Ja seuraava kirjoittaja pistää sitten linkin siihen vanhaan samaa aihetta käsittelevään ketjuun, joka kuitenkin oli olemassa."Käytin hakua ja tällaista ketjua ei vielä ollut, joten päätin itse avata."
Minä olen oikeassa, sinä olet väärässä.(rivien välistä!)
Olkoon sitten näin, kun siihen kovasti uskot.
Eipä taas yhtään yllätä minkä joukkueiden fanit täällä ovat ensimmäisenä itkemässä.Ottaako noin koville? Kyynel. Näytä missähän kohtaa niin luki ja laitatko vielä linkkiä kehiin.
Eipä taas yhtään yllätä minkä joukkueiden fanit täällä ovat ensimmäisenä itkemässä.
Minä olen oikeassa, sinä olet väärässä.(rivien välistä!)
Ota nyt ne porkkanan väriset lasit pois päästä.
"Käytin hakua ja tällaista ketjua ei vielä ollut, joten päätin itse avata."
Jokaisen ketjunavaajan suosikkifraasi. Myönnetään, olen tainnut jossain käyttää itsekin.
Ja seuraava kirjoittaja pistää sitten linkin siihen vanhaan samaa aihetta käsittelevään ketjuun, joka kuitenkin oli olemassa.
Värilasit on ihan ok, mutta pitää niissäkin jotain rajaa olla!
Yksityisviestille huutonaurua, futisforumilla nämä.En viitsi asiasta enää sen kummemmin täällä vääntää, voidaan jatkaa yksityisviestein.
Yksityisviestille huutonaurua, futisforumilla nämä.
Futisforum on kamalaa kuraa, onneksi täällä sentään moderointi pitää keskustelun jossain tasossa.
Yksi aika kova fraasi-ikiliikkuja käynnistyy aina, kun maailmalla tapahtuu länsimaisen media uutiskynnyksen ylittävä katastofi/terrori-isku tai Suomessa kouluampuminen tai vastaava, josta JA:an perustetaan ns. seurantaketju.
Erityisesti koodinimet Nuoret Vihaiset Miehet pääsevät elementtiinsä.
Yksi aika kova fraasi-ikiliikkuja käynnistyy aina, kun maailmalla tapahtuu länsimaisen media uutiskynnyksen ylittävä katastofi/terrori-isku tai Suomessa kouluampuminen tai vastaava, josta JA:an perustetaan ns. seurantaketju.
Erityisesti koodinimet Nuoret Vihaiset Miehet pääsevät elementtiinsä.
Myös erityisesti fraasi "miten joku ihminen voi olla noin sairas" tai muuta vastaavaa löpinää on näiden ketjujen vakiokamaa. Ja perään murhaajalle/tappajalle vaaditaan mahdollisimman väkivaltaista kuolemaa.