Jalkapallo – liveseuranta

• 6 825 052
  • 130 350

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oli kyllä melkoinen puolutusnäytös Bayernilta ennen tuota maalia, ja lopulta ex-Bayern pelaaja sen maalin vielä tekikin.

Koko ottelu menty puolivaloilla. Jo viime viikolla peli oli aneemista paskaa.
Ja eikös Bayern johtanut siellä 0-2 mutta perseilyllä Celtic sai 1-2 maalin. Siitä maalista tuli ottelusarjan kannalta erittäin tärkeä.

Nyt näennäisiä paikkoja, mutta ei maalia mistään. Lisäksi kaverilla on maalivahti joka ei epäröi. Toisin kuin Neuer joka on kun peura ajovaloissa ja säntäilee miten sattuu

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Semmonen...

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Rouva Fortuna näköjään pelastaa tänään Bayernin täydelliseltä katastrofilta...juhlat näytti näköjään lähtevän käyntiin, mutta isossa kuvassa tämä on kuitenkin jälleen hyvin kaukana Bayernin standardien mukaisesti suorituksesta. Ala-arvoinen, hengetön ja aneeminen esitys, jälleen, jo ties kuinka monetta viikkoa/kuukautta putkeen.

Tämän joukkueen löpö näyttää loppuneen tankista jo aikapäiviä sitten.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Rouva Fortuna näköjään pelastaa tänään Bayernin täydelliseltä katastrofilta...juhlat näytti näköjään lähtevän käyntiin, mutta isossa kuvassa tämä on kuitenkin jälleen hyvin kaukana Bayernin standardien mukaisesti suorituksesta. Ala-arvoinen, hengetön ja aneeminen esitys, jälleen, jo ties kuinka monetta viikkoa/kuukautta putkeen.

Tänäänkin, voisi varmaan sanoa.. Miten voi olla noin väsynyttä. Pikkuisen tasokkaampi vastustaja, niin turpaan olisi tullut.

Jotenkin karu toi loppuratkaisu. Joo Celticin mies ois voinu purkaa toisella tavalla, mutta eipä tossa oikein aikaa ollut.

Celtic ois ansainnut mennä jatkoon?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alkaa taas fiilis nousta, eväät valmiina

- Ruispalat ( Vaasan ) ja niissä oivariini pehmeät öljyt oliivi ( valio ), Punaleima edam 17% ( valio ), herkkumaksamakkara ( HK ), kurkku, tomaatti, kananmuna
- Juomaksi rasvaton maito ( valio )
- A.Le coq lonkero 0,0%
- porkkanaa
- ehkä vielä vadelmiakin

Ai niin Real murjoo illalla Cityn 3-0...

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Villa laittaa tänään all in heti aloitukseen:

Aston Villa: Martinez, Garcia, Disasi, Mings, Digne, Asensio, Tielemans, McGinn, Rashford, Rogers; Watkins.

Subs: Olsen, Zych, Cash, Bogarde, Maatsen, Malen, Ramsey; Jimoh-Aloba.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Marmoush aloittaa ja Haaland on penkillä. Realin avauksessa ei yllätyksiä.

Joskus muutama vuosi sitten olisi tämä pari sytyttänyt enemmän, mutta onhan tämä toinen osaottelu katsottava. Ehkä jonkin verran yritän vilkuilla Juventuksen peliäkin. Eilinen oli italialaisille jokseenkin masentava ilta, mutta ehkäjä Juve selvittäisi tiensä neljännesvälieriin Interin seuraksi.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Poika: ”Mikäs ton pelaajan nimi olikaan?”
Minä: ”Virgil Van Dijk”
Poika: ”Dik?”
Minä: ”Jooo”
Poika: ”siis dikki”
Minä: ”Joo”
Poika: ”Onkohan se Ruud Gullitin kaveri? Höhöh”

Huoh.

ZapBis

Jäsen
Iltalehden liveseurannasta poimittu:

20:31
Jos Liverpool tänään voittaa, voidaan sen Valioliigan mestaruutta pitää käytännössä varmana.

Jinxaus vailla vertaa :D

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Poika: ”Mikäs ton pelaajan nimi olikaan?”
Minä: ”Virgil Van Dijk”
Poika: ”Dik?”
Minä: ”Jooo”
Poika: ”siis dikki”
Minä: ”Joo”
Poika: ”Onkohan se Ruud Gullitin kaveri? Höhöh”

Huoh.

Tiesi kuitenkin vanhan Legendan

Flonaldo

Jäsen
Iltalehden liveseurannasta poimittu:

20:31
Jos Liverpool tänään voittaa, voidaan sen Valioliigan mestaruutta pitää käytännössä varmana.

Jinxaus vailla vertaa :D
Johan siellä viikko takaperin koko vierassektio hoilasi pitkään ja hartaasti "We won the league at Goodison Park!"ia, kunnes Tarkowski hiljensi.

(Toki tuo oli vastine siihen, kun koko Toffees-kansa lauloi viime kaudella "You lost the league at Goodison Park!")

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hahahaha alle 4 min ja hyvää Yötä City

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sekasin on Shitty...

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hieno suoritus Mbappelta vaikka City pelasikin tuon todella huonosti.

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Olipahan muuten passi Asenciolta. Aivan puskista tullut tällä kaudella ja ihan kuin katselisi nuorta Sergio Ramosta

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy