Mun mielestä ei tarvi luopua, mutta muokata pitää ja rajusti.Tästä keskustelusta näkee miksi VAR ei toimi. Saisivat luopua koko roskasta.
Olihan tuo ihan selvä rike. Mielenkiinnolla odottelen, miten perustelevat hylkäämättä jättämisen.
Mun mielestä ei tarvi luopua, mutta muokata pitää ja rajusti.Tästä keskustelusta näkee miksi VAR ei toimi. Saisivat luopua koko roskasta.
Ronaldo käski sanoa, notta moi!Olisi kaikki uskottavuus mennyt Varista jos jonkin Origin filmin takia olisi maali hylätty.
Ehkäpä tässä oli pikku opetus, että kannattaa pelata loppuun asti. Nurmikolla voi kieriskellä vaikka vapaa-aikana
No joo ehkä juuri niin että saa katsoa vain tietyt rikkeet/asiat.Mun mielestä ei tarvi luopua, mutta muokata pitää ja rajusti.
Olihan tuo ihan selvä rike. Mielenkiinnolla odottelen, miten perustelevat hylkäämättä jättämisen.
Todennäköisesti sillä, että suuri ja ilkeä United on maksanut tuomarit puolelleen.Mielenkiinnolla odottelen, miten perustelevat hylkäämättä jättämisen.
Ei tartte peluuttaa parhaita häntäpään joukkueita vastaan.Järkyttävän heikko tuo Poolin penkki. Ratkaisua haetaan Oxulla ja Lällällälläällä.
Ei siellä ole muita.Lallana? Miksi?