Tuomari ei ratkaissut tänään mitään, näin täysin ilman värilaseja sanottuna.Kaikkien aikojen tuomarifarssi!
Heppoisia pilkkuja joo kenties, mutta ei se ole tuomarin vika jos pariisilaiset ei jaksa puolustaa peliä loppuun. Onhan toi nyt ihan jäätävää pupellusta päästää viimeisten minuuttien aikana vastustaja johtoon ihan vaan omaa paskuuttaan.Kaikkien aikojen tuomarifarssi!
Täysin samaa mieltä. Itse PSG tän sössi, tuomaria on turha syyttää, hyvin vihelsi. Vain se alun yksi käsi siinä ja tässä.Tuomari ei ratkaissut tänään mitään, näin täysin ilman värilaseja sanottuna.
Voidaan sanoa, että tänään parempi joukkue meni jatkoon.
Heppoisia pilkkuja joo kenties, mutta ei se ole tuomarin vika jos pariisilaiset ei jaksa puolustaa peliä loppuun. Onhan toi nyt ihan jäätävää pupellusta päästää viimeisten minuuttien aikana vastustaja johtoon ihan vaan omaa paskuuttaan.
Tuomari ei ratkaissut tänään mitään, näin täysin ilman värilaseja sanottuna.
Nyt tuntuu hyvältä! Kiitos kaikesta paskanjauhamisestasi!Olenko mä muuten maininnut et tää Barkalona on aika oksettava jengi (?)
Nyt tuntuu hyvältä! Kiitos kaikesta paskanjauhamisestasi!
Tuomari ei ratkaissut tänään mitään, näin täysin ilman värilaseja sanottuna.
Niin, olihan PSG taas niin tyypillinen oma Champpari-itsensä kuin vain ikinä voi olla, mutta eihän tuota tasoitusmaaliin johtanutta pilkkua voi kerta kaikkiaan viheltää. Se oli niin ilmiselvä filmi Suarezilta että toista samanlaista ei heti muista. Ja juuri silloin se linjadumari ei näe mitään. Just joo!Heppoisia pilkkuja joo kenties, mutta ei se ole tuomarin vika jos pariisilaiset ei jaksa puolustaa peliä loppuun. Onhan toi nyt ihan jäätävää pupellusta päästää viimeisten minuuttien aikana vastustaja johtoon ihan vaan omaa paskuuttaan.
Niin no 6-1, eihän tämän päivän paremmuudesta ollut varmaan kenellekään epäselvyyttä.Tuomari ei ratkaissut tänään mitään, näin täysin ilman värilaseja sanottuna.
Olen ihan samaa mieltä paitsi, että siinä oli kontakti, joka antoi tuomarille mahdollisuuden viheltää pilkun ja se vihellys meni sinänsä oikein.Se oli niin ilmiselvä filmi Suarezilta että toista samanlaista ei heti muista. Ja juuri silloin se linjadumari ei näe mitään. Just joo!
Olenko mä muuten maininnut et tää Barkalona on aika oksettava jengi (?)
Täysin samaa mieltä. Itse PSG tän sössi, tuomaria on turha syyttää, hyvin vihelsi. Vain se alun yksi käsi siinä ja tässä.
Kontakti ei riitä!! Se, että joku pieni kontakti tuli ei ole minkäänlainen syy viheltää, vaan tuomari teki virheen. Siinä ei nimittäin ollut rikettä.Olen ihan samaa mieltä paitsi, että siinä oli kontakti, joka antoi tuomarille mahdollisuuden viheltää pilkun ja se vihellys meni sinänsä oikein.
Se on toisaalta aika oksettavaa, että fudiksessa liki joka joukkueessa on näitä pelaajia joiden tasapaino menee välillä 1-vuotiaan tasolle. Etenkin rankkarialueella.