Niinpä, tilanne olisi varmaan nyt 2-2. Suomi säästelee tosipelejä varten...Ajatelkaapa jos pelattaisiin tosissaan...
Niinpä, tilanne olisi varmaan nyt 2-2. Suomi säästelee tosipelejä varten...Ajatelkaapa jos pelattaisiin tosissaan...
Joku katsoja ryntäsi kentälle Schweinsteigerin paita päällä ja otti kyseisen herran kanssa selfien.Pelin anti jäi vähäiseksi, mutta joku viuhahtajakohu siellä oli. Kertokaa nyt siitä, olin vessassa silloin. Ei ehdi joka paikkaan.
Sara Sieppi juoksi yläosattomissa kentälle pyytämään Pukilta nimmaria. Noh, oikeasti joku sakemanni-fani käveli vaatteet päällä kaikessa rauhassa kentälle ja otti selfien kera Schweinsteigerin.Pelin anti jäi vähäiseksi, mutta joku viuhahtajakohu siellä oli. Kertokaa nyt siitä, olin vessassa silloin. Ei ehdi joka paikkaan.
En tiedä mikä on se logiikka että Moisander on tuossa joukkueessa ja vielä kapteenina?
Se tekee niitä avaavia poikittaissyöttöjä.
Kääk. Osaakohan Moisander ruotsia? Hasse Backe tuntee olonsa turvallisemmaksi, jos kapu ymmärtää potkupallosvenskaa.
...Onkohan Moisander tosiaan hurri?
Sarkasmia, oletan? ; )Se tekee niitä avaavia poikittaissyöttöjä.
Minkä ihmeen takia tuonne studioon pitää raahata näitä vähän hönöjä pelaajia jauhamaan jargonia? Kun noiden anti on täys nolla, maasta kyllä löytyy asiantuntevia ja sanavalmiita koutseja (ja varmasti pelaajiakin), joita kuuntelisi paljon mieluummin.
On kyllä ilkeän näköinen ulkoasu sivulla, hyi.FFZwein otteluseurannassa on hyvä meno.
Sarkasmia, oletan? ; )
Mä kuuntelisin vaikka sita naisten majun koutsia ennemmin kuin tätä. Helskutti se sentään ymmärsi tätä peliä, vaikka en yhtään tykännyt sen äänestä, sillehän ei ihminen mitään voi, mutta se oli epämielyttävä. Mitään vikaa ei todellakaan ollut tietotaidossa ja oli erittäin sanavalmis.Joo Antti Pohja oli varmaan liian suorasanainen, kun ei MM-kisojen jälkeen YLE:lle enää kelvannut. Pasanen leikkii fiksumpaa analyytikkoa kuin onkaan ja M. Hetemaj anti on juuri sitä veikkausliiga-läpinää mitä sebastiansorsat mutisivat em-kisoissa. Hakekaa se Malinen tuonne. Se sentään tajuaa, että ei tuo laji ole mitään ydinfysiikkaa.