Mä mainitsin sen itse asiassa sun suulla tossa viime viikollako se oli. Oisko se sun aika riipasta pikku känni?
Joo olin matsia katsomassa baarissa ja tulin jo himaan.
Mä mainitsin sen itse asiassa sun suulla tossa viime viikollako se oli. Oisko se sun aika riipasta pikku känni?
Pelaaja katsoi ensin palloa, sitten pelkästään Suarezin selkää ja kontakti, oliko kova, ei, oliko filmiä? varmasti, mutta ihan itse se sen selkään juoksi ja käsikin kävi olkapäällä, kun oli itse myöhässä. Antoi mahdollisuuden viheltää ja ei se nyt pelkkä filmi ollut, vaan oli myös kontakti ja selvässä maalipaikassa. Vähän on dumarilla vaihtoehtoja, me voidaan hinkata 100 kuvakulmaa ja hidastusta, mutta kontakti silti.Toinen pilkku vain olisi pitänyt jättää viheltämättä
Kontakti ei riitä!! Se, että joku pieni kontakti tuli ei ole minkäänlainen syy viheltää, vaan tuomari teki virheen. Siinä ei nimittäin ollut rikettä.
Oksettavuudesta samaa mieltä.
Kontakti oli selkään jolloin se riittää. Tuota voi katsoa vaikka Twitteristä tuomarien kommentoimana. Mutta ei tästä sen enempää. Mielipide- ja näkökulma-asioita nämä ovat osittain.Kontakti ei riitä!! Se, että joku pieni kontakti tuli ei ole minkäänlainen syy viheltää, vaan tuomari teki virheen. Siinä ei nimittäin ollut rikettä.
Kuvasit tuon tilanteen erinomaisesti. Noin se meni.Pelaaja katsoi ensin palloa, sitten pelkästään Suarezin selkää ja kontakti, oliko kova, ei, oliko filmiä? varmasti, mutta ihan itse se sen selkään juoksi ja käsikin kävi olkapäällä, kun oli itse myöhässä. Antoi mahdollisuuden viheltää ja ei se nyt pelkkä filmi ollut, vaan oli myös kontakti ja selvässä maalipaikassa. Vähän on dumarilla vaihtoehtoja, me voidaan hinkata 100 kuvakulmaa ja hidastusta, mutta kontakti silti.
Tämä. Joskus nuorempana jaksoi vielä aktiivisesti seurata futistakin kunnolla ja tunteella, mutta tästä mainitsemastasi johtuen en enää vain pysty. Lähes joka jengistä tosiaan löytyy näitä vitun kalastelevia vätyksiä ja tänään siitä nähtiin aivan karmea esimerkki Suarezin johdolla.Se on toisaalta aika oksettavaa, että fudiksessa liki joka joukkueessa on näitä pelaajia joiden tasapaino menee välillä 1-vuotiaan tasolle. Etenkin rankkarialueella.
Kontakti oli selkään jolloin se riittää. Tuota voi katsoa vaikka Twitteristä tuomarien kommentoimana. Mutta ei tästä sen enempää. Mielipide- ja näkökulma-asioita nämä ovat osittain.
Kuvasit tuon tilanteen erinomaisesti. Noin se meni.
Tämä. Joskus nuorempana jaksoi vielä aktiivisesti seurata futistakin kunnolla ja tunteella, mutta tästä mainitsemastasi johtuen en enää vain pysty. Lähes joka jengistä tosiaan löytyy näitä vitun kalastelevia vätyksiä ja tänään siitä nähtiin aivan karmea esimerkki Suarezin johdolla.
Yhden keltaisen mies jo sai kalasteltuaan pilkkua, mutta lisää ei herunut. Viimeisin kalastelu meni sitten läpi sormien ja se oli kohtalaisen ratkaiseva. Mä en pysty käsittämään miten noilla kestää itsetunto touhuilla tollasta, mutta lienee samoja jannuja joiden mielestä on ihan oikein hakata lapsia ja pölliä fillareita.
Mutta onnea vain Barcelonalle ja faneille, kuten sanottu viihdyttävä matsi ja se on tärkeintä!
Tämäkin on totta. Jos tämä ottelupari olisi päättynyt 1-0 ja ainoa maali olisi ollut tuo "heppoinen" pilkku, niin silloin voisi enemmän spekuloida. Mutta jos oikeasti murskaat toisessa osaottelussa vastustajan 6-1 niin hankala siinä on yhden "heppoisen" pilkun piikkiin tätä laittaa.Aika syvä barcaviha kyllä haisee täällä. Eihän nyt tuomarifarssista voida puhua jos pelissä sattuu yksi heppoinen rankkituomio. Upea comeback ja urheilua parhaimmillaan!
Tottakai oli rike kun ojensi kyynärpäätä Suarezin kaulalle.Kontakti ei riitä!! Se, että joku pieni kontakti tuli ei ole minkäänlainen syy viheltää, vaan tuomari teki virheen. Siinä ei nimittäin ollut rikettä.
Ja vituttaa lukea tuota barka-ketjua tästä vuorokaudesta ettenpäin huomiseen...
Näinhän se on, naurettavaa kitinää. Käsittämättömän hieno ja tyylikäs nousu, kyllä Barca teki sen ihan itse eikä tuomarit.Kyllä huomaa miten kova on Barcelona viha ja miten paljon täällä kannustettiin PSG:tä, Toiseen suuntaan tollanen ja tuomari olisi jumalasta seuraava, kun näki sen niin hyvin.
Mun silmään näyttää että ei täällä kovin moni kyllä PSG:tä kannustanut, saati Barcaa vihaa. Tuo upean nousun ratkaisu vain tuli sellaisella tavalla että aiheuttaahan se nyt parranpärinää. Ja voi sitä itkun määrää jos homma olisi tosiaan mennyt toisin päin.
Sen verran olen junnuna fudista viheltänyt, että haluan hieman korjata: ei sen pelaajan tarvitse kaatua tai edes horjahtaa. Tuo oli ihan selvä rike ja oikein vihelletty pilkku. Pyrin kuitenkin ymmärtämään näkemyksesi.Ei hipaisusta pitäisi viheltää vaan sen pitäisi olla aito rike, joka aidosti aiheuttaa sen, että vastustajalta menee maalipaikka tai se kaatuu. Ei niin, että hipaistaan siten, että oikeasti ei edes horjahdettaisi, mutta heittäydytään maahan. Eihän se ole silloin rike.
Jep, juurikin samoilla sanoilla Rautiainen ja Kottila kävi tilannetta läpi tuolla. No varmaan nekin on väärässä ja Jatkoaika oikeassa.Ihme juttu että BT Sportsin studiossa vanhoja pelimiehiä ja nekin sano, että pakki antoi sen mahdollisuuden viheltää ja Suraez on hyvä noissa kun tulee kontaktia sen näyttämään.
Ja juuri tästä syystä jalkapallon pitäminen kontaktilajina on aivan naurettavaa. Korkeintaan joillekin spitaalisille tai muuten hieman heikommille soveltuva laji, jossa menestyminen on suoraan verrannollinen kaatumiskykyyn tai lahoamisen nopeuteen. Ja sekos wanhaa futisfania vaan jaksaa aina vituttaa.Sen verran olen junnuna fudista viheltänyt, että haluan hieman korjata: ei sen pelaajan tarvitse kaatua tai edes horjahtaa. Tuo oli ihan selvä rike ja oikein vihelletty pilkku.