JA:n keskustelupalstan fraasit

  • 51 437
  • 253

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
"Käytin hakua ja tällaista ketjua ei vielä ollut, joten päätin itse avata."

Jokaisen ketjunavaajan suosikkifraasi. Myönnetään, olen tainnut jossain käyttää itsekin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Käytin hakua ja tällaista ketjua ei vielä ollut, joten päätin itse avata."
Ja seuraava kirjoittaja pistää sitten linkin siihen vanhaan samaa aihetta käsittelevään ketjuun, joka kuitenkin oli olemassa.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt vain odottelen nimimerkkien xxxx ja zzzz saapumista kertomaan mielipiteensä kissoista/koirista/lapsista/jne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Käytin hakua ja tällaista ketjua ei vielä ollut, joten päätin itse avata."

Jokaisen ketjunavaajan suosikkifraasi. Myönnetään, olen tainnut jossain käyttää itsekin.

Ja seuraava kirjoittaja pistää sitten linkin siihen vanhaan samaa aihetta käsittelevään ketjuun, joka kuitenkin oli olemassa.

Mikään ei ole niin pelottavaa, kuin avata uusi ketju Jatkoaikaan. Ennakolta voi hillitä vähän tuskaa heittämällä Jawsin mainitseman fraasin ketjunavaukseen. Mutta niin kuin hyvin tiedetään, on Jatkoajan oma haku ollut jo pitkään käyttökelvoton. Onneksi Googlen täsmähaku toimii erittäin hyvin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Yksi aika kova fraasi-ikiliikkuja käynnistyy aina, kun maailmalla tapahtuu länsimaisen media uutiskynnyksen ylittävä katastofi/terrori-isku tai Suomessa kouluampuminen tai vastaava, josta JA:an perustetaan ns. seurantaketju.

Erityisesti koodinimet Nuoret Vihaiset Miehet pääsevät elementtiinsä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yksi aika kova fraasi-ikiliikkuja käynnistyy aina, kun maailmalla tapahtuu länsimaisen media uutiskynnyksen ylittävä katastofi/terrori-isku tai Suomessa kouluampuminen tai vastaava, josta JA:an perustetaan ns. seurantaketju.

Erityisesti koodinimet Nuoret Vihaiset Miehet pääsevät elementtiinsä.

Haluaisin kuitenkin huomauttaa että toisin kuin muit, minä en tunne näitten joukkokuolemien johdosta mitään. Ilmeisesti minussa on vikaa
 
Yksi aika kova fraasi-ikiliikkuja käynnistyy aina, kun maailmalla tapahtuu länsimaisen media uutiskynnyksen ylittävä katastofi/terrori-isku tai Suomessa kouluampuminen tai vastaava, josta JA:an perustetaan ns. seurantaketju.

Erityisesti koodinimet Nuoret Vihaiset Miehet pääsevät elementtiinsä.

Myös erityisesti fraasi "miten joku ihminen voi olla noin sairas" tai muuta vastaavaa löpinää on näiden ketjujen vakiokamaa. Ja perään murhaajalle/tappajalle vaaditaan mahdollisimman väkivaltaista kuolemaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös erityisesti fraasi "miten joku ihminen voi olla noin sairas" tai muuta vastaavaa löpinää on näiden ketjujen vakiokamaa. Ja perään murhaajalle/tappajalle vaaditaan mahdollisimman väkivaltaista kuolemaa.

Tämä ei kuitenkaan ole pelkästään jatkoajan ongelma, eikä keskustelupalstojen/sosiaalisten medioiden ongelma yleensäkään.

Massojen taipumus ja halu lynkkaamiseen on osa ihmismielen tyhmyyttä.


Kuutiopää ja wienerstadthalle.


edit: minkä "medioiden" vitun pässi? Sana "media" on monikko. Ettäs tiedät.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Joka kausi karsinnoista puhuu vähintään pari nimimerkkiä todellisena uhkana 4-5 eri joukkueen osiossa, vaikka sarjajumboon olisi eroa 10-15 pistettä.
 
Mikä tuo joku putous oikein on josta kaikki taas puhuvat? Ilmeisesti joku tv-ohjelma.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tapio Suominen on ansainnut paikkansa tässä ketjussa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
"Nyt kun NHL alkoi ja olen katsellut muutaman ottelun, niin kyllähän tämä SM-liiga...". Tuohon loppuun sitten valitusta ja "ihmettelyä".

Sinänsä menee vanhaan kunnon Jatkoaika-jatkumoon, eli itsestäänselvyyksiin, joita pitää toistaa mahdollisimman monen kirjoittajan voimin.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
" Ei näköjään faneja kiinnosta tuleva ottelu, mutta avataanpas kuitenkin tällekin ottelulle oma ketjunsa.

Kokoonpanot: *oman suosikkijoukkueen pelaajat* "

Tätä kyllä tulee harva se päivä runkosarjan mittaan, että ihmettelenpä syvästi, jos tämmöstä ei olla tässä ketjussa vielä noteerattu...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä olen miettinyt, käytetäänkö missään muualla kuin Jatkoajassa Espoon Bluesista termiä Bleg.

En ainakaan ole koskaan kuullut. Ja luulenpa itsekin sen täällä omineeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös