Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 908
  • 123 818

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Basti jätti sitten kapteeninnauhan käteen...
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Ajatelkaapa jos pelattaisiin tosissaan...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Missähän Pukki asuu? Sen naapurissa vois käydä todellinen flaksi, kun sen akka ei saa ikänä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tuo aika surullista, että Suomi kuitenkin luultavasti on se jolla on enemmän näyttämisenhaluja ja ainakin se 99% yritystä touhussa samalla kun Saksa pyörittelee 60% tehoilla ja Suomella ei ole laukaustakaan vielä saatuna aikaiseksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Dijonnin ihme! Senapit housussa, kun paikka tuli.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pelin anti jäi vähäiseksi, mutta joku viuhahtajakohu siellä oli. Kertokaa nyt siitä, olin vessassa silloin. Ei ehdi joka paikkaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelin anti jäi vähäiseksi, mutta joku viuhahtajakohu siellä oli. Kertokaa nyt siitä, olin vessassa silloin. Ei ehdi joka paikkaan.
Sara Sieppi juoksi yläosattomissa kentälle pyytämään Pukilta nimmaria. Noh, oikeasti joku sakemanni-fani käveli vaatteet päällä kaikessa rauhassa kentälle ja otti selfien kera Schweinsteigerin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ruotsiottelun shokista on just toivuttu niin onkin hyvä jatkaa kärsimyksiä huuhkajien (just joo) edesottamusten seuraamisella.

Hetemaj tullaan menettämään. Se on paha.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kohta mennään taas.

"Minulla on unelma"
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minkä ihmeen takia tuonne studioon pitää raahata näitä vähän hönöjä pelaajia jauhamaan jargonia? Kun noiden anti on täys nolla, maasta kyllä löytyy asiantuntevia ja sanavalmiita koutseja (ja varmasti pelaajiakin), joita kuuntelisi paljon mieluummin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös