Capitalsin kausiketjuun isolla fontillä, että "ROCK THE RED!".
.
Rokkaa punaista kuulostaa kyllä paljon paremmalta.
Minua ärsyttää enemmän väkisin suomennetut sanonnat tai vitsit, jotka menettävät merkityksensä käännettäessä.
Capitalsin kausiketjuun isolla fontillä, että "ROCK THE RED!".
.
Minua ärsyttää enemmän väkisin suomennetut sanonnat tai vitsit, jotka menettävät merkityksensä käännettäessä.
Seison korjattuna. Lepuutan laukkuani.
Putosin.
Putosin.
Putosin.
putosin
putoilin
Vaihda kieli ruotsiksi.
Ei näitä tarvitse katsoa.
Mene itse selostamaan. / Kuka muka tuonne tilalle?
Heh, minä-sanan käyttö tuntuu tosiaan keskustelupalstoilla olevan syystä tai toisesta monille lähes mahdoton ajatus. Kuulostaako joku "itselläni on" -kehitelmä jotenkin paremmalta kuin "minulla on"?Sen sijaan Evil ei hyväksy alle-, ylle-, sivulle-, seinään- tai muuallekirjoittaneita. Ei myöskään meikäläisiä eikä itsejä. "Itseni mielestä..." HYI VITTU! TÄMÄ ON HUONOA SUOMEA!
Älkää hyvät ihmiset ikinä, ikinä aloittako mitään kirjoitelmaa sanalla "itse". Se on ensimmäinen askel kohti typeryyttä.
No kyllä Koff on bulkkia hinnasta huolimatta. Ei makua (siis sitä hyvää makua, mitä olueltaan odottaa), ei luonnetta, löytyy kaupasta valtavana laatikkoläjänä tarjouslapun vierestä. Valmistetaan nopeasti suurina määrinä. Ei erotu sokkotestissä tiskivesivirkaveljistään. Jos tuo ei ole bulkkia, niin mikä sitten?Bulkki. Käytettäessä lyhenteenä jostain tuotteesta, joka kuuluu tuoteryhmän keskihintaan. Esim. A: "Kyllä Koff on hyvää, varsinkin tölkistä!" johon B: "Aika bulkkia, maistappa tämän kaakkoissaksalaisen pienpanimon tuotetta, jota saa alkosta tilaamalla hyvin tinkaamalla alle 15euroa/litra.
Bulkki.
Leon kirjoitti:"Bulkki"
Eli käsittääkseni molempien tapa käsitellä tuo sana on oikea, sillä se merkitsee tukuttain myytävää sekä huonolaatuista.bulkki: tavara, joka myydään tukuittain, ilman myyntipakkauksia tai irtotavarana, (arkisesti) huonolaatuinen tavara
Jokapäiväisiä JA:ssa käytettäviä lausahduksia, joita kai fraaseiksikin voi sanoa. Erona muihin, että nämä ovat vain yhden henkilön käytössä. Kymmenen pistettä ketjun oikein arvanneelle.
Onko kyseessä legendaarinen HardCore Hooligan?
Sanan alkuperää en osaa kertoa, mutta eräänlaista sotavaatetusta tuolla tarkoitetaan.Mistä tämä termi oikein tulee ja mitä se konkreettisesti tarkoittaa?
Käytännössä univormua. Ja tuossa yhteydessä siis, että siellä pääkaupunkiseudullakin ymmärretään tämä oikein, minkä joukkueen pelipaidassa kyseinen joukkue on pelannut.Sanan alkuperää en osaa kertoa, mutta eräänlaista sotavaatetusta tuolla tarkoitetaan.