Peukalo murtunut liiasta peukuttamisesta?Litti on ainakin loukkaantunut.
Niin just, meidän verorahoilla ovat tuotakin palloa potkimassa niin pitäis vähän ärräpäitä tulla.KINTUILLE PERKELE! Nyt on jumalauta reenattu tätä pelitapaa, missä on kintuille potkiminen?
SUKILLE SAATANA! Ja karmee ärräpäiden huuto perään, tappajan elkeet kehiin, come on!
Mun mielestä IFK ja Granlund ei oo koskaan ollu hyvä yhdistelmä!
Mä ajattelin tän kyllä jotenkin vähän hassusti nyt.Peukalo murtunut liiasta peukuttamisesta?
Tähän kun on tottunut, tuo on aivan hirveä. Jatkiksella kenties maailman paras keskustelufoorumi ulkoasun perusteella mitä tulee lätkään. En itsekään enää futista tahdo seurata, joten eipä tule liiemmin käytyä. Joku tosin oli pöllinyt nimimerkkini sinne.Meillä on paljon parempi. Hyviä nimimerkkejä sielläkin on. "Rehellinen mustalainen", "seksittäjä" ja "Pelintasopakolainen". Muttei tuolla viihtyis, kun ei oo muuta kuin futista. Jääkiekkoo ei lainkaan.
En ymmärtänyt. Islantihan päätti kisansa tappioon. Miten ne voi jatkaa siitä mihin jäi, jos kerta hävisivät, vaikka nyt siis menivät johtoon?Islanti jatkaa siitä, mihin EM-kisoissa jäi. Kuudennella minuutilla johtoon Ukrainassa.
Paukuttanut kaikkea Facebookissa.Mä ajattelin tän kyllä jotenkin vähän hassusti nyt.
Minä en tiedä mistään sun verorahoista. Minä tiedän v-mäisestä futiksesta.Niin just, meidän verorahoilla ovat tuotakin palloa potkimassa niin pitäis vähän ärräpäitä tulla.
Nyt menee entistä hassummaksi...Paukuttanut kaikkea Facebookissa.
Bundesliigassa vetää maali per peli tahtia.Eikös toi Pohjanpalo ollut joku superlupaus?
Ei tää kyllä hyvältä näytä...