielenkiinnolla odottelen, miten perustelevat hylkäämättä jättämisen.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Olisi kaikki uskottavuus mennyt Varista jos jonkin Origin filmin takia olisi maali hylätty.

Ehkäpä tässä oli pikku opetus, että kannattaa pelata loppuun asti. Nurmikolla voi kieriskellä vaikka vapaa-aikana
Ronaldo käski sanoa, notta moi!
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Vaikka itse olen Unitedin puolella niin voin rehellisesti sanoa että kyllä siinä tapahtui rike. Siis siinä kohtaa mistä United lähti vastahyökkäykseen
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mun mielestä ei tarvi luopua, mutta muokata pitää ja rajusti.

Olihan tuo ihan selvä rike. Mielenkiinnolla odottelen, miten perustelevat hylkäämättä jättämisen.
No joo ehkä juuri niin että saa katsoa vain tietyt rikkeet/asiat.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Oli miten oli niin maali hyväksyttiin ja tuomiota ei voi enää muuttaa. Ihan naurettavaa itkeä kun Poolin maalia ei hyväksytty sen varjolla, että eka tuomio meni väärin. Peli ei ole todellakaan vielä ohi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis eihän rike vaikuttanut maalin syntyyn mitenkään. Paska kosketus ja sitten alibirikkeen haku.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että jos tuomari ei tuollaista kentällä näe, niin sitten ei näe. Jätetään se VAR sinne rankkarialueelle, jos sitä johonkin pitää käyttää. Eli ne millin paitsiotkin voisi jättää avustaville tuomareille sähkösilmän sijaan.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
virgilin vois heittää ulos tosta. ihan vaan koska unitedin kotipeli.

olis muuten kiva nähdä niitä "jalkapallo on nössöjen kukkakeppien peli" huutelijoita pelailemassa vaikkapa virgiliä vastaan muutama kiistapallo.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
James ois hommannut ManUlle jo 10 minsaa ylivoimaa jos tämä olisi Liiga.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaa se olikin Orgy, joka teki Oxulle tilaa. No huono se olikin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
3 vs 6 Manun boxissa niin Fabinho laittaa keskitystä boxiin. Jep jep.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Järkyttävän heikko tuo Poolin penkki. Ratkaisua haetaan Oxulla ja Lällällälläällä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös